Tepki 2- Kıskançlık

251 9 142
                                    

Medyanın mükemmelligi djsjjsjdhhd

Tepki; Evliyiz,işten döndüklerinde onlara kapıyı açıyoruz. Üstümüz de (Herhangi bir kahraman) baskılı sweetshirt var ve üstümüzde bir tek o sweet var.

Bu tekiyi veren frappeleriseverim adlı insancığa teşekkür ederim.

İzuku Midoriya

Akşam eve erken gelmiştim yorgundum, kendimi duşa attım. Duştan çıktıktan sonra dolaptan en üstteki sweetshirt 'ümü alıp giydim.Yemek yapmam için mutfağa indim. İzu'nun gelmesine yarım saat falan vardı,hem yorgun hem aç olduğunu biliyordum. Hemen birşeyler yapmam gerekecekti.

(Birşeyler yaĞptın işteĞ::)

Yemek hazırdı,zil çaldı. Kapıyı açtım,

"Hoşgeldin İzu"

diyip sarıldım. Geri çekildiğinde sweet ime bakıyordu. Ne varmış sweetimde diye bakacakken,

"Neden Hawks baskılı sweet giydin? Ben sana yetmiyor muyum?"

(ÇiKO DuYGuSaL💅✨☺️💗)

"Saçmalama salak sey yorgunluktan önüme ilk geleni almıştım."

ve dudaklarına Bir tane öpücük kondurdum.

(Hawks ı sećtim çünkü hem zengin hem yakışıklı sjshsjdjdj ✨)

Bakugo Katsuki

Eve biraz geç gelecekti. Üstüm rastgele bir sweet giydim ve en sevdiği yemek olan acı ve booool baharatlı tavuk yapmaya başladım. Tavukları fırına attım ve biraz sosyal medyada bakındım. Tavukları fırından çıkardım ve masaya koydum. Çalan zil sesi ile kapıya yöneldim.

"Hoşgeldin Katsukiiii"

üzerine zıpladım. Sweetime bakıyordu.

"Neye bakıyorsu-"

"Y/n neden bunu giydin? Beni sevmiyor musun?"

Sweetime baktım. Hawks baskılıydı kesin çok pis kıskanmıştı her an beni si- sevebilirdi☺️

"Off Hawks sadece iyi bir kahraman sana yemek yetiştireceğim diye ne giydiğime bakmadım. Sen bana yetiyorsun Katsuki."

"Bir daha olmasın"

"Kıskandın mı sen beni hığ"

Ona bir buse kondurdum ve içeri geçtik.

Todoroki Shoto

Shoto dan önce eve gelmiştim. Kendimi duşa attım, herhangi bir sweet imi giydim. Evi toparladım, Zaten yemeği yapmıştım. Shoto da birazdan gelirdi herhalde zilin çalması ile kapıya doğru koştum.

"Hoşgeldin Shoto"

"Hoşbuldum" diyerek alnımı öptü ve içeri geçti. Montunu çıkardı üstüme bakıyordu; Acaba lekemi var diyecekken

"Üstündeki ne Y/n benden başkalarına da mı ilgi duyuyorsun??."

üstüme baktığımda Hawks baskılı sweetime baktım.

"Görmemişim,bu kadar kıskanacağını bilmiyordum🥲🌝" dedim. Sarıldım ve yemeğe oturduk.

Denki Kaminari

Birazdan gelecekti herhalde, sosyal medyada geziyordum.Yarım saattir onu bekliyordum, acaba bir sorun mu olmuştu? Sosyal medyada yeni bir haber yoktu. Çalan kapı sesi ile oh diyerek kalktım, Kapıyı açtım.

"Offf Nerdeydin beni çok korkuttun?"

"Çok olmamıştı aslında"

Moralimi bozuktu? ve Sweet ime bakıyordu. Allah Allah (imana dönüş ✨)
Ne bakıyorsun ayol diyecekken

"Y/n ben sana yetmiyor muyum? Başkalarına mı ilgi duymaya başladın?"

Evet şok olmustum sweetimde Hawks varmış

"Sen tam bir aptal pikaçusun.Hawks sadece örnek aldığım bir kahraman daha ilerisi yok."

Sarıldın fln filan

Aizawa Shota

Okuldan gelmesine yaklaşık yarım saat vardı, evdeki işler bitmişti. Onu bekliyordum. Biraz telefonumla uğraştıktan sonra çalan zil ile kapıya yöneldim. kapıyı açtım ve kocaman sarıldım

"Seni özledim"

"Bende seni"

"Bune y/n?"

Tam neymiş bu ayol diye bakıyordumki

"Ben yokken başkaları ile vakit geçiriyorsun?"

Lan ne varmış üstümde- Evet akşam beni. si- çok sevecek büyük ihtimal akşam *dead* .

"Hawks ı sadece kahraman olarak sevdiğimi biliyorsun. Sadece iyi bir karhraman."

₺Sadece nin üstüne basarak söyledim*
İçeri girdi flna filana

Hawks (Keigo Takami)

Kuşuma Tavuk yapacaktım, bayadan beridir birlikte vakit geçiremiyorduk.
(Tavukları yaptın işte)
Tavuklar hazırdı Keigo nun gelmesini bekliyordum. Sonunda gelmişti. Kapıyı açtım.

"Hoşgeldin kuşum"

Sarıldın ve sarılırken boynunu öptün.

"Hoşbuldum Baby bird~"

Ceketini asıyordu. Bana doğru dik dik baktı (What dedin gülüm?)
Niye bakıyordu ya? sweetime mi bakıyordu? üstüme baktım Kahretsin Edgeshot sweeti giymişim Allah belamı verdi kesin

"Y/n Bu ne?"

Evet salağa yatıcam.

"Eeeem bir sweetshirt?"

"Sweetinin üstünde ne var?"

"Ha o mu -ehe sıçış- Edgeshot ya "

"Ha öyle yani sweetinin üstünde benim baskımın olması lzm değil miydi?"

"Offf Keigo dikkat etmemişim çok istiyorsan bir daha seninkisini giyerim"

"Çok iyi olur"

"Salak tavuk soğuyacak şimdi"

"NE TAVUK MU"

"Evet tavuk "

Evet tavuğa doğru koştu şuanlık ucuz atlattın.

Dabi (Touya Todoroki)

(ikiniz ayrı ev almıştınız daha çok orda yaşıyordunuz ama arada sırada lig e gidiyordunuz.)

Yorgundum,kendimi duşa atmıştım, Dabi 1 saate gelecekti. Birşeyler hazırlamam gerekiyordu. Bir sweet aldım ve mutfağa indim (bi haltlar yedin ve yemek yaptın)
Yemek bitmişti biraz telefon bakıyordum. Zil çaldı ona doğru sarıldım

"Hoşgeldiiin,seni çok özledim"

"Bende seni sevgilim"

Geri çekilmişti üstündeki ceketini çıkardı.

(Evet her karakter gibi sweete aşk ile baktı)

"Y/n üstündeki sweet ne? Ben yokkan başkaları ile misin?"

"Ne alak-"

Kahretsin Hawks li sweet

Tekrar sarıldım ve

"Zamanında ucuzdur diye almışımdır.
Ben bu dünya üzerinde bu kadar yanlızca seni sevdim..."

ağağağ bunu ben yazdım neyse yıllardan beridir yb bekleniyor alın size yb özelden veya burdan istek yazabilirsiniz

istek yeri>>>>>>>> şuraya

Mha tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin