Neden uzun zamandır yoktum? Çünki,kitap hiç okunmadı ve ben üzüldüm. Aslında 50 kişi bile okusa, bilse yeter. Ama olmuyor. Hadi neyse, başlayalım🫀
Dün gece aklım çok karışık kalmıştı, ama normalim. Ben alışığım da yinede hadi bakalım. Tasarım bitmişti ve Demir beye vermiştim. Tabii ki de özel tasarım yoktu. Ben böyleydim. Hep burnumun dikine giden. Yav böyle seviyom işte napak yaa...
Şirketdeyim. Bu gün şirket aşırı sakin. Herkes izinde aslında da. Ben sadece evde kalamadığımdan geldim. Kendi-kendime evler, bahçeler falan çiziyodum. Tam çıkıryordum ki,kapım tıklatıldı. "Gel". Kapı açıldı ve Hatice elinde bir kutuyla yanıma geldi. "Bu kargo size Buçe hanım".dedi: "Teşekkürler Haticecim,çıka bilirsin." Hatice gittikten hemen sonra kargonu açtım. Bir mektup vardı. İçindeyse:
"Başına büyük bir iş aldın güzel kız. Ben sana tavsiye verdim. Yapıp-yapmamaksa sana düşmüstü. Bunun bedeli olucak tabiikide. Yakında görüşürüz. Saygılarla Gizli Şahış dediğin adam..."
Bir kahkaha kopartdım. Bu beyimiz çok taşşaklı birisi çıktı ha. Ama bana sökmez o taşşaklar. Günlük rutinim tamamlandığına göre artık eve gide bilirim. Çıkıp mor BMW'ma binerek eve yollandım.
💜
Teyzem yine dökdürmüştü. Bak ya. Şimdi ben bu sarmayı nasıl yimeyeyim? Haydi Bismillah
Tam yarım saattir yiyorum ve sonunda teyzem kolumdan tutup odama atdı. Şimdi uzanip tavanı izliyordum. Birden kalktim. Üstüme böyle krem ve beyaz rengi bir takım giyinip çıktım spor salonuna.
Spor yapıyordum. Neredeyse on dakikadır plank duruyordum ve karnım aşırı acıyor. Kalkıp boks torbası yumruklamaya başladım. Bu yani benim sevimli aktivitem. Neredeyse 30 dakika da burada terledim. 1saatden çok da aletlere asıldım ve ölüyorum resmen. Resmen kaslarım erimişti. İyi oldu bu. Kiyafetimi değistirip biraz parka oturmaya gittim. Benim izin günlerim az ama öz olur. Bu gün de onlardan olucak.
😈
Oturmuştum. Denize bakarak çekirdek çıtlıyordum. Ama böyle içimde garip bir hiss var yahu. Sanki böyle kaos falan olacak da. Aman neyse yav. Susadım, içmeye de bisey almamıştım ki. Bir kola almaya gittim. Garip ama hep açık olan bakkal bağlıydı. Arabama giderken bu sefer MERCEDES'i arabamın yanında park halinde gördüm. Ama içi boştu. Hmm. Yani bu kaçırılmak işareti. Arabama bindim. Gidiyordum. Bu gün arka yolla gitmek istedi canım. Arka yolla gidiyordum. Yol boş ya gazlıyordum o yüzden. Motorcu olupda,motorunun olmaması çok kötü bir hiss. Vakit yok almağa.
Garip ama kimse izlemiyordu beni. Şimdi aslında boşum gidip alabirim motor. Kartta para çok. Demir bey atmıştır. Motorcuya doğru sürüyordum. Bir düşünelim. Motor ehliyetim var, motorda herbir şeyi biliyorum. Ama motorum yok. Son defa Azerbaycanda kullanmıştım. Ön kaldırırken otluğa girmiştim. Ama bana bişey olmamıştı, peki motorum? Dağıldı yav. Teyzemde bana motoru yasakladı aklınca ama ben sürüyordum arkadaşımkin. Ama artık 7 yıldır ki sürmüyorum ve unutmadığımı umuyorum. Motor fiyatlarina bakarken dalıp gitmişdim. Şimdi bilmedim BMW'mı alsam? Ducati'mi? Bir BMW alıp çıktım. Aracı park halinde burakarak motorla geziye çıktım.
Burada bir boş yol var. Henüz arabalar falan yok. Oraya koyuldum. Yalnız motor cilet gibi ya. Son hız gazlıyordum. Hava çok karanlık ve ben arkama bile bakmıyordum. Bir ön teker kaldıra bilirim bence diyerek teker kaldırdım ve bu an motor sürmeyi ne kadar özlediğimi anladım. Arkamla bir motor geliyordu. Ama buranı çok adam bilmezdi ki? Görmedim burda birini motor bana yaklaşınca durdu ve bende durdum. Motoru Honda'ydı. Kaskı çıkarıp konuşmaya başladı." Bir tur yarışalımmı kardeş?" Nee? Kardeşmi? Bende kaskı çıkarıp konuşmağa başladım." Kardeş değil, kadın hadi yarışalım." Zaten biliyordum gibi bişey mırıldandı ama hemen sonra kaskını taktı. Bende taktım ve bir dayandık.