5 bölüm

267 5 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu set Annem hışımla kalkıp saçımı tutarak çekmeye başladı -Sen niye bu kadar şey aldın aç gözlümüsün sen gerizekalı Babam gelip annemin elinden saçımı çekip annemi uzaklaştırdı ben de bağırarak ağlamaya devam ediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu set
Annem hışımla kalkıp saçımı tutarak çekmeye başladı
-Sen niye bu kadar şey aldın aç gözlümüsün sen gerizekalı
Babam gelip annemin elinden saçımı çekip annemi uzaklaştırdı ben de bağırarak ağlamaya devam ediyordum.
Babam
-Ben dedim al diye Zehra kıza niye vuruyorsun
Koşarak odama çıktım kapıyı kilitleyip arkasına oturdum ve bağırarak ağlamaya devam ettim.
Ben bişey yapmamıştım ki babam al demişti. Ayak seslerinden sonra
Emir abim
-Kapıyı aç güzelim sadece biz varız
Cevap veremedim
Ege Abi
-Hadi bebeğim aç
Bişey demeden kapıyı açıp geri yere oturdum.
Abi takımı içeri girip beni yerden kaldırdılar. Beni suçlayacaklarını sanıp konuşmaya başladım.
-B-ben bişey yap-ma-madım
Emre abim
-Biliyoruz güzelim ağlama sen
Diyip bana sarıldılar ben hala ağlamaya devam ediyordum.
Bir süre sonra uyuyakaldığımı anladım.
Gözlerimi açtığımda babam elimi tutmuş yere bakıyordu.
-Baba
Kafasını bana dönüp gülümsedi
- İyi misin kızım
-Iyiyim
-Kızım annen sadece bu kadar şey aldığımız için sinirlenmiş bak oradalar ben çıkıyım sen bakmaya devam et.
O çıktıktan sonra yerdeki poşetleri sırasıyla aşağı indirdim ara koridora koyduğumu gören annem
-Neden buraya koyuyorsun az önce yaptığım şey içinde özür dilerim
Cevap vermeden yukarı çıkıp son poşetleri indirdim herkes burda poşetlere bakıyordu.
-Atın bunları hiç birini kullanmak istemiyorum.
Diyip yukarı çıktım. Kapıyı kilitleyip kendimi banyoya attım. Küvette geçirdiğim 1 saatte hayatımın çoğunu gözden geçirmiştim duştan çıkıp beyaz tişört ve siyah eşofman giydim kaskımı ve motorumun anahtarını alıp aşağı indim.
Bahçeye çıktım herkes burda oturuyordu bir an herkesin gözü bana döndü. Onları umursamadan elimdeki kaskı alıp taktım. Garaja gidip motoru çalıştırdım.
Sürmeye başladım bir kafeye gelince durdum ve indim. Kafeden içeri girip bir masaya oturdum kaskı masaya bırakıp garson gelince siparişleri verip beklemeye başladım. Etrafa göz  geçirince bir grup erkeğin bana baktığını gördüm ilk başta birşey demedim 10 dk daha dayanamayarak sert bir şekilde masadan kalktım. Kafedeki herkesin gözü bana dönmüştü. Onların masasına doğru ilerleyip önlerinde durdum.
-Hayırdır beyler bir sıkıntı mı var
-Sensin güzelim
Kafa atıp yerimde durmaya devam ettim.
-Bir daha söyle
Bu sefer diğeri söyledi
-Güzelim ihtiyacım olan tek şey senin numaran
Ona da bir tokat attım.
-Devam edin
hepsi masadan kalkıp çıkmışlardı.
Bende geri masama oturdum siparişim gelmişti içecegimi içip hesabı ödeyip kalktım. Kaskı takıp motora bindim burası eve baya uzaktı. Sürmeye başladım motor ses çıkarıp yavaşlamaya başladı. Hemen sağa çekip durdum. Kaskı çıkarıp ne olduğuna bakmaya başladım lastik dönmüyordu bu yüzdende çalışmıyordu.
Hay sikeyim diye mırıldandım.
Biraz sonra egzoz sesi gelmeye başladı 7 motorcu yanımda durdu hepsi aynı anda kasklarını çıkardı. Grupta sadece 3 kız vardı. 1 çocuk ve diğer 3 kız yanıma geldi.
Sarı saçlı kız
-İyimisin
-Teker dönmüyor ya yolda kaldım
Mavi gözlü esmer kız
-Deniz yapar diye yanımıza gelen çocuğu gösterdi
Deniz denen çocuk
-Bekle bakayım
Bir iki şey yapıp düzeltti
-Oldu
Ona gülümseyerek
-Çok teşekkür ederim
- Ne demek rica ederim
Kumral kız
-Telefon numaranı verirmisin belki iyi anlaşırız
-Ha olur tabi
Telefonunu bana uzattı yazarken Deniz konuşmaya başladı.
-S1000RR demek güzel
- Evet ya çok rahat
Telefon numarasını yazdıktan sonra geri telefonu uzattım.
-İsmin neydi acaba
-Ada sen beni ara bende seni kaydedeyim senin ismin neydi Gökçe
Tm diyip kaydettim sonra görüşürüz diyip kasklarını taktılar ve sürmeye başladılar. Onlara yetişip Denizin on kaldırdığını görünce bende ön kaldırdım sonra ayrılıp başka yola girdim bu zamana kadar hiç aramamışlardı büyük ihtimalle rahatsız olmayayım diyedir. Garaja girip motoru park ettim kaskı çıkarıp motorun üstüne koydum. Kapıyı çaldım hizmetli abla kapıyı açınca içeri girdim. Salona girdim Annem hariç herkes burda oturuyordu Deren bile babam bakıyordu. Gidip boş yere oturdum.
-Napıyosunuz
-Annen uyudu Derende onu rahatsız etmesin diye ben bakıyorum
-İyi İyi
diyip başımı televizyona cevirdim Cocomelon vardı abimler bile izliyordu bir kahkaha patlattım. Herkes bana şaşkınca bakıyordu .
-Siz büyüdünüz de coocmelon mu izliyorsunuz
Buna babam da gülmüştü ama abimler bozulduğunu belli etmişti.
-Ya tamam şaka yaptım sakin
Babam konuşmaya başladı
- Kızım git valizini hazırla sana aldığım şeyleride sakın çöpe atmıyorsun odanda yerdeler hatta git kıyafetlerini giy gel biz oylama yapalım.
Babamın dediği şeyle el çırparak yukarı çıktım.

Üvey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin