¹|Doktor

74 4 1
                                    

"Felix ne kırdın yine?!"

Felix, göbeğinde ki acıya dayanmaya çalışırken bir yandan da Jisunga'a cevap vermeye çalışıyordu.

"Cam... Cam kırıldı."

Jisung ve Seungmin, Lix'in sesini duyunca hemen aşağı indiler. Gördükleri görüntü hoş değildi.

"Felix nasıl başardın bunu?! Hemen hastaneye gidiyoruz çabuk!"

Felix ağlarken konuşmaya çalıştı.

"Olmaz! Hastane olmaz! Baksana göbek deliğime çok yakın!"

"Felix başlatma şimdi göbek deliğine! Baksana çok derin kesilmiş! Bunu sende yapamazsın bizde! Lütfen biraz dayan."

Felix'in evet demekten başka şansı yoktu.

Hepsi neden gitmek istemediğini biliyordu. Sebebi Felix'in göbek deliğinden aşırı etkilenmesiydi. Ufak bir dokunuşta bile çok etkileniyordu.

Felix, zorla da olsa başın olumlu anlamda salladı.

*********

"Hwang Bey, kahveniz hazır."

"Masaya bırak."

Kız, kahveyi masanın sağ alt köşesine bıraktı. Sonra konuşmaya başladı.

"Efendim bugün hemen hemen 25 tane hastanız olacak. Acil bugün çok-"

"Bu kahveye kaç kaşık kahve attınız?"

"Tam istediğiniz gibi 4 kaşık efendim."

"Yalan söyleme! 3 kaşık koymuşsunuz! Ayrıca 16 saniye fazla kaynatmışsınız!"

Hyunjin, kahveyi hemen yanında duran çöpe attı. Böyleydi işte. İnanılmaz derecede takıntılıydı. Her konuda. Örneğin şimdi ki olay. Hyunjin'in kahvesine her zaman 4 kaşık kahve tozu koyulur ve 2 dakika 30 saniye kaynatılır. İstediği gibi olmazsa da çöpe atar.

Biraz sakinleştikten sonra kıza her zamanki soruyu sordu.

"Lee Felix. Bugün geldi mi?"

Takıntılarından biri de Felix'di. Onu okuduğu okulda görmüştü. O okulun müdürü ile tanıştıkları için ziyarete gitmişti Hwang. O gün okulda Felix'i gördü. Sonra onun gelmişine geçmişine kadar öğrenmişti.

"Bende onu söyleyecektim efendim. Changbin beyin demesine göre şuan yola çıkmışlar. Gelme sebepleri ise Felix beyin göbek deliğinin hemen yanına cam parçası gelmiş. Daha doğrusu Felix bey camların üstüne düşmüş."

"Göbek deliğinin hemen yanında, öyle mi?"

"Evet efendim."

Hyunjin sırıttı. Göbek deliğinden etkilendiğini biliyordu.

"Tamam çok güzel. İçeriye sadece Felix'i alın."

"Peki efendim."

Hyunjin, Felix'i düşünmeye başladı. Yıllardır sadece kameralardan ya da 10 metre uzağından izlemişti onu. Şimdi ise yanına gelecek, ellerinin altında olacaktı.

Bu hastane de onundu. Özellikle Felix'in evinin yakınına yaptırmıştı.

Hwang, düşünmeye devam ederken dışarıdan sesler gelmeye başladı. Bu Felix'in arkadaşlarının sesiydi. İçeriye girmesine izin vermediği için. Aslında yasak değildi. Ama Hwang öyle isterse öyle olacaktı. Öyle olmak zorundaydı.

Bağırışmalar kesilince kapı çaldı ve içeriye sekreter yardımı ile sarı saçlı bir beden girdi. Hwang'ın gözleri parladı. Ona ilk defa bu kadar yakındı. Onu böyle saatlerce izleyebilirdi ama Felix'in acı dolu gözlerini görmesi ile hızla ayağa kalktı ve Felix'in yanına geldi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Obsession /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin