0.9

45 5 2
                                    

~ (Jungkook)

Gozlerinden akan yaşlarla Taehyungun ona yazdığı şeyleri idrak etmeye çalıştı Jungkook. Anlamıyordu. Sorun onda mıydı? Zaten özür dilemek için yazmıştı ama Jungkook kendisiyle her zamanki gibi dalga geçtiğini sanmıştı. "Ben gerçekten sevilmeyi haketmiyorum. Ama yine de,bana söylediği sözler... Bunlar gerçekten hoş şeyler mi? Bunları söyleyince içi rahatladı mı?" Ağlama sesleri aşağıya duyulmasın diye yorganın altına girdi. Eliyle ağzını kapatıp kendini susturmaya çalıştı. Gözlerini kapatıp aglamaya devam etti. Ancak her gözünü kapattığında Taehyung'un ona söyledikleriyle gözlerini tekrardan aralıyordu. Anlaşılan yorgunluktan tekrar uykuya dalana kadar böyle devam edecekti Jungkook.

~ (Taehyung)

"Siktir seni orospu çocuğu!" Taehyung resmen burnundan soluyordu. Gözleri sinirden kıpkırmızı kesilmişti. Yan odadan gelen sesle odadaki herkes irkildi. "Geberteceğim seni piç kurusu!" Vazo kırılma sesiyle herkes bir anda ayaklandı ve hızlı adımlarla odaya gittiler. Namjoon kapıyı açtı ve telaşlı halde konuşmaya başladı. "Taehyung ne oluyor?!" Taehyung sinirle devirdiği bir vazodan daha sonra bağırmaya devam etti: "Ne mi oluyor? Masum Jungkook'umuzun bir yerleri kalkmış anlaşılan. Kendini bir şey sanmaya başladı. O gerizekalidan zaten özür dileyecektim amına koyayım. Kime ne havası atmaya çalışıyor? ŞIMARIK ZENGİN COCUGUYMUŞUM BEN. ÖYLE MİYİM GERCEKTEN YUZUME BAKSANA JİMİN OYLE MİYİM? YA SEN HOSEOK OYLE Mİ GORUNUYORUM!? " Jin sesini duyurmak istercesine bağırarak Taehyung'u tuttu. "Hayır Taehyung öyle falan değilsin. Sakinleş. Ne olduğunu anlat." "NE SAKİNLESECEGİM YA. BANA NE DEDİGİNİ DUYMADİNİZ Mİ" "Taehyung tamam sakin ol otur bı öyle anlat. Yine sinirlerine hakim olamıyorsun anlaşılan. Otur sana su getireyim. Sonra konuşucaz tamam mı?" Taehyung bir anda kendisine sarılan Yoongi'yle olduğu yerde duraksadı ve sakinleşmeye başladı. "Güzel, şimdi derin derin nefes al bakalım. Aferin koçuma."

Taehyung Yoongi'ye tutunarak salona gectiler. Koltuğa oturup Jimin'in uzattığı suyu icmeye başladı Taehyung. Suyu beş yudumda bitirerek Jimin'e geri uzattı. Jimin bardağı alıp mutfağa götürürken Taehyung sessiz bir sekilde soylenmeye başladı. "Nefret ediyorum ondan ya. Ölmeyi hak ediyor." Hoseok ic çekerek konuşmaya başladı. "Ne oldu? Anlat hadi bize. Ama sinirlenmek yok. Sakin ol tamam mı?" Taehyung kafa sallayarak anlatmaya başladı: "odaya uzanmaya gitmiştim ya,sonra jungkook'tan mesaj geldi. Heyecanlandım bir an. Elime aldım telefonu, konuşmaya başladık. Sonra özür dilerim seni merdivenden asagi ittiğim için dedim. Sonra başladı amık salağı. Yok neymiş kalbinin acısı daha fazlaymışta özür dilememe gerek yokta. Kalbine sıçayım orospu çocuğu. Sonra bana ne dedi biliyor musunuz? Sadece kendini düşünüyorsun sen şımarık zengin cocugunun tekisin dedi. Bende çok sinirlendim. Engelledim onu. Böyle işte ama o orospu cocuguna bu dediklerini birbir sokucam gotune. Gorecek o." Namjoon konuşmaya başladı. "Taehyung mesajlara bakabilir miyim?" Taehyung sinirle telefonu namjoon'a uzattı.

"Siktir amk bu Jungkook kim oluyor da Taehyung'la böyle konuşuyor? Oldurürüm onu.", dedi Yoongi. " Sen demiyor muydun Taehyung Jungkook tan özür dile diyen amk?" Hoseok'a dönerek konuşmaya başladı Yoongi: " Evet de, ne bileyim bu gerizekalının böyle olacağını." "Yani tamam Jungkook'a uzuluyorum ben ama Taehyung zaten özür dilemek için yazmış gurur yapması çok saçma." dedi jimin. "Önce size mesajları okuyayım da tekrar düşünelim." Hepsinin kendisine dönmesiyle konuşmaya devam etti Namjoon. "Ne dediğini sanıyorsun siktigimin piçi. Söylediklerim için de özür dileyecektim zaten. Ama su amk gotunu sıkarak iki dakika beklemedin. Dalga geçmeyecektim gerizekalı. Şımarık zengin çocuğunun tekisin ha. Kim şımarık sana gösteririm. Orospu çocuğu. Senden özür dileyende kabahat.
Bir daha gözüme görünme. Gerizekali amcık. Anladık üzgünsün. Kırıldın. Özür dileyecektim zaten. Gerizekali bı ezik gibi savunmaya geçtin hemen. Aptal. Gözüme görünme.
Eğer seni çevremde görürsem... Eğer seni çevremde görürsem hiç sakınmadan o kimlere açıldığı belli olmayan sikik ağzını da seni de sikerim anladın mı beni. Bunlar Jungkook'un şımarık zengin çocuğu mesajından sonra Taehyung'un mesajları. Bir daha düşünelim bence." Ağzı açık bir şekilde Namjoon'u dinleyen Jin " Oğlum ne yaptın lan?" Taehyung ne yaptım edasıyla hyunguna bakarken Yoongi atıldı. "Ağzına sağlık kardeşim benim. Çok iyi olmuş valla. Demek isterdim ama son cümleyi duyana kadar." "Taehyung o son cumle ne? Ne kadar ayıp biliyorsun değil mi? Evet ondan öncekilerde belki haklı olabilirsin yine kırıcı ama o son söylediğine o çocuk ne kadar üzülmüştür düşünebiliyor musun?" Hoseok'tan sonra Jimin de konuşmaya başladı. "Son söylediğine ben bile kırıldım Taehyung. Yani Namjoon bunları anlatmadan önce seni haklı buluyordum ama bunları duyduktan sonra gerçekten Jungkook'a hak verdim." "Bir de engellemişsin Taehyung. Engellemesi gereken oyken sen engellemişsin." ,dedi Namjoon. Taehyung yine sinirlenerek konuşmaya başladı : siz demediniz mi amk özür dileyin diye. Diledim ve olanlar bunlar. O çocuk özrümü bile haketmiyor. Özür dilemem bile hata zaten. Bunun icin diz çöküp ayaklarıma kapanıcağına gelmiş benimle alay ediyor. Siz de onu tutuyorsunuz ya. Bir şey demiyorum. " Taehyung koltukta duran ceketini alıp kapıya doğru yöneldi. Yoongi arkasindan seslendi: "Taehyung dur. Nereye gidiyorsun?" Namjoon Yoongi'yi durdurdu "Bırak,nereye gidiyorsa gitsin. Aklı başına gelsin biraz. Kabul et yaptığı hoş değil." "Evet ama Taehyung'un öfke problemleri olduğunu biliyoruz." "Biliyoruz ama sonsuza kadar böyle gidemez. Siktigimin psikologu bile bir işe yaramadıysa bunu kendinden başkası düzeltemez. Zamanla iyileşeceğine eminim. Biraz zaman verelim."

Nasilsiniizzzzzzz🥰🥰
Ben cok kotuyum atesim cikti 😞😞😭😭 sıkıntidan bolum atmaya karar verdim. Cok koti yazdigim icin fici kaldiricaktim ama hesabin sifresini unutmuşum. Sonra hatirlayip girdim simdi de bolum atmaya karar verfim oyle iste😞😞

NASİL BULDUNUZ BAKALİM🤌🏻🤌🏻🤌🏻

HİC YORUM GELMİYOKİNE COK MU KOTU😞😞

ANCAK BU KADAR OLUYO VALLA UZGUNUM😞😞😭😭😭🐟🐟🐟

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐲 | TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin