Millie: "polise gidilmesi gerek şikayet etmelisin y/n"Y/n: "abartma millie o bana zarar vermek istemez"
Millie: "ona neden bu kadar çok güveniyorsun AZ ÖNCE MANYAĞIN TEKİ OLDUĞUNU SÖYLEDİN"
Y/n: "bilmiyorum o hep beni korurdu bana zarar gelmesini istemezdi"
Millie: "o yüzden mi sana sadece yardım ettiği için birini dövdü"
Y/n: "ethan dışarıdakilerin bana zarar vermesinden korkuyordu"
Millie: "y/n aptal mısın? Ethan anlattığına göre sana takıntılı ve her an kötü bir şey yapabilir bir de kaçırılmış biri olarak bunu söylemen çok aptalca"
Y/n: "daha fazla uzatmak istemiyorum, konuyu kapatalım" millie beni çok kırmıştı
Millie: "tamam. Bugün evden ayrılacağım"
Y/n: "CİDDİMİSİN"
Millie: "evet"
Y/n: "keşke gitmeseydin ya, ben burada yalnız ne yapıcam?"
Millie: "eşyalarımı topladım hayatım hem tuttuğum ev buraya çok yakın ziyarete hep gelirim sende benim yanıma gelirsin, beraber dışarı çıkarız"
Y/n: "söyleseydin eşyalarını toplamama yardım ederdim"
Millie: "gerek kalmadı ben hallettim. Hem haftaya defile yok muydu?"
Y/n: "evet ve sende geliceksin"
Millie: "eşyaları yerleştiricem sonrada evi temizliyicem bilmiyorum gelip gelemeyeceğimi"
Y/n: "beni ilgilendirmiyor geliceksin"
Millie: "bakarızz"
Y/n: "bunu evet olarak sayıyorum " diyerek gülümsedim
Millie: "neyse valizlerimi alıp çıkıcam şimdi"
Y/n: "NE BU ACELE KAHVALTI YAPALIM BERABER"
Millie: "ben kahvaltı yaptım"
Çok ısrar etmeme rağmen Millie bavulunu alıp gitti
Bende Netflix'den Gossip Girl izlemeye başladımAradan 1 saat geçmişti ve ben çok fazla sıkılmıştım
2 saat sonra haftaya olucak olan defile için olan kıyafetlerin ölçüleri alınıcak 2 saat olsa da hazırlanıp çıkacağım en fazla starbucks'a giderimKombin:
Ben dışarı çıkacakken kapı çaldı açtığımda karşımda louis vardı
Louis: "selam, bir yere mi gidiyordun?"