otuz bir

1.4K 184 101
                                    


biz geldik!!!

nasılsınız???

oy ve yorumlarınız için çok teşekkürler 🥹😙💓

👉 bu bölüm için de oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!!! 👈


👉 bu bölüm için de oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!  👈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" sessiz ol!"

seungmin kaşlarını çatarak sessizce - kendisi gayet sessiz olduğunu düşünüyordu- fısıldarken saçlarındaki parmakların sahibi umursamadan parmaklarının arasındaki tutamları okşamaya devam ediyordu. minik peri bıkmışlıkla gözlerini devirip saçlarındaki parmaklara vurdu.

" ah! acıttın!"

" o kadar sert bile vurmadım!"

" parmağımı kırdın!"

" yalancılık yapm-"

duydukları kapı sesiyle seungmin' in gözleri büyürken hyunjin kolundan tuttuğu gibi minik periyi kenardaki dar aralığa sürüklemiş ve elini dudaklarına bastırmıştı. aynı zamanda kendi dudaklarını kapatan parmaklarla birbirlerine şaşkınca bakan ikili sessizce gülmüşlerdi. hyunjin dudaklarındaki parmaklara öpücükler kondururken seungmin yanaklarının kızardığını hissedebiliyordu.

yaklaşık on beş dakika önce hyunjin' in kendisine aşağıda olduğunu belirten bir mesaj atmasıyla minik peri heyecanlansa da hemen yan dairesinde felix' in olduğu aklına gelmiş ve gerginlik tüm vücudunu ele geçirmişti. şimdiyse gizli bir şekilde sevgilisini evine sokmaya çalışıyordu.

parmaklarının arasından geçen uzun parmaklarla dudaklarını ısırıp gülümserken hyunjin' se kızaran yanaklara dudaklarını bastırmak için uzanıyordu.
bu, seungmin' in yeniden kaşlarını çatmasına sebep olurken kendisini geri çekmiş ve sessizce - asla sessiz değildi- söylenmeye başlamıştı bile.

" ben burda yakalanacağız diye korkuyorum senin aklın hala nerde!"

hyunjin karşısındaki minik beden gibi kaşlarını çatarken ikisi de yaklaşan adım seslerini umursamıyordu.

" bir dakika! felix' i benimle mi aldatıyorsun sen yoksa?!"

seungmin gözlerini devirirken bıkmışlıkla cevaplamıştı.

" ya ne alakası var hyunjin? saçmalıyorsun yine."

" sevgiline yakalanacakmış gibi davranma sen de o zaman. tam karşında duruyor kendisi sen hala felix diyorsun."

" demek öyle."

seungmin tam cevap verecekken gelen üçüncü sesle gözleri büyümüş elini hışımla kendisine çekmiş ve panikleyerek bakmıştı sarı saçlı periye.

felix kollarını göğsünde çaprazlamış tek kaşını kaldırarak karşısındaki iki bedene bakıyor ve tek ayağını yere vurup duruyordu. ha bir de jeongin vardı tabi. sevgilisinin arkasında eğlendiği her halinden belli olan bakışlarıyla bakıyordu ikiliye.

fairy meri || hyunmin, skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin