Şuan gecenin 3ü ve ben bölüm yazıyorum Bravo bana fakat siz 9 ağustos akşamında okuyacaksınız. Aslında bölüm hakkında aklımda hiç fikir yok ama neyse çok konuşmak istemiyorum hadi bölüme geçelim. Durun hemen geçmeyin lütfen su içmeyi dışarı çıkarken de şapka takmayı ve güneş kreminizi sürmeyi unutmayın . Uyarım bitti hadi bölüme geçelim.
Arkadaşlar Emirin yaşını değiştirdim artık Emir 29 yaşında~🥊Haydi devam edelim🥊~
...
Karşımdaki kişiyi tanı mı yordum bu yüzden içeri abi diye seslendim .
"Siz kimsiniz" diye sorduğumda adam cevap vermedi bir kaç saniye sonra abim geldi ve adam la evin girişindeki Bahçede biraz konuştular . Abim geldiğinde adam gitmişti merakla abime sordum
"O adam kimmiş abi"
Diğerlerinin merak edip soramadığı soruyu sanırım ben sordum"Babamızın eski bir dostu olan Hakan amca, abicim"
"Peki neden gelmiş "bunu ben değil Zeynep Nil sordu fakat o sormasa ben de soracaktım.
"Oğlu ile kızını ekibimize almamızı istiyor"
"Hayır "Poyraz abi demişti fakat abim bir tık sinirle Poyraz abiye dönüp"Olum bir susun bir bölmeyin cümlemi" dedi ve hepimiz sustuk.
"Aslında ben kızı ile oğlunu babam ölmeden önce 1-2 kere görmüştüm kızı 27 yaşında oğlu 24 yaşında. Asıl nedeni hakan abinin 1 haftalık ömrü kalmış bu yüzden istiyor" abimin son dediği beni üzmüştü çünkü hakan abi , babam vefat ettiğinde bize maddi manevi destekte bulunmuştu ve şimdi biz den onların çocuklarına yardım etmemizi istiyordu ve elbette ki yardım edecektik.
"Tamam hakan amca ile konuş sabah gelsinler tanışalım" dediğimde Emir abide bana hak verdi.
~🥊~
Sabahın köründe Emir abi ile abim herkesi uyandırdı neymiş efendim misafirleri mizi güzel karşılayacakmışız bunu zaten bende biliyorum söylemelerine gerek yoktu yani. Saat 15.00 falan hakan amcanın oğlu ile kızı geldi oğlu baya baya yakışıklı tutuldum resmen bu kadar mı fark eder djdbjfjdjd.4 5 saat sohbet ettik kaynaşmamız için bu gün herkes bizde kalacak .
~🥊bölüm bitti🥊~
Arkadaşlar bu bölüm biliyorum aşırı kısa oldu fakat aklıma fikir gelmiyor bu yüzden tekrar atacağım karakterler ile ilgili bilgiler adlı bölümden bir sonraki bölüm dört beş gün sonra gelecek.