Elif Lisa'nın bakış açısından.
Ankaragucu maçı bugündü, hayatımda hiç yapmam dediğim şeyi yapmış ve Galatasaray forması giymiştim aslında Galatasaray forması değil, Muslera'nın formasını giymiştim.. Kendimi böyle teselli ediyordum.
Taylan yine her zaman ki gibi oynamadığı için bizi stadyumun girişinde karşılamıştı, Yağmur sevgilisini gördüğü gibi boynuna sarılmış ve özlem gidermişti..
Ben mi? Ben ne yapayım işte onları izledim sonra fotoğraflarını çektim.
Elif Lisa: Taylan seni şu takımdan kurtarmanız gerekiyor.. Oğlum yemin ederim hakem bile senden daha çok Galatasaray stadyumunda koşturdu.
Taylan: Baldız lütfen zaten çok üzgünüm.
Yağmur: Aşkım sen merak etme ben senin menajerin olarak seni bu takımdan kurtaracağım.
Evet, Taylan'ın menajeri Yağmurdu.
Taylan: Elif, seninkisi bugün heyecandan yerinde duramıyordu.. Biraz sonra sahaya çıkarlar, bak sana el sallamazsa benim adam Taylan değil.
Taylan yine iddiaya girme hazırlığı yapıyordu, evet bir flört aşamasında olabiliriz hatta ben Nando'ya tutulmuş olabilirim ama Nando tahminimce böyle bir şey yapmazdı.
Elif Lisa: Nesine?
Yağmur: Taytay eğer sen kazanırsan, Elif Nando ile beraber fotoğraflarını sosyal medyada paylaşacak ama eğer Elif kazanırsa, sen bu tranfer sezonunda Galatasaraydan ayrılacaksın.
Yağmur'un ortaya attığı son derece tehlikeli bir iddayi anlık gelen geri zekalılık ile kabul etmiştim ve takımlarda sahaya çıkmıştı. Nando direkt buraya bakmıştı, beni gördüğü zaman tebessüm edip, kaleye geçmişti.
Galiba iddiayı kazanmıştım.
• • • • •
Maç bitmişti, Taylan ile Yağmur maçtan sonraya bir program yapıp gitmiş ben de otoparkta Nando'yu bekliyordum.. Harika bir maç çıkarmıştı, ben onun hakkında atılan yorumları okurken Nando gelmişti.
Nando belimden kavrayıp beni kendine çekmiş ve sarılmıştı, vücudum kaskatı olmuşken Nando kulağıma "Çok teşekkür ederim, gerçekten formamı giymen beni çok mutlu etti" dedi ve benden ayrıldı.
Elif Lisa: Nando, sen yine muhteşem oynadın.. Sen harikasın!
Nandoyla birlikte onun arabasına doğru ilerlerken, taraftarlar gelip Nandoyla fotoğraf çekiliyordu ve en sonunda arabaya ulaşmıştık.
Fernando: Yarın takım olarak izinliyiz, ben ayriyeten 2 gün daha izin aldım yani toplamda 3 gün iznim var, Uruguay'a gideceğim sen de gelir misin?
Elif Lisa: Arkadaşın olarak mı?
Fernando: Hayır Lisa, sevgilim olarak gelmeni istiyorum.. Ben seni ailemle tanıştırmak istiyorum sonra da istersen senin ailenle tanıştırırsın beni.
___________________________________________
Yeni bölümümüz vatana millete hayırlı olsun, yılda bir bölüm atsamda aslında hep aklımda.. Neyse askolar, diğer kitaplarıma da beklerim.
efesnefreti31 bsknm bu taytaydan memnun musun, yoksa başka birisini mi ayarlayayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülümse! •Fernando Muslera
FanfictionFernando Muslera Kurgusudur. Fernando Muslera: Yarın uefa ligi maçı için Rusya'ya gideceğiz ve tribünde seni görmek isterim -Bu bir maç teklifi mi? Fernando Muslera: Evet bu bir maç teklifi -Tribünde başını derde sokabilirim Fernando Muslera: Me...