1k okuma icin tenkyu🫰🏻
Bu bulusma ayni zamanda first dateimizdi,umarim bunun farkindadir ve salak salak hareketler yapmaz diye dusunurken coktan parka gelmistik.Jungwonla jayin yan yana oturup gulustugunu gorunce heyecandan nikinin elini birakip yanlarina kostum.
"hayirli olsuun"
"daha olmadi kanka olcak insallah"
jungwon jayden bu cumleyi duyunca biraz patlamis olacak ki bagirmaya basladi
"E CIKMA TEKLIFI ETMIYOSUN KI ETSEN KABUL EDERIZ HERHALDE"
"benimle cikar misin jungwon?"
"BAK HALA NE DIYO
oha bi dakka "
"aslinda daha guzel bi yerde teklif etmeyi planlamistim ama bu kadar sabirsiz olmani beklemiyodum"
hepimiz sok oldugumuz icin oo diye bagirdik ve jungwonun jaye sarilmasiyla dugundeymiscesine alkislamaya basladik(nalakamk)Alkislarken kosede comelmis aglayan heeseungin burnunu silme sesleri duyuldu.
"daha dun emekliyodun sen ya"
"olm bi yas var aramizda emekledigimi ne ara gordun"
"gordum iste sus zaten bi ben kaldim mal gibi"
nikiyle beraber heeseunga kiskaniyosan beni catla geber adli sarkimizi soyledikten sonra hep beraber futbol sahasina gittik."Ben oynamayi bilmiyorum oturup izlesem sizi olur mu?"
"Sevgilinin oldugunu unutuyo gibisin sunoo,ogretirim ben sana."
istemeden de olsa nikinin sacma hareketler yapmasindan korkmustum ve bana bu kadar nazik davranmasi bi nebze kendimi kotu hissettirmisti.Sahaya girdikten sonra nikinin bana ogretmenlik taslamasi cok hosuma gitmisti cunku birbirimizin yanina rahat ve eglenebiliyo olmak mukemmel bi histi.
"Ogretmenini dinle sunoo,bana degil topa bakicaksin."
"Kusura bakmayin hocam cok citirsiniz da."
"Derste hocana yurume sunoo."
"Ders bitince yuruyebiliyo muyum?"
"Bakariz sunoocum."
"Pasam sen kendini kaptirdin sanki."
"Marketin onundeki cocukla konustugun icin intikam aliyorum."
"Uzgunum dedim sadece bi sey demedim ki."
"He bide uzgunsun yani,peki."
bunu dedikten sonra yuzume bakmadan arkasini dondu ve saka yapip yapmadigini anlamadigim icin aklima ilk ne geliyorsa onu yaptim ama aklima ilk gelen sey pek sık yaptigim bir sey degildi.
Niki ona arkasindan sarildigimi anladigi anda arkasini dondu ve piyango kazanmis gibi 32 dis gulerek bana geri sarildi.
"Bi daha boyle yaparsan bu kadar sakin kalabilicegimi sanmiyorum."
"Ayni performansi senden de bekliyorum o zaman."
"Beklenemdik seyler yapmakta daha iyiyimdir acikcasi."
"Nasil yani?"
"Sadece bekle."