Stau pe balcon și mă uit pe telefon, îmi apare o stire care spune ca mafiotul Zack Addams s-a întors în New York să se răzbune și că este dat în urmarire de polițiști. Aceștia au spus că nu este de ne gasit. Mă uit la poza cu el, așa arată el:
Dau puți mai în jos și văd că scrie ceva despre el.
Descrierea: Este moștenitorul firmei Addams, familia acestuia este cunoscută în toata lumea, oamenii spun ce sunt cei mai puterici oameni din lumea oamenilor de afaceri nimeni nu stie cu ce se ocupa aceștia. Parinții acestuia au murit acum 5 ani într-un accident de mașină, după moartea lor, Zack Addams a preluat moștenirea familiei lui, și ajurat să se razbune pe cel care i-a omorât parinții. Este foarte rece dar îi place motocicletele, mașinile sport și cursele ilegle.
Termin de citit descriera și mă uit la ușă. Merg înauntru și mă pregătesc să ies afară, așa m=am imbrăcat:
Merg jos și ies pe ușă nici nu îi bag înseamă pe parinții mei, merg în parc și mă așez pe o bancă. O sun pe Emma prietena mea din copilarie cu ea pot să vorbesc orice despre oricine, mereu îmi e alaturi toată viața mea a fost lângă mine și eu lângă ea, îmi e ca o sora.
* convertația telefonică *
Emma: Da Y/N!
Eu: Ce faci?
Emma: Bine tu?
Eu: Bine!
Emma: Ce s-a întâmplat?
Eu: Nu s-a întâmplat nimic, vi în parc să ne plimblăm?
Emma: Da vin!
Eu: Bine te aștept!
Emma: Okk!
* închid *
* după 2 minute o vad pe Emma *
Dupa două ore ne luam rămas bun, în drum spre casă mă lovesc de cineva, dau să cad dar el mă prinde și mă uit la el. Îmi dau seama ca era acel băiat căutat de polițiști, văd polițiști vreau să îi chem dar ceva din mine nu vroia să îi strig. Văd o aleie întunecată și îl trag acolo, ne uităm unul la altul.
CITEȘTI
One night with you
RomanceSunt Y/N Williams am 17 ani am aproape 18 ani în câteva zile și abia aștept sa plec și sa nu mai stau cu părinții mei. Viata mea a fost un chin pt ei au contat numai bani. În fiecare zi am coșmaruri cu bărbați care vin și îmi folosesc corpul pt bani...