gergin boi

36 7 2
                                    

Askolar simdi ben biraz problemli oldugum icin uykum geldiginde yb atasin geliyo.Uyandigimda da uykuluyken yazdiklarimi okuyup heyecanlaniyorum yani bu bolum yazdiklarimi yarin okiyip heyecanlanicam,asiriya kacarsam sasirmayin.

Bu garip konusmamizdan sonra dinlenmek icin grupca cim sahanin kosesine oturduk.Muhabbet ederken birisi nikiye fazlasiyla sert bi sekilde top atti.Nikinin kalkmasina izin vermeden kendim kalktim ama kalkmadan once atan kisinin yuzune bakmam gerekiyormus.
"Dikkat etsene." (gergin boi)
Atan cocugun yuzune bakmamla kim oldugunu bende farketmistim ama jay benden once farketmis olmali ki bagirarak bunu dile getirmisti.
"Aa lan bu cheong mali degil mi?"
"Cheong kim jay?"
"Sunoo nun eskise-"
elimle jayin agzini kapatmasam nikiyle aram bozulabilirdi.

"Eski sinif arkadasim kendisi."
Yalanima nikiyi inandirdigimi dusunmustum ama cheong onceden de oldugu gibi bi sorun cikarma pesindeydi.
"Hadi ama Sunoo,eski sevgilin olmam bu kadar mi utanc verici?"
Niki bunu duymasiyla ayaga kalkip yanima geldi.
"Eski sinif arkadasim dememis miydin sunoo?"
"Ozur dilerim niki,bu aptal yuzunden aramizin bozulmasini istemiyorum."

"Aptal falan ayip oluyo ya,eskiden hic boyle demiyodun."
"Daha agirlarini hakettigindendir belki."
Niki ona boyle bir sey soyleyice Cheong egosuna yediremeyip ona vurmaya kalkmisti.Ben bir sey yapamadan izliyordum,karsi gelebilicek kadar guclu degildim ve nikiyi koruyamamak beni en cok uzen seydi.

Hepimiz nikiyi yerde gorecegimizi sanarken aksine,cheong yerde yatiyordu.Niki aniden geri cekilince cheong yerle butunlesmisti resmen,oldukca komik gozukuyordu.
Hepimiz kahkaha atarken heeseung cheongun yanina yaklasti.
"Abicim hadi git baska yerde oyna topunu."

Bu en cokta ucumuzu guldurmustu cunku cheong herkesle gucsuz diye alay eden biriydi.Cheongun aptal bakislar atarak gittigini gordukten sonra nikiyle ben konusmak icin sahanin disina ciktik.
"Ozur dilerim niki."
aniden ozur dilememe bende sasirmistim ama bi aciklama duymayi hakediyordu.
(uyari:sıkı tutunun)

"Onun bu kadar sorun yaratabilicegini bilmiyordum.Sana vurmaya kalkarken bile bir sey yapamadim.Sana zarar verebilirdi Niki.Benim yuzumden yaralanabilirdin.Tekrar ozur dileri-
(are you readyy?)
Nikinin dudagima yapismasiyla sozlerim yarim kalmisti.Normalde sozumun yarim kalmasindan nefret ederim ama,bu cocuk bir seylerden nefret etmemi engelliyordu.
Birkac saniye oyle durduktan sonra niki geri cekildi.
"Sebebi sen oldugun surece her sekilde yaralanabilirim sunoo."
Bunu duyduktan sonra ona sıkıca sarildim.Ilk defa birisi bana bu kadar guvende hissettiriyodu.

Uzun sarilmamizdan sonra digerlerinin yanina donduk.Az once ikimizin de first kissi gittigi icin garip hissediyo olmaliydik ki onlar da bunu farketmisti.
"Kustunuz mu lan bu ne gerginlik?"
"Kanzi benim first kiss elden gitti ne gergini "
"OHA NE ARA OPUSTUNUX"
saskinligini digerleriyle de paylasmak istedi sanirim,herkesin icinde bagirmisti.

"OHA LAN VAY KOPEKLER"
"BIZDE KUSTUNUZ SANIP SUSUYORUZ AMK"
"BIZE NIHE SIYLEMIYONUZ OLM"
"YA SIZ DUNKI BOKSUNUZ OPUSCEK YASA NE ARA GELDINIZ"

sunki-lahmacun🌯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin