"Bu gün ünlü mimar Buçe Altınkaya büyük bir gökdelen yapımını imzaladı." Kapattım TV-ni. Yine herzamanki gibi ben vardım haberlerde,sıkıldım artık ne zaman açsam ben varım ayol. Evet ben ünlü mimar Buçe Altınkaya'yım. Genç yaşta ünlü olan ama. 25 yaşındayım ve yaşıtlarım gibi değilim. Yaşıtlarım orda burda kafa dağıtırken ben işimle ünlüyüm ve kendimle gurur duyuyorum. Ve evet işimi de çok seviyorum. Aslında çok yoruyor bazen beni ama olsun. Hangi iş yormuyor ki?
Ben aslında Türk değilim ve beni daha da göze sokan şeylerden biride bu. Evet ben Azerbaycanlıyım. 18 yaşıma kadar da teyzemle orada yaşadım. Sonra Türkiyeye üniversite okumaya geldim. Yani 7 yıldır buradayım. Artık Azerbaycan Türkçesiyle Türkçeni aynı biliyorum.Peki nedenmi orada mimar olmadım? Çünki teyzem böyle istedi. Teyzem benim bu dünyada ki tek değer verdiğim insan. O yüzden o ne derse o olur. Annem beni doğduktan sonra delirmiş ve kaçmış. Yaşıyormu bilmiyorum.Babamsa ben 2 yaşındayken beni teyzeme koyup evlenmiş bana bakamazmış guya. Bende 2 yaşımdan teyzemin kızıyım. Onu çok seviyorum. O benim yaşamım. Şimdi teyzemle yaşıyorum.
Teyzem hiç baskıcı değil. Yani bana güveniyor. Hem ben artık kadınım ya karışmıyo o yüzden. Ama herkesin bi takıntısı olduğu gibi teyzeminde var. 40 yaşında kadın burçlara kafayı takmış ya. Söylediğine göre ben oğlak burcuymuşum. Teyzemse akrep. Garip ama ben burcumun karakteriyim. Kıskançlık tavan mesela. Teyzemde de aynı.Teyzemin ismi Meryem. Ben ona Meroş derim bazı zaman. Çok minnoş birşey,benim aksime. 1.68 boyum var,teyzemse 1.58 sanki ben onun teyzesiyim. Neyse ayol. Saat akşam iki. Gidip zıbaram. Yarın erkenden şirkete geçiçem,ben burda çene çalıyorum...
💅
"Buçeee kalk kızım saat 6 kahvaltı falan yapınca saat geç oluyo." Yine her sabah ki gibi teyzem beni 2 saat önceden uyandırıyo. Ya ben neden minnoşumun gözünde bu kadar tenbelim yaa! Neyse kalkayım bir soğuk duş alıp giyineyim.
Aynanın karşısında üstümü giyiniyorum. Mavi çiçekli bir elbise giyinicem bu gün. Bana ne ayol ne istersem giyerim. Şimdi ünlüyüm diye takım giymeli değilim ki. Aynanın karşısında kendimi süzüyorum. Çok güzelim ya ben o yüzdem çekemiyolar beni. Angel gibi kızım. 1.68 boy biraz cüce ama olsun. Siyah dalgalı bel üstü saçlarım. Çikolata renkli gözlerim,beyaz tenim. Superim kız. Ama ben kendim de sevdiğim bir şey de balık etli olmam. Bir içimlik suyum ya. Aman neyse. Teyzem sövecek şimdi. Biraz kapatıcı bir de vazgeçilmezim olan kırmızı rujumu vurup düştüm mutfaka."Oh be kokulara bak ne yaptın teyzelerin bir tanesii." Bir tane de yanağına sulu öpücük kondurdum. Teyzem çeşit-çeşit yemekler saydı. Kim bilir yine kaçtan kalktı Meroş'um. Seviyom be bu kadını. Tabağımı tepeleme doldurdum. Bir güzel yedim. Sonra teyzemi öpüp çıktım. Mor BMW'me binip yola koyuldum.
💙
Araba'mı kilitleyip ofisime giriş yaptım. Yine giriş yapmamla flashlar patladı yüzümde. Sıkıldım bu sorulardan. Düz yolumu gidiyordum ki bir soruya cevap vermek istedim. Soru da "Bir sevgiliniz olduğu söylendi doğrumu Buçe hanım?"diyordu. Ben ilk önce içten bir kahkaha attım sonra ise "Benim bir sevgilim yok,olmaz da ben kendi ayaklarım üzerinde dura biliyorum." Diyip ofis odama çıktım. Tabii ki de sevgilim olmasını acizlik bilmiyorum. Ama yok bende. O kadar güzelim ki erkekler bile kıskanıyor beni.Masama oturmamla kapım'ın çalması bir oldu. "Gel" dedim sakince. Muhakkak asistanım Hatice gelen. Ve düşündüğüm gibi Hatice girdi içeri.
"Efendim Demir bey sizi odasına istiyor" deyerek odadan çıktı. Bende arkasınca müdürün odasına. Mutlaka yine bir iş var. O yüzden çağıryo yoksa çağırmazdı beni ama neyse gidelim bi hele. Kapını tıklattım.