uzun zaman sonra merhaba biz geldiiik!
bi hoşgeldin alim çabuk çabuk!öncelikle oy ve yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. 🐝 🍯 💞
ve lütfen bu bölüme de oy verip bolca yorum yapmayı unutmayın! motivasyonum çabuk düşüyor ve inanın yorumlarınızla gerçekten çok daha hissediyorum.
neyse hadi bölüme geçelim. ben kaçim. bayyy!
🧚♀️🧚♀️🧚♀️
☽" önce soyman gerekiyor kabuğunu. sen resmen öylece yedin hyunjin! bak bana nasıl soyuyorum."
seungmin bir yandan söylenirken diğer yandan parmakları arasındaki minik mor meyvenin kabuğunu soyuyordu. parmakları arasında oldukça küçük kalan meyveyi soymak biraz zorluyordu ay perisini.
diğer yandan uzun saçlı vampir, kaşları çatılmış halde dikkatle meyveye odaklanmış periyi gülümseyerek izliyordu.
" bakayım nasıl soyuyorsun?"
söylediklerinin aksine meyveye bir kere bile bakmamış yanındaki minik periden gözlerini ayırmamıştı hyunjin.
seungmin ise son kalan kabuğu dikkatle soymak için dudaklarını ısırmış ve odaklanmışken görmesi için yanındaki bedene biraz daha yaklaşmıştı.
" işte! bu kadar!"
son kabuğu da aldıktan sonra gülümsemiş ve sevinçle konuşmuştu ay perisi. meyveyi yanındaki bedenin dudaklarına uzatırken oldukça heyecanlıydı.
yine perla kumsalındalardı iki beden. gelirken hyunjin' in gördüğü her meyveyi sormasıyla seungmin garipsemiş ve uzun bedeni biraz sorgulamasıyla da vampirin daha önce hiç böyle şeyler yemediğini öğrenmişti. sonrasındaysa piknik sepetine her çeşit meyveden biraz biraz toplamışlardı. seungmin ay desenli piknik örtüsünü kumlara sermiş ve sepetinden sabah yaptığı çilekli çörekleri çıkarırken hyunjin' se top şeklindeki mor meyvenin tadını merak etmiş denedikten sonraysa yüzünü buruşturarak çıkartmıştı meyveyi. oldukça ekşi bir tadı vardı ve hyunjin o kadar minik bir şeyin dilini bu denli uyuşturmasına hayret ediyordu.
seungmin' se birkaç saniye ne olduğunu anlamaya çalışmış ve kumlarda gördüğü meyveyle kahkaha atmıştı. birkaç dalga geçmenin ve yanlış yediğiyle ilgili kısa - oldukça uzundu ve hyunjin' in saydığı kadarıyla tam sekiz dakika sürmüştü - bir söylenmenin ardından sepetten bir meyve almış ve soymaya başlamıştı.
şimdiyse siyah saçlı beden meyveyi tadarken heyecanlı gözlerle ona bakıyordu. kendisinin en sevdiği meyve buydu ve hyunjin' in de sevip sevmeyeceğini oldukça merak ediyordu. hyunjin' in gözleri damağına yayılan tatla büyürken tüm o ekşi tadın sadece kabukta olduğuna şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fairy meri || hyunmin, skz ✓
Fanfictionperili meriye iki vampir gelmişti ve bu seungminin hiç hoşuna gitmiyordu. hyunmin, minchan, jeonglix texting