0.8

46 5 0
                                    

~
"Off bu ne amına koyayım. Kaç saattir bekliyorum. Kış uykusuna mı yattı bu gerizekalı." Söylenerek sinirle elindeki kola dolu bardağı masaya vurdu Taehyung. Namjoon'un evinde toplanmışlardı. Herkes sakin sakin filme bakarken Taehyung ise Jungkook'tan mesaj bekliyordu. Yoongi uzandığı koltukta rahatını bozmadan konuştu. "Neden bu kadar kastın ki? Uyanınca bakar işte." Elindeki tepsiyle içeri giren Jimin de Yoongi'ye hak vererek devam etti. "Gerçekten. Ondan nefret etmiyor muydun? Neden bu kadar merak ediyorsun ki?" Taehyung oflayarak masaya bıraktığı kola dolu bardağı alıp yudumlamaya başladı. Dört yudumda bitirdiği kola bardağını tekrar masaya bırakarak devam etti : "Ediyorum zaten.Siz demediniz mi Jungkook'tan özür dile diye?" "Yani orası öyle de sakin ol diyoruz. Bırak, uyanınca yazar zaten."
Taehyung içine sinmese de kafasını salladı. "Tamam bakalım bir saat içinde yazmassa tekrardan tersleyeceğim." Hoseok ve Jin oturduğu yerden oflayarak filmi izlemeye devam ettiler.

~Jungkook'tan

Dışarıdan gelen araba sesiyle gözlerimi açtım. Kaç saattir uyuyordum hatırlamıyorum. Taehyung'la mesajlaşmamın üzerinden iki gün geçmişti. Ona görüldü attım çünkü ağlıyordum. O bunu bilmiyor tabi. Nerden bilecek. Bilmemesi daha iyi gerçi. Dalga geçer sonra. Düşüncelerimden hızlıca kurtulup yataktan kalktım. Saatlerdir uyuduğum için fazlasıyla terlemistim. Hemen üzerimdekileri çıkartıp üstüme ince bir sweat,altıma da dizlerimin biraz üstüne gelen siyah bol şortumu giydim. Daha sonra aşağı inip koltukta telefonla uğraşan yeo been 'in yanına oturdum. "Napıyorsun?" Başını kaldırmayıp telefona bakmaya devam eden ablamın koluna dokundum. "Ha,bı kaç kolye beğendim. Onları sipariş ediyordum." Anladım manasında kafamı salladım. Telefonunu kapatarak bana döndü. Ne oldu demek ister gibi yüzüne baktım. Ellerimi tutup konuşmaya başladı. "Jungkook. Son zamanlarda benimle konuşmak istediğin şeyler var mı? Olur da söyleyip söyleyemediğin." Hayır anlamında kafamı salladım. "Yok. Bir şey olsa söylerim zaten. Ben sana her şeyimi anlatıyorum. Bir sorun mu var?" Sıkıntılı bir nefes vererek başımı okşadı. "Hayır bir sorun yok. Seni çok seviyorum. Sadece şu Kim Taehyung gerizekalısının kim olduğunu öğrensem iyi olacak." Şaşkın gozlerle ona baktım.  "Se-sen Taehyung'u nereden tanıyorsun?"  "Uyurken telefonuna ondan mesaj geldi. Daha önce hiç duymadığım bı isim olduğu için açıp mesajları okudum. Üzgunum ama iyi ki okumuşum. Senden özür dilemek için yazdığını söyledi. O yüzden pek bir şey demedim. Yoksa öldürürdüm onu." Ağzım açık bir şekilde karşımda konuşan ablamı dinledim. Söylediklerini aklım almıyordu. Taehyung benden özür dilemiş olamazdı, değil mi? Evet. Sanırım yine benimle dalga geçmek istiyor. Ona asla inanmamalıyım. Hemen koşar adımlarla merdivenlerden çıkmaya başladım. "Jungkook. Onu affedersen benimle konuşma!" Ablamı dinlemeden odama girdim ve kapıyı kapattım. Yatağıma oturup telefonu elime aldım ve titreyen ellerimle mesaj kutusunu açtım. Mesajları okuduğumda ablamın gerçekten de doğru söylediğine inanmış oldum. "Bu nasıl olur? Benden neden özür diliyor ki? Ne yazacağım ben şimdi..." Ellerim ister istemez de olsa klavyeye geçip yazmaya başladı.

Jungkook-Taehyung

Jungkook

Üzgünüm Taehyung
Uyuyakalmisim
Mesajlarina bakamadim
Görüldü
Hemen gord\

Taehyung
Sorun değil.
Sonunda yazabildin
Neden bu kadar uyudun
Hasta mısın?

Jungkook
Napicaksin\
Dalga mi geciceksin\
Bilmiyorum
Aksam gec yattim
Ondan sanirim

Taehyung
İyi
Daha erken yatsaydın ya
Niye geç yatıyorsun
Kaç sattir seni bekliyorum burda
Başına bir şey geldi sandım
Bu mesaj silindi
Siktir amk\
Napıyorım\
Lütfen görmemiş ol\

Görüldü

Jungkook
Yazıyor

Görüldü

Jungkook
Nw\
Ne diyoe bu\
Özür dilerim Taehyung gec cevap verdigim icin
Kolum agriyordu da
Onun agrisindan uyuyamadim

Taehyung
Anladım
Daha erken cevap vermeye çalı\
Bende onun için yazmıştım
Özür dilerim Jungkook
Seni merdivenlerden aşağı ittiğim için

Jungkook
Tesekkur ederim Taehyung ama buna gerek yoktu
Kalbimin acisi ondan daha fazla emin olabilirsin
Sadece kendini dusunuyorsun
Baskalarinin dusunceleri umrunda degil tabi
Soyledigin kelimelerin ne kadar kirici olfugunun farkinda dehilsin
Gelmissin hala benimle dalga geciyorsun
Simarik zengin cocugunun tekisin sen
Kotu birswy mi yaptim yoksa\

Taehyung
Siktir\
Haddini çok fazla aştı\
Ne dediğini sanıyorsun siktigimin piçi
Söylediklerim içinde özür dileyecektim zaten
Ama su amk gotunu sıkarak iki dakika beklemedin
Dalga geçmiyorum gerizekalı
Şımarık zengin çocuğunun tekisin ha kim şımarık sana gösteririm
Orospu çocuğu
Senden özür dileyende kabahat
Bir daha gözüme görünme
Gerizekali amcık
Anladık üzgünsün
Kırıldın
Özür dileyecektim zaten
Gerizekali bı ezik gibi savunmaya geçtin hemen
Aptal
Gözüme görünme
Eğer seni çevremde görürsem hiç sakınmadan o kimlere açıldığı belli olmayan sikik ağzını da seni de sikerim anladın mı beni

Görüldü

Taehyung kişisi Jungkook kişisini engelledi

Jungkook
Twhyung
İletilemedi
Bem oyle dmek isyememdim
İletilemedi
Ozur fielrim taehyung ben cok ozri dilefim
İletilemedi
Sadce kirikfigimi belli eymek istemistim
Cok mu ielri gittim?
İletilemedi
Meaajlarm neden gitmiyor
İletilemedi
Engelledin mi beni taehyng
İletilemedi
Kimlere acildigi bwlli olnayan sokik agzin\
Kimlere scildigi belli olmayan\
Kimlere\

𝐦𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐨𝐧𝐞 𝐝𝐚𝐲 | TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin