lise 3

7 0 0
                                    

Benim adim aysu bu sene lise 3 e basladim . Gecen seneden beri tanidigim arkadasim esrayla oturuyorum. Tabi kizda bi salak bi salak" Allahim akıl ver "demekten kizla konusamiyorum tam çenesi düşük . Neyse bu esrayla biz baya baya kaynastik . Sevdigi hoslandiklarini falan anlatiyor duruyor . Bende dinliyorum el mahkum . Neyse bu bizim siniftaki cocugun tekine 2 senedir asik . Gecen senede bir iki kere anlatmisti ama takmamistim tabi ben . Ama bu sene dinliyorum tabi arkadaş olmayinca onuda kaybetmeyeyim deyip . Neyse bu siniftaki cocugu anlatip duruyor adi da ercan . Yok bi kere esraya bakip goz kirpmis yok efendim sürekli bakiyormus falan -tamam bende bir iki kere goz goze geldim bakiyorken ama sanmıyorum bizim esraya baksin- esrayla tam zit kutuplar esra nereye ercan nereye . Bu gene anlatiyor yok bakiyor falan diye -her gunki gibi - bende he aynen deyip geciyorum . Zaman ilerledikce bakıyorum bu ercan bana surekli bakiyor Allah Allah diyorum yaniliyormuyum lutfen yanilayim . Sonra bi beden dersinde ercan telefonunu esofmaninda dusuyor diye - ki bence kesinlikle yalan amac benle konusmak- bana verdi . Bende aldim . Esrada yanimda . Sonra saat kac falan dedik bnde kendi telefonumu çıkarmak yerine ercaninkinden baktim baktimda ne göreyim ?

HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin