(Sabah olur.Ve herkesten önce
kalkarım ve bugün herkesi uyandırıp kahvaltı yapmaya dışarı çıkalım diyeceğim.)
Yn:Bence artık kalkıyım ve üstümü giyiniyim.
(Üstüm bu. İlk olarak kızları uyandırmalıyım.Yada onlar hepsi kendi uyansın bende arabayla bir yer tutıyım çünkü gittiğimiz zaman manzaralı yerleri tutmasınlar.Ama en zoruda bir arabam ve anahtarı olmamasıydı.Bu evde herkesin kendi arabası vardı.Şimdi kızların anahtarını alsam izin almadım bile.Ama Taehyung dediki benimkini istediğin zaman alabilirsin o zaman onunkini alabilirim.Odasına gittim.)
Yn:Ay dikkatli olmalıyım asıl operasyon bu off.
(Odasına girdim.Ve arabanın anahtarını arıyordum.Nerde olabilirdi ki.Çekmecelerde yoktu.En son ceplerini karıştıracaktım.Gittim ve gardolabının içindekilerinin hiçbirinde yoktu.En son yatağının üstündeki çekmecenin üstündeki cekete tam bakmaya dönecekken Taehyung dibimdeydi.)
Yn:Ayh!
Taehyung:Yn ne yapıyorsun burada evet seni dinliyorum.Yn: Ş-şey ben senin arabanın anahtarını arıyordum.Ama sen uyandığına göre s-senden isteyebilirim değil mi?
Taehyung:Ne için?
Yn: Sürpriz.
Taehyung:Ne sürprizi?
Yn: Taehyung sürpriz dedim ya sürpriz söylenmeyen şeydir.
Taehyung:Anladım al anahtarı.Ha ayrıca tek bana mı yapıcan?
Yn:Hayır hepinize siz sadece hazırlanın.
Taehyung:Tmm.
(Taehyung bana gitgide yaklaşıyordu.Ve bende dikkatimi toparlayamıyordum.Ve utanıyordum.)
Yn: Taehyung ne yapıyorsun?
Taehyung:İyiyim.
Yn:Hayır onu kastetmiyorum sen bana yaklaşıyorsun.
Taehyung:Olabilir.
Yn:Hayır olamaz çünkü biz sevgili değiliz.
(Deyip Taehyung'un yaklaşmasından kurtuldum.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KARISI YN
Short StoryMafya Kim Taehyung tarafından Mafya Karısı olmaya zorlanan YN'nin hayatı.