Ercan bizim siranin arka sirasi icin cocugun tekiyle kavga ediyor. Tabi Ercan siniftakikere oranla daha sayılır bi insan olduğu icin o kazandi ve hopp bizim siraya hemde benim siramin arkasina. Biz tabi bu olanları ayakta izliyoruz . En sonunda Ercan gorup otursaniza yerinize dedi ben ikinci defa şok! Ya bu çocuk napmaya çalışıyor anlamıyorum.
Neyse gectik oturduk siralarimiza ama ikimizde -esrayla ben- diken ustundeyiz. Ercanin yaninda arkadasimiz şakire oturuyor . Biz Ercan geldi diye şakire ile bile konuşmuyoruz arkamiza donmuyoruz . Günler geçiyor Ercan bizle konuşma cabasi icinde-ozellikle benle:( - tabi esra hemen konustu hic bisey olmamis gibi ama ben yok konusmam neyse gunler geçiyor Ercan esrayla samimi benlede olmak istiyor ama ben istemiyorum . Bir gun Esra ile Şakire yüzünden başladı muhabbetimiz. Neyse gunler geçiyor falan derken geldi basti 15 tatil . Ben tabi mutluyum Ercan dan uzağım 15 gun yirttim . Tabi 15 tatilin gelmesiyle gitmesi bir oldu . Hic bisey anlayamadan bitti .
2. Donem bu Ercan artik beni deli etmeye başladı . Surekli bi yakinlik . Yok efendim burnumu sıkıyor yok efendim kulagima elini sokuyor yok efendim yanaklarimi sıkıyor . Arik başladım sıkılmaya ben ama bisey diyemiyorum . Nedendir bilmiyorum ama demekte istemiyorum kirilsin istemiyorum . Garip. Noluyor bana ya .
Bu Ercan bana karşı yakin davrandikca bende yakin oluyorum . Digerlerinden daha çok benimle samimi . Telefonuma şarkı yollamalar falan kendi telefonuyla resmimi çekmeler . Benim dikkatimi çeken şey esranin dikkatini cekmez mi ? Tabiki çeker . Beni bi kac kez uyardı . Noluyo gibisin den bisey yok dedim savdim başımdan ama eminimki ercan bana karşı biseyler hissediyor. Sanırım bende ona karşı boş değilim . Hep yanimda olsun istiyorum böyle hiç bir yere gitmesin hep benimle ilgilensin falan . Off sanırım ben ....