8- neden gittin?

120 8 3
                                    


V: "y/n neden bu kadar şaşırdın millie haber vermedi mi"

Y/n: "hayır millie haber vermişti haberim vardı"

V: "cidden çok büyümüşsün Instangram hesabında senin resimlerini görüyordum ama gerçekte daha da güzelmişsin"

Y/n: "teşekkürler"


V: "hadi ama neden böyle soğuk davranıyorsun"


Y/n: "biliyor musun sen beni terk edip gittiğinde ben çok ağlamıştım annemde bana senin ortaokul mezuniyetimde geliceğini söylemişti bende sen geliceksin diye gün saymaya başladım mezuniyetimde seni göremeyince de günlerce ağladım ve annem ile konuşmadım sonra annem senin işin olduğu için gelemediğini söyledi ben o günden sonra seni hiç özlemedim senden nefret ettim"



V: "y/n ben özür dilerim bunu düzelticeğim"



Y/n: abime iğrenircesine baktım "düzeltemezsin ben senin yüzünden günlerce yemek yemedim aidan olmasa belki şuan hayatta değildim"



V: "y/n yapma böyle o zamanlar bende küçüktüm ne yapıcağımı bilmiyordum"



Y/n: "neden gittin"



V: "y/n o zamanlar küçüktü-



Y/n: "vinnie neden gittiğini soruyorum" abi demek yerine vinnie dediğimde abimin gözlerinin dolduğunu görmüştüm neden bilmiyorum ama üzülmedim



V: y/n bana ismim ile hitap edince artık yabancılaştığımızı fark ettim gözlerimi dolduğunu hissedebiliyordum "benim gitmem lazım görüşürüz" diyerek evden çıktım aslında çıktım demek yanlış olurdu çünkü eve hiç girmemiştim



Y/n: "hiç değişmemişsin tek bildiğin şey kaçmak"



M: "y/n iyi misin"



Y/n: "iyiyim neden iyi olmayayım ki"


M: "y/n benim çıkmam lazım"


Y/n: "nereye"


M: "date'e çıkıcam"


Y/n: "AAA KİMLE? NEDEN DAHA ÖNCE SÖYLEMEDİN? BU KİŞİYİ TANIYORMUYUM? GÜVENİLİRMİ? ÜNLÜ BİRİSİ Mİ? KAÇ YAŞINDA?"

M: "görüşürüzz gelince hepsini cevaplıyıcağımm" diyerek evden çıktım


Y/n: aptal sorularıma cevap vermeden gitti. Yanımda duran spike'ı kucağıma aldım ve konuşmaya başladım "spike vinnie'nin bana yaşattığı şeyi ona yaşatıcağım, ben o zamanlar küçüktüm ona çok bağlıydım çok ağladım o şuan küçük değil ama yinede en az benim kadar ağlatıcam onu"

Telefonumu elime aldım ve bir anda louis aklıma geldi ona kendimi affettirmem lazım bu yüzden louis'i aradım

L: Y/N SANA MESAJ ATTIM VE HİÇ BİR MESAJIMA BAKMADIN (ağlamaklı bir sesi vardı)

Y/n: sakin ol bir şeyim yok ve gitmiyorum


L: iyi benim işim var sonra konuşuruz

*diyerek yüzüme kapattı*

Y/n: "NE O BENİM YÜZÜME Mİ KAPATTI BİR DE UMURSAMIYOR GİBİ DAVRANIYOR TELEFONU İLK AÇTIĞINDA BENİM GİTTİĞİMİ SANDIĞI İÇİN AĞLIYORDU" biraz sakinleşmek için dışarı çıksam iyi olur yoksa aklımı yitiricem (yazardan: yeter artık evde dur ya kurt mu var)

model | Louis PatridgeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin