Chapter-3

8 2 1
                                    

EXO дром

Сухо D.O болон Лухан нар буцаж ирхэд бүгд тэдэн дээр шаван асуултаар булж эхлэв.

Чэн-Тэгхээр та нар түүнтэй уулзсан уу.

Тао-Хэн байсан бэ? Эмэгтэй юу эрэгтэй юу?

Сэхүн-Мэдээж эрэгтэй бид чинь хөвгүүдийн хамтлаг.. тархиа хаана гээчихээ вэ?

Кай-Тэр хэн байсан бэ?Аль хэдийн шийдэгдчихсэн үү.

Сухо-Байз!! Бүгдэнд нь хариулах болхоор нэг нэгээрээ асуу л даа!

Гал тогооны тэндээс хэн нэгэн их л ууртайхан "Цк!! Түүнийг сонирхох шаардлага байхгүй тэр бидэнд лай л болно"

Энэ хүн бол Чанёол байлаа.

Тэр захиралын өөрсөдөөс нь асуулгүй гэнэт гаргасан шийдвэрт их л ёозгүй хандна.

Бүгд-Чшшш

Сухо-За.. Бид хотоос гараад нэгэн тосгон очход...Тэд.. юу гэж тайлбарлах вэ.. хөгшчүүлд зориулсан бяцхан арга хэмжээ хийж байсан.

Сэхүн-Арай тэр хөгшин өвгөн биш биз дээ.

D.O-Чимээгүй бай л даа.

Сэхүн-Ойлголоо

Сухо-Тэгээд тэнд нэг залуу дуу дуулж байсан.. тэр магадгүй.. 21 эсвэл 22 настай.. тэр  үнхээр сайн дуулж байсан бас түүний царай нь-

"Үнхээр хөөрхөн" хэмээн Сухогын үгийг Лухан тасална.

D.O-Тиймээ үнхээр хөөрхөн бас их гэрэлтсэн байсан.

Лэе-Үнхээр үү.

"Утгагүй юм" хэмээгээд Чанёол өрөөндөө орчихов.

Тао-Тэгээд.. тэгээд захирал юу гэсэн бэ.. тэр манай хамтлагт орхоор болсон уу.

Лухан-Захирал түүнээс орохыг асуухад тэр бодож байгаад хариугаа хэлнэ гэсэн.. бид түүний хариуг хүлээх хэрэгтэй.

"Өөөө" бүгд нэгэн дуугаар санаа алдацгаана.

Шиүмин-Миний бодлоор тэр манай хамтлагт орох байх.

Чэн-Тийм шүү би ч бас тэгэж бодож байна.. Тэгээд захирал яаж тэр тосгонд тийм хүү байгаа гэж мэдэж байсан юм бол.

Кёнсүү-Тэр үнхээр сайн дуулдаг юм байна лээ.

Лухан-Захирал яаж түүнийг мэддэгээ бидэнд хэлээгүй.

Сухо-Бид түүний хариуг л хүлээх л үлдлээ.

............................

Бэкхён POV

SM???

SM???????

SM??????????

"Наад нэрийн хуудас чинь чамайг тэгэж чанга үрээд байвал шатах болно шүү" хэмээн эмээ халаглана

Бэкхён-Яагаад ийм алдартай газар надад санал тавьсан юм бол.

Эмээ-Магадгүй чи... Сайн дуулдаг болхоор.

Бэкхён-Би юу би тийм сайн дуулдаг гэж үү.

"Тийм ч сайн биш ээ.. Яахав сонсож болохоор л" эмээ чанга чанга инээдийн хажуугаар ийн хэлж намайг цаашлуулна.

Бэкхён-Эмээ энэ чинь тоглох цаг биш шүү дээ. Надад тусал л даа.. би юу гэж хариулах вэ.

"Өөрийнхөө хүслээр л шийд.. хүсэж байвал дуучин бол хүсэхгүй байвал больж болно.. Чи ямар ч шийдвэр гаргасан эмээ нь дэмжих болно.. би чамайг үргэлж энэ газрын мухарт байлгахыг хүсэхгүй байна"

Бэкхён-Хмм би юу хийх вэ?

Эмээ-Сайн бодох хэрэгтэй

Бэкхён-За эмээ...

............................

as SM ENTERTAIMENT office

Өндөр барилгын захиралын өрөөнд утас дугарна

"Байна уу"

"Сайн байна уу? Энэ SM ийн зариралын дугаар мөн үү"

Захирал-Тиймээ мөн байна.. юугаар туслах вэ.

"Би Бён Бэкхён байна аа.. Би таны тавьсан саналд хариу өгөхөөр залгалаа"

             Алдаагаа зассангүй эээ

                            Enjoy🌸

Nagisa

Our cute new memberWhere stories live. Discover now