☀️ Sunshine ☀️.
.
.
.
.
.
.
Happy Reading
Hybiz Highschool-
4L- Lemah, Lesu, Letih, Lunglai. Itu apa yg dirasakan oleh pemuda bernama Kang Sunoo yang lagi melangkah memasuki perkarangan sekolahnya sekarang ini. Hari ini moodnya seperti rollercoaster kerana pagi pagi lagi bundanya yang tercinta iaitu Kang Beomgyu membangunkannya dengan air sejuk kalian tahu?!
Tapi salahnya sendiri sudah jam 7 tidak mahu bangun dari mimpi indahnya yang lagi bersama idol kesayangan itu siapa lagi kalau bukan Enhipyen. Baru saja idolnya ingin mengajak date, sudah turun badai saja haha. Habis semalam sepanjang malam ia habiskan membaca novel baru yang ia baru beli. Jadi yah pagi ini tidak sadar.
"SELAMAT PAGI FANS FANS KU"
Plak!
"DIAM beruang coklat " Haechan pemuda yang dipanggil beruang coklat mendelik ke arah seorang pemuda yang bername-tag Son Dongpyo sambil mengusap dahinya yang baru sahaja ditampar dengan kejam.
"SAKIT ANJIR! Aku itu tan scene bukan coklat tahu!" kata Haechan memperbetulkan warna kulitnya.
"Skin Lee Haechan bukan scene. Scene tu babak lakonan" Winter yang baru tiba pusing melihat tingkah kedua rakannya itu.
"Winter dimana Wony?" Tanya Sunoo mengabaikan perbalahan antara Haechan dan Dongpyo karna ia tidak melihat kelibat sahabat wanita nya yang bernama Wonyoung.
"Wony katanya tadi ingin ke toilet. Dia menyuruh kita untuk ke kelas dahulu" Kata Winter.
"Kalau begitu ayo ke kelas sebelum Mrs. Kim mendenda kita di lapangan lagi"
Ini kerana mereka pernah didenda dijemur di tengah lapangan. Bukan kerana lewat masuk. Tapi kerana Haechan dan Dongpyo saling adu bacot gak berhenti di depan pagar sekolah. Hingga anak anak yang lain gak jadi masuk ke kelas kerana asik lihat dua monyet tersebut.
Setelah itu mereka berempat lalu menuju ke kelas mereka yang terdapat di bangunan B di tingkat 3.
.
.
.
"Uwaaa akhirnya jam makan siang!"
Plak!
"Berisik!" Ujar Winter setelah mengeplak kepala Sunwoo iaitu salah satu teman sekelas mereka yang paling berisik setelah si beruang coklat.
Sunwoo yang digeplak mampu berdrama di atas lantai. Winter memutarkan matanya malas.
"Heh kalian sudah baca novel Antoganis?"
"Novel baru lagi Lee Haechan? Kali ni kau guna duit siapa lagi? Pacar kau lagi? Kasihan benar si Mark Lee" kata Wonyoung salah satu gadis tercantik di Hybiz Highschool.
YOU ARE READING
Antoganis | Sunoo Harem |
FantasySetelah membaca novel baru yang ia dapat dari temannya, Kang Sunoo tiba tiba terjebak di dalam dunia yang sama persis seperti novel yang ia baca. Sebuah novel yang menceritakan tentang 6 orang jejaka dari kalangan bangsawan yang mencuba mendapatkan...