Mafya Karısı

16.9K 249 259
                                    

Merhaba ilk önce kendimi tanıtayım ben min YN. Pilotum çünkü ben uçağı çok sevdiğim için bu mesleği seçmiştim.Biz orta gelirli bir aileydik ama sorunlarımız vardı.Hadi hikayeye geçelim.

Anne:Hadi uyan geç kalıcaksın sonra sana tekrar kahvaltı hazırlayamam burada senin hizmetçin yok.

Min YN:tamam anne kalkarım 5 dakikaya.

Baba:Kalk lan annen ne diyorsa yap!

(İşte bu sorunlar bana çok kötü davranıyorlardı en küçük hatada dövülüyordum ben babam sırf kalkmadım diye bana tokat atmıştı.)

Baba:hadi kalk hadi!

Min YN:t-tamam hemen geliyorum.

(Aşağı inerim ve benim maaşımdan konu açılır)

Anne :artık bu evin kirasını baban ödemiyicek.

Min YN:Neden

Baba:çünkü maaşım bize kalıcak sen bize her ay maaşının yarısını bize vericeksin.Yani 100.000 won alıyorsun 50.000 bize geriye kalanıda faturalar ev eksikleri bazı mobilya eksikleri derken zaten sana bir şey kalmıyo yapıcak bir şey yok.Zaten bizim paramızda bize yetmiyo.

Min YN:nasıl ya nasıl sizin maaşınızı bana verin bari.

Anne:ne yani seni dokuz ay karnımda taşıdım 50.000 won'u mu çok görüyorsun?

Min YN:hayır tabiki ama...

(Babam bana çok kötü vurmuştu zaten şiddet uyguluyordu.Annem zaten gülüyordu ve hak ettin diyordu.Yani anlıyıcağınız benim elim yüzüm mosmordu.)

(Arkadaşlar yorumlarda neden kaçmıyor diye soru sorup duruyorsunuz. Sorun şu ki Yn kaçamıyor çünkü ailesi izin vermiyor nedeni de babasından daha fazla maaş almış olması ve devam edelim.)

(Evden çıktım ve işe gittim. Birini bir yere uçakla götürmem gerekiyordu. Ama bana çok garip bakıyordu.Varıcağı yere bıraktım ve tam uçağa geri biniyorken biri beni bayılttı 1 saat kadar baygın kaldım ve gözlerimi açtım.)

Min YN:ne oluyor ya burası neresi?

Taehyung:Burası benim alanım.

Min YN: sen,sen o sun.

Taehyung:kimim?

Min YN:seni istediğin yere bıraktığım kişisin.

Taehyung:evet ne olmuş.?

Min YN:ne mi olmuş beni buraya getiremezsin.

Taehyung:getiririm yarın sana bir şey söyliyicem.

Min YN:istemiyorum bırak beniii bırak.

(Ağzımı bağladı ve gitti ve yarına kadar can çekiştim.çok sıcaktı ve yarın oldu.)

(ARKADAŞLAR DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ 😄)

MAFYA KARISI YNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin