man written by woman

32 3 0
                                    

Niğdeli Şahin

Tanımadığım bir kadının çığlığına uyandım. Tüm gece brolarla alem yaptıktan sonra bu kadını müthiş erkeksi kokumla kendime çekip yatağa atmış olmalıyım. Nasıl kendinden geçirdiysem artık uyanınca beni görünce şaşırmıştı. Sonra onu nasıl becerdiğimi hatırladı tabii ki. Numaramı aldıktan sonra kalkıp gitti. Onu bir daha arayacağımı sanması ne tatlı. İhsan dışında birini adam akıllı aradığım yoktu zaten.

Her zamanki işler. 

İhsan orospusunun yanına git, tükürerek verdiği emirleri dinle ve egosunu tatmin et. Erkekler kapatılsın gerçekten.

Günün sonunda biraz viski içmek için sabırsızlanırken beklemediğim bir isim aradı. Eski günlerden yatak arkadaşım HELİN... Meşgul görünmek için biraz bekleyip açtım. Erkeksi sesimi daha da boğuklaştırarak

"Alo. Ne var?"

"Adıyaman tütünü mü içiyorsun Şahin bu ses ne amk?"

"Niçin aradın Helin? İhsan seninle konuşmamızı istemiyor."

"Sana ne. Sen İhsan'ın köpeği misin? Sus şimdi ve attığım konuma gel." 

"Karşılığında ne alıcam?"

"Özel bi' hediyem var."

"Sen misin o hediye? Yalnız bu sefer ben üstte olucam"

"Of Şahin çükünü kesicem artık."

dedikten sonra telefonu kapattı. Ben de hemen hazırlanıp attığı konuma gittim. 

"Arabaya atla yolda giderken anlatıcam neden seni çağırdığımı."

Bindikten sonra anlatmaya başladı:

"Şimdi Niğdeli, benim bir yarim var çok sevdiğim. İlişkimiz güzel giderken İhsan denen it dölü tekrar onun pis işlerine yardım etmemi istedi. Ben de ona bu işleri bıraktığımı söyleyip siktiri çektiğimde beni sevdiğim kadına zarar vermekle tehdit etti. İhsan'ın bütün pislikerini ortaya çıkarıp hayatını bitiricem. Senden de sağ kolu olduğun için yardımını istiyorum. Biliyorum İhsan'a sen de bayılmıyorsun."

"Vay amk bizim hırçın çocuk Helin aşık olmuş. Bakarız Helin sen bana planı tam anlat da ben de İhsan'ın köpeği olmak istemiyorum artık"

"Ezgi seni ikna eder..." gibi anlayamadığım bi şeyler mırıldandı. Çok üstelemedim. Helin, duru denen birini aradı.

"Duru size geliyorum. Önemli bir mesele var. İhsan denen o it yine aradı."

"Ne?! Hemen mi? Kaç dakikaya burda olursun?"

"Yok hemen değil, aşağı yukarı 1 buçuk saate orda olurum. Neden ki?"

"Hiç, öylesine sordum. Neyse, tamamdır bekliyorum seni."

"Tamamdır, geliyorum görüşürüz."

"Görüşürüz."

Yolda muhabbet edip Helin'i açtığım drill şarkılarla rahatsız ettikten sonra varmıştık....

ÖNCEKİ BİRKAÇ BÖLÜMÜN BACKUP STORY'SİYDİ BU BÖLÜM DOSTLAR.

dolu damacanayı sebile ters takHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin