4

3 2 0
                                    

Kızlarla pijama partisi yapmaya karar verdik bunun için biraz dinlenecektik.

~1-2 saat sonra~

Canım çok fena pasta çekti ve yapmaya üşeniyorum ahaaaaa aklıma fikir geldi abimin bana pasta borcu vardı.

"Abiiiii"

"Ne var köpke"

"Birincisi ben köpke değilim ikincisi canım pasta çekti"

"Eeeee kalk yap pasta yaparken bizede yap"

"Yapmaya üşeniyorum ve aklıma senin 1-2haftadır yerine getirmediğin pasta sözün geldi"

"Pasta yapmayacağım"

"Sana zaten yap demiyorum ki"

"Eee o zaman"

Ben daha demeden eflin söyledi.

"Gerizekalı kız diyorki sana bize pasta sipariş et"

"Heeeee"

"Sonunda anladın gerizekalı" hakan abinin çocukları olan Eylül abla ile oğlu Giray ve Ege ile eylin uyumuştu bu yüzden bağıramıyorduk aslında bizim evde ses yalıtımı varda Eylül abla ile Giray salondan girilen misafir odasında uyumuşlardı o odanın ses yalıtımı iyi kapısı kötü bu yüzden bağırırsak sesimiz onları uyandıra bilir.

2 saat abime pasta sipariş ettirme çabalarımız ardından abim en sonunda kabul edip hepimize pasta sipariş etmişti . Pastaları 2 saattir bekliyorduk ve sonunda gelmişti tabiki hemen 2 tanesini buz dolabına koydum ve hemen kendime ve diğerlerine çatal alıp içeri geçtim. Abimler spor yapıyorlardı ve pek pasta sevmedikleri için *pasta sevilmezmi yav* kendilerine 1 tane sipariş etmiş cimri.

Abimler uyumuştu ve sadece uyanık Eflin , ben ve Zeynep vardık salondan bahçe kapısına doğru yürürken bir tane kapı var o kapıdan bir oturma odasına giriyoruz ve orada tv var bu yüzden o odada pijama partisini yapacaktık .

"Hangi filmi açalım" Eflin'in sorusuna Zeynep Nil ile aynı anda cevap verdik

"Deadly class" bağımlısı olduğum film 10kez izledim şimdi de izlesek 11kez izlemiş olucam.

"Umbrellaacademy" daha hiç izlemedim tabikide bu fikri Zeynep Nil verdi .

"Deadly class izliyeceğiz"

"Umbrellaacademy izleyeceğiz"

"Umbrellaacademy izlemeyeceğiz "

"Deadly class izlemeyeceğiz asıl"

"Susun beeğ , hayri pıtrı izlicez" Eflinin fikri çok iyi tabikide

"Tamam" eh tabikide tamam diyeceğim favori filmlerimden biri.

"Hayır" Zeynep Nil'in cevabı ile eflin ile ona side eye bakışı attık çünkü şaka yaptığını biliyorduk. En sonunda dayanamayıp 3ümüz kahkahayı bastık. En sonunda hayri pıtrıyı açtık fakat eflin açılış kısmında durdurdu.

"Niye durdurdun "

"Canım patlamış mısır çekti bize mısır patlatsana kanka"

"Üşeniyorum "

"Bana ne bana ne bana ne bana ne bana ne..."tam eflin mızmızlanmaya devam ediyordu ki yarıda kestim.

"Tamam be patlatıp geliyorum" diyip mutfağa gittim herşeyi hazırladıktan sonra tencereyi aygaza koydum ve aygazı yaktım ve tencereye yağ koydum yağ biraz kızdıktan sonra mısırı koydum birazda tuz serptikten sonra tencere nin kapağını kapadım aynı şekilde 3 tencere daha mısır patlattıktan sonra mısırdaki hepsini Eflin ile Zeynep Nil'in olduğu odaya götürdüm .

DövüşçülerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin