5. Rész

963 49 22
                                    

Néhány kör után úgy éreztem, nincs merszem tovább ezt játszani.  Kettő lányon már csak fehérnemű volt. Nem kaptak egetrengető feladatokat, sejtéseim szerint direkt akartak levetkőzni.

Dave pörgetett, ekkor  hirtelen nálam állt meg az üveg, a szívem a torkomban dobogott.

- Kylie - csapta össze kezeit - menj le Adam-hez és súgj valamit a fülébe,  valami szexit.

Hirtelen mindenki ujjongani kezdett velem meg szó szerint forogni kezdett a helyiség.

- Az nem fog menni - néztem körbe a társaságon. Csalódott szemeket láttam mindenhol.

- Akkor ledobod azt a blúzt? - mosolygott.

- Nem, kiszálltam.

Ekkor Tish felszólalt.

- Csak poénkodik, oda megy Adamhez ti pedig meglátjátok milyen belevaló barátnőm van.

Mérges pillantást vetettem Tishre. Semmiképp sem akarok Adam közelében lenni.

- Miért hoztál közénk egy ilyen nyavajgó kislányt? - kérdezte Brithany megvetéssel Tishtől.

Nyavajgó kislány? Azért mert nem vagyok egy közülük való ribi? Kész vicc.

- Rendben - szólaltam fel idegesen - megkeresem Adam-et.

Indulatos léptekkel leindultam a földszintre. De mielőtt kiléptem volna az ajtón felkaptam egy üveg vodkát a földről és jól meghúztam. Ekkor mégnagyobb ujjongást hallottam a hátam mögül ami furcsa módon bátorságot adott. Az alkohol végig marta a torkom, le a nyelőcsövemen keresztül a hasam de ez csak nagyobb löketet adott. Nem nagyon fordult elő, hogy ittam, néha csak családi összejöveteleken pezsgőt ezért a ritka alkoholfogyasztásom miatt azonnal szédülni kezdtem a jókora kortytól. Legalább lesz mire fognom majd a történteket.

Szédelegve lekószáltam a lépcsőn, vissza néztem,Tish és a fiú, aki forgatta az üveget, Dave, követtek jó pár méternyire a hátam mögött.

Pár perc kutakodás után megpillantottam Adam-et a földszinten a konyhasziget közelében álldogálni pár srác társaságában.
Azonnal megint pánikolni kezdtem. Mire vállalkoztam, ezt a szégyent sosem fogom lemosni magamról. Mindenki ismer minket és őket is a városunkban, ha ez a baromság anya fülébe jut... nem tudom mi sül ki ebből.
Bár igazából felnőtt vagyok, nem kellene anyám véleményén rágódnom.

A legközelebbi asztalon megpillantottam egy bizonyos piros poharat. Beleszagoltam és azonnal elfintorodtam.

- Ez kell nekem most. - azzal lehúztam a tartalmát.

Fogalmam sincs mi volt az, de a vodkánál is pocsékabb íze volt.

Mégegyszer a hátam mögé pillantottam, hàtha már nem figyelnek, és azt hazudhatom, hogy teljesítettem a feladatot.

De ők nem mozdultak, sőt, jóval közelebb voltak hozzám, mint előbb.

Vettem egy nagy levegőt és elindultam egyenes Adam felé.

- Sziaaa- nyújtottam el túlságosan a végét a  köszönésemnek.

Adam elsőnek amint rám pillantott, azzal a lendülettel el is fordult, mintha azt mondta volna magában, " megint egy ribanc aki rám akar tapadni" , de hirtelen vissza fordult és mélyen a szemembe nézett.

Eltelt így néhány kínos pillanat mire visszaköszönt.

- Szia.  Olyan ismerős vagy, találkoztunk már? - mosolyodott el.

Mit művelek? Évekig ezután  a mosolyért kutakodtam az ovi folyosóitól egészen az általános, majd a középsuli folyosóiig. Nem eshetek újra a rabjává.

- Nem hiszem, még csak néhány napja költöztem be a koliba.

- Biztosan ismerlek valahonnan- kaparta meg a tarkóját homlokát ráncolva.

Igazat megvallva, életemben először most állok olyan közel hozzá, hogy érezzem az illatát.

- Nem - szólaltam fel éles hangon - vagyis, nem hiszem... nekem egyáltalán nem vagy ismerős.

Sunyiban a hátam mögé pillantgattam, Tish pedig mindenféle jelet mutogatott a kezével amiből nekem csak annyi jött le, hogy csináljam már.

- Kylie! - szólalt fel hangosan - Kylie Cooper! - vigyorgott.

Lefagyottan álltam és próbáltam kinyögni valamit a számon, de kihagyott az agyam.

- Még egyetemre is együtt fogunk járni? De durva, már ovi óta nem tudlak levakarni magamról. - szavai durva csapásként értek de derűs arca mást sugárzott, mintha örülne ennek.

- Szuper. - gondolkodtam hangosan.

- És miért kerestél meg itt? Egyáltalán miért vagy egy ilyen helyen? Te ilyen stréber vagy, nem?

- Azért vagyok itt mert üvegeztem. - szegeztem le a szemeim a cipőmre.

- És most meg kell dugjalak? - húzta fintorra a száját de közben csillogó szemmel várta a válaszom.

- Mi, fúj nem... jesszusom.

- Fúj? - húzta az agyam.

- Bele kell súgnom valamit a füledbe. - hadartam el gyorsan remélve, hogy nem hallja.

- Ki adta neked ezt a feladatot? - nevetett.

- Dave. Igazából csak ennyit tudok róla, Dave. - figyelgettem a hátam mögé, és jelezni próbáltam, hogy rajta vagyok a dolgon.

- Dave egy fasz, örülj, hogy ennyivel megúsztad - nyalta meg a szája szélét - de van egy jobb ötletem.

- Hallgatlak.

Azzal hirtelen megfogott a derekamnál, egész tenyerével a fenekemen volt, felső teste pedig teljesen hozzásimult az enyémhez. Hirtelen lekapott és már csak egy meleg és puha csókot éreztem az ajkaimon.

Nem tudtam, mit reagálhatnék. Várta, hogy vissza csókoljam de nem tettem hisz azt sem tudtam, hogy hol vagyok.

- Megengedem, hogy súgj valamit. - suttogta a fülembe hajolva, egyből ahogy véget ért a " csókunk"

- Ne merészeld többé. - súgtam a fülébe. Valószínüleg nem ilyesmire számított mert egy másodpercre megállt még a lélegzésben is, hogy vajon jól hallotta- e?

Hátrébb húzódtam, ő a csábító mosolyával szemkontaktust nem törve nézett rám, de nem bírtam állni a bódító tekintetét ezért hátat fordítottam és gyors léptekkel eltűntem a szeme elől.

-  Kylie! Csajszi ekkora csavart! - kiáltott fel Tish, ahogy elém sietett.

- Vissza kellene mennem a koliba. - adtam válaszként.

- Istennő vagy. - vigyorgott tovább.

Kikötötte, hogy csak akkor mehetek vissza a koleszba, ha iszom

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Piszkos leckékWhere stories live. Discover now