Jeon bir gay barda calısıyordu. Üniversitesini bitirmiş, ailesinden ayrı bi sehirde yasıyodu ve escinseldi. Oda arkadası Jimin ile beraber yasıyolardi. Gecimlerini sağlamak icin calışmak zorundalardi, Jeon gay barı tercih etmişti Jimin ise bir sirkette calisiyordu ve bu ikili kucuklukten beri arkadasları bu nedenle aralarında genelde sorun olmuyodu.
Jeon ise gec kalmanin verdigi telasla kosuyodu resmen.Bara soluk soluga bir sekilde giris yaptığı icin coğu gözler üstüne kaymıştı bundan rahatsiz olsa da bisey diyemezdi tabi ki. Patronundan ozur dileyip azar isittikten sonra calışmaya basladı.
Bu sırada ise işten yorgun olarak donen Tae biraz kafasini dagitmak istiyodu. Tae'nin kendi sirketi vardı ve sorumlulugu fazlaydi. Zengin bir is adamıydı ve gayet basarılı birisiydi. Sürekli tercih ettiği barı aradı ve VIP oda tuttu. Dus alip bir seyler atadıktan sonra gay barın yolunu tuttu.
Jeon hep yaptıgı gibi haftada en az 3 kere calıştığı yere gelen zengin iş adamı olan Tae'yi düşünüyordu acaba bugun gelir mi diye , tam bunu dusunurken iceriye dusundugu kisi girdi ve VIP odaların oldugu kisma yoneldigini gordu. Jeon Tae'yi uzun zamandir görüyordu. Tae ise Jeon'dan habersizdi.Tae siparişini vermisti odaya girer girmez bir şarap istemiştı.
tae danscilarin oldugu odada ickisini beklerken jeon odanin kapisinin önünde bekliyodu onu bu denli heyecanlandiran seyin ne oldugunu tam cozemesede daha fazla bekletmemek icin izin alip iceri girdi.
Jeon Tae'den etkileniyodu. Uzun kemikli parmaklari, siyah dalgali saclari ve Jeon'a gore kalın dudaklari cok cekiciydi. Tae Jeon'un uzattığı ickisini alırken yuzune bakmamisti bile, ufak bi hayal kirikligina ugrasa da tam cikicakken ayagi takilmis ve sendelemisti. Bunu fark eden Tae bi yandan gulmus bi yandan da
"𝐢𝐲𝐢 𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳? " diye sormustu Jeon arkasini donup "𝐢𝐲𝐢𝐲𝐢𝐦 𝐞𝐟𝐞𝐧𝐝𝐢𝐦 𝐭𝐞𝐬𝐞𝐤𝐤𝐮𝐫 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦" demisti. Ama dur bi dakika.Tae sanki buyulenmişti bu guzellik karşısında; kiraz gibi dudaklari, biraz önde olup ona cok yakışan tavşan dişleri, arkadan topladigi saclari ve ince belini saran kiyafeti. Tae'ye ne olmuştu böyle. Jeon'a şaşkin bakislar atarken Jeon yuzunde bir sey oldugu icin boyle baktigini sanmis ve utanc duygusu icinde odadan cikmisti hemen lavaboya koşup yuzune bakmis ama bir sey gorememisti. Bilmiyordu ki Tae onun guzelliğinden etkilenmisti.
Jeon hala Tae'nin neden oyle baktigini dusunurken isine odaklanmaya calisti ve arada 2 saat kadar gecti. Tae sonunda odadan cikarken Jeon'a bakmayi unutmamıştı. Ah Tae'nin belirgin yüz hatları cok iyi duruyodu Jeon bunu düşünmeden edememişti tam Tae'nin kendisine baktigini fark edip ona bakarken bir sipariş daha geldi. Ne olurdu yani birazcik daha baksaydı?
Tae de bunu anlamis bi sekilde bardan ayrıldı.
Yazar notuIşınkılıcı
-ilk defa fic yaziyorum pussyler elim goptu aq neyse bıbı😋👋🏿👋🏿G_aymuer
Işınkılıcı pusisine güvenrek bu yola ciktim 0 yazarlık bilgimle umarim size en iyi kalitede bi fic sunucam😘(şüpheli)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐢𝐧𝐞 //𝐓𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤//
FanfictionJungkook dudakların şarap gibi ve ben sarhoş olmak istiyorum.