Tepki-Kötü Rüya

304 16 148
                                    

dediğim gibi istek yazabilirsiniz.

Tepki: Kötü bir rüya gördükten sonra onlar ile beraber yatmak istiyoruz.

(Yazdığım karakterler ile sevgili olduğumuzu düşünün.)

Katsuki Bakugo

~Yurtta gece kötü bir rüya gördün,kan ter içinde kalkmıştın. Gözlerinin altından akan yaşları sildin, elini yüzünü yıkadın. Tek başına yatmak istemedin,sevgilin Katsukinin yanına gidecektin. Merdivenlerden aşağı indin ve odasına girdin. Sesten dolayı uyanmıştı, bir gözünü aralayıp sana baktı.

"Seninle uyuyabilir miyim?"

kenara kaydı, sende yatağa yanına yatıp başını onun göğsüne koydun.Saçların ile oynarken sordu.

"Güzelim kötü bir rüya mı gördün?"

Başını evet anlamında salladın,

"Sabah konuşabilir miyiz?"

"Peki"

veee uyudunuz.

Eijiro Kirishima

~Yurtta gece kötü bir rüya gördüğünden dolayı kalkmıştın. Onun yanına gitmek istiyordun,Odasına girdin. Bir gözünü açıp sana baktı.

"Seninle yatabilir miyim?"

"Tabi"

Yana kaydı ve sende yanına yattın yanağını okşarken gözünün altındaki ıslaklığı farketti.

"Y/n sen ağladın mı?"

"Sadece kötü bir rüyaydı..."

Gözlerinin altını sildi ve iki gözünü öptü

"Ben seninleyim bebeğim." ( Şimdi ölmeyi planlamıyorum gibi birşey.)

Denki Kaminari

~Yurtta yatıyordun geçmişin ile ilgili kötü bir rüya görmüştün. Nefes nefese kalkmıştın. (Derin nefes alıp vermek)
Kaminarinin yanina gittin ve onu uyandırdın.

"Seninle uyuyabilir miyim?"

Uykulu bir sesle;

"Olur güzelim"

Yanına yattın senin saçlarını öptü ve saçlarını okşamaya başladı. Yanağını öpecekti. Islaklığı hissetti;

"Ağladın mı?"

Titrek bir sesle "şimdi konuşmasak?"

"Sen nasıl istersen"

Todoroki Shoto

~Kötü bir rüya görmüştün, kan ter içinde kalkmıştın. ağlamanı durdurmak için elini yüzünü yıkadın ve shotonun yanına gittin. Titrek sesinle

"Seninle yatabilir miyim?"

Yana kaydı ve yanına yattın kafanı onun göğsüne koydun.

"Kötü bir rüya mı gördün, bak ben senin yanındayım güzelim sadece bir rüyaydı."

Ona daha sıkı sarılmaya başladın. Konuşmak istemediğini anlayınca daha fazla konuşmadınız ve uyudunuz.

Aizawa Shota (Evlisiniz bu arada:)

~Beraber yatıyordunuz kötü bir rüya görüyordun,sayıklamaya ve ağlamaya başladın sesini duyunca kalktı ve seni uyandırmaya çalıştı.

"Y/n,y/n kalk sevgilim rüya görüyorsun."

Nefes nefese kalktın ve ona sarıldın.

"Tamam bebeğim sadece bir rüyaydı."

Onun göğsüne kafanı koydun ve uyumaya çalıştın.

Hawks(Keigo Takami)

{yine sevgilisiniz.}

Onunla sevgiliydin ve aynı evde kalıyordunuz ama ne kadar ısrar etsede aynı odada yatmıyordunuz.Kötü bir rüya görmüştün ve bir anda kalktın. En iyisi onunla uyumak olacaktı,onun yanına gittin.Odaya girince sesini duydu,keskin kulakları vardı.

"Seninle yatabilir miyim?"

Yana kaydı ve kanatları ile sizi sardı.
Yanağını okşarken kabus gördünüğünü anladı.

"Kabus mu gördün, buradayım, geçti. ben sana boşuna demiyorum benle uyu =D"

"Keigo bari burda pislik yapma"

"Tamam tamam."

Dabi (Touya Todoroki)

~Ligdeki odandaydın,rüya görmüş ve kalkmıştın. Dabi nin yanına gidecektin.
İçeri girdin.

"Seninle yatabilir miyim?"

"Tabi,gel"

Saçın ile oynuyordu sezmisti,(rüya gördüğünü anlamıştı)

"Geçti,ben burdayım"

Tatlı iltifatları ile uykuya daldın.

Mrs.Compress

(yeni sezondan sonra adama aşık olduğmmm ve onun hiç okucu kitabını görmediiiğm gören varsa çabuk söylesin ölecem)

~Ligdeydin işte (daha ne bekliyosun awq) onunla yatıyordun Kötü bir rüya görmüştün. Sesini duydu ve seni kaldırmaya çalıştı.

"Bebeğim kalk hadi rüya görüyorsun ben burdayım,geçti."

(Aklıma şey geldi kalk bi gören olcak Feriha jsjsidjjdjd)

Uyandın ve ona sarıldın saçlarını okşadı,

"Geçti bebeğim uyumak ister misin?"

(Ağy aşk adamı olur muydu acep)

Kafanı olumlu şekilde salladın,sana sarıldı ve uyumus bulundunuz.

Shigaraki Tomura

~Ligdeydin,uyuyordun rüya gördün ve kalktın. Gözlerini sildin ve Shi nin yanına gittin. Tabiki de çalışma odasında hala çalışıyordu senin geldiğini görünce başını yukarı kaldırdı. Anlamıştı.

"Seninle yatabilir miyim."

"Peki sadece bugünlük"

Eldivenini taktı ve yatağa yattınız.

Ellerime el fatiha









Mha tepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin