Mafya Karısı YN

3.4K 86 15
                                    

(En son gitmiştik.Biraz daha ilerledik ve başka bir yere geçtik.Orası biraz daha rahattı.)

Taehyung:Şimdi biraz daha içeri giricez sakın ses çıkarma dikkatli yürü.

Yn:Tmm gidelim.

(Biraz daha içeri girdik ve orası biraz daha aydınlıktı içeriden konuşma sesleri geliyordu.Ve dinledik.)

X1:Şu Taehyung'u bulsak öldürecezde nerde işte ayağımıza kadar gelir mi illa biz gelicez.

Yn:Geldi işte ayağınıza kadar.

Taehyung:Ya bi sus.

Yn:Aman tmm be sıkıcı.

Taheyung:Ya biz sus ya suss.

Yn:Tmm be sustum.

X2:Yani onu bulursak patrona haber vericez onun bugün ne toplantısı vardı.

X1: Taehyung'un evini dört bir yandan sarıp kendisini  öldürmek için  konsey toplantısı yapıcaklar ve onu öldürdükten sonra arkadaşlarını bağlayıp her planları öğrenip ne bildiklerini öğrenip öldürecek.

(Belim çok sıkışmıştı tam yerleşicekken düştüm ve ses çıkarttım)

Yn:Ağh?

X2:Bu ses ne silahları kuşan dikkatli ol.

X1:tmm.

Taehyung:Ya niye ses çıkarıyosun.Sana iyiki ses çıkarma dedim.Kıpırdama daha.

Yn:T-tmm

(Taehyung beni gerçekten çok kötü azarlamıştı ve üzülmüştüm ve daha hiçbir şeye karışmadım.Sadece o ne diyorsa yaptım.Adamlar tam yanımıza gelicekken Taehyung adamları öldürdü.)

Taehyung:Hadi devam edelim.Dikaktli ol.

Yn:Tmm.

(Devam ettik ve adamların durduğu yerde patronun bugün ne yapacağı yazıyordu.Taehyung'ta bir şey var mı diye bakıyordu sanırım önemli bir şey bulmuştum Taehyung'un yanına götürdüm.)

Yn: Taehyung sanırım bir şey buldum bir bakar mısın önemli mi diye.

Taehyung:Ver bir bakıyım.Hmm işte bu aferin sana mükemmel bir şey bulmuşsun.Patronun bugün yapacağı şeyler yazıyor.Sağol bu çok işimize yarayacak.

Yn:Bir şey değil sonuçta bende sizin grup üyenizim değil mi?

Taehyung:Mecbursun.

Yn:E tabi bide o var.

Taehyung:Hadi devam edelim.

Yn:Tmm.

(Dışarı çıktık ve diğerleriyle buluştuk.Ve ne gapıcağımıza karar veriyorduk.Çünkü biz sadece içeri girme planı yapmıştık gerisini planlamamıştık.Ve olan yapıyorduk.)

(ARKADAŞLAR PLAN DİĞER BOLÜMDE UMARIM BEĞENMİŞTİRSİNİZ😄)

MAFYA KARISI YNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin