Görevden dönüyordun. Karşılaştığın iblis alt ay bir iblisti ama güçlüydü. Mizunoto olduğun için zar zor da olsa yenmiştin. Gözünden ve kolundan yara aldığın için Shinobu'ya gidiyordun.
Yolun yarısında çok kötü bir aura hissettin. Yakınlarda başka bir iblis daha vardı. Ve bu bir üst seviyeydi. Korktun çünkü onunla savaşacak halde değildin. Yerinden tam olarak emin değildin. Sana yakın olmamasını diledin.
Ama duan kabul olmadı çünkü iblis tam arkandaydı. Hızlıca arkanı döndün ve onu gördün.
+ İyi akşamlar ^^
Kılıcını kavradın. İblis her an saldırabilirdi. Güneşin doğmasına henüz birkaç saat vardı. Yani savaşmaktan başka çaren yoktu.
+ Ne oldu?? Korkuyor musun- Daha tanışmadık seni henüz öldürmeyeceğim.
- Tanışmaya ne gerek var ilgilenmiyorum
+ Çok kabasın
Yüzüne üzgün bir ifade takındı ama bu sana gerçekçi gelmemişti.
+ Benim adım Douma- Peki sen??
- Y/N
+ Tanıştığıma sevindim Y/N kısa sürecek gerçi
İblis çok cana yakın konuşuyordu ama sen bunun sahte olduğunu biliyordun.
Sen bunu düşünürken iblisi gözden kaçırdın. Çok hızlıydı onu görememiştin bile. Birden onu arkanda hissettin. Darbeyi son anda savuşturdun fakat sol kolundan darbe aldın. Biraz geriye gittin.
+ Ne oldu savaşmaktan vazmıgeçtin?
Derin bir nefes aldın. Ne olursa olsun savaşmaya devam edecektin.
Sabaha kadar savaşmaya devam ettin. Güneş doğmaya başladı.
+ Uh gitmem lazım tatlım. Hoşçakal
Bunu dedikten sonra gözden kayboldu.
Dizüstü yere düştün. Çok yorulmuştun ve ağır yaralanmıştın. Uzaktan insan sesleri duymaya başladın. Kulağında bir uğultu vardı. Öleceğini düşündün ve bir süre sonra gözünü kapadın. Buraya kadarmış.
Y/N'ler asla ölmez
O sırada-
Douma güneş almayan bir yerde duruyordu. Tapınak baya uzaktaydı ve şimdi gidemezdi.
+ O iblis avcısı beni çok oyaladı üstelik yaralıydı. Güneş doğmadan bu işi bitirmem gerekiyordu
Fakat seni aklından çıkaramıyordu. Sürekli seni düşünüyordu.
+ Aşık mı oluyorum
İstemsizce kızardı.
O sırada sende uyanmıştın. Kelebek köşkündeydin. Yatakta doğruldun.
+ Y/N-san uyandın mı?
- Evet Kanao
+ Çok endişelendik ama iyisin çok şükür
- Evet
Shinobu içeri girer
S: Y/N-san nasıl hissediyorsunuz?
- İyiyim
S: Çok şükür sen dinlen
Shinobu ve Kanao odadan çıktı. Sende tekradan uzandın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kny x Reader
RandomKarakter x Okuyucu İstek alınır Smut yazmam 💔 Angst 🔪Yandere 🌸Fluff