BÖLÜM 1-CEHENNEME HOŞGELDİN

111 12 5
                                    

Yine bir pazartesi . Zorbasız geçirdiğim iki gün çok güzeldi . Ama artık tekrardan oraya gitmem gerekiyor . CEHENNEMİME . Nefret ediyorum oradaki insanlardan . Zenginler diye kendilerini bir şey sanıyorlar . Sadık Koleji . Okula %100 burs ile girdim . Bizim durumumuz iyi değil . Hatta kötü . Babam bizi 2019 yılında terk etti . Annem ve kız kardeşim ile geçinmeye çalışıyoruz . Annem 7 gün boyunca sabahları bina temizliklerine , öğlenden akşama kadar ise küçük bir restoranda garsonluk yapıyor . Hem kendimi hemde annemleri bu durumdan kurtarmak için iyi bir okula gitmem gerekiyordu . Bende çok çalıştım ve bursu kazandım . Ama kazanmaz olaydım. Sınıftaki herkes benle dalga geçiyor .

...

Okula girerken derin bir nefes alıp verdim . Büyük bir cesaretle içeri girdim . Sınıfıma adımımı attığım an kafamda acı hissettim . Ahmet ve grubu bana bakıp gülüyorlardı . Yere baktığımda kafama top şeklini verdiklerikleri kağıdı atmışlar . Yerden aldım ve açtım

"Sen tam bir aptal , çirkin ,mide bulandırıcı ,malsın"

Bunu yazınca acaba ellerine ne geçti . Kağıdı yırtıp çöpe attım . Sırama oturup kitaplarımı çıkardım . Ve işte o an . Kraliçe ve onun hizmetkarları içeri girer . Tabiki kraliçe okulun sahibinin kızı ve ona hiç bir şey yapmadığım halde bana taktı . Eeee tabiki kraliçe bana taktıysa bütün sınıf hatta bütün okul sana takar . Ben bunu 2 aydır yaşıyorum .

Kraliçe yani İrem hizmetkarlarına yani Yaren ve Melisa'ya beni işaret etti ve sonra sınıftan çıktı . Yaren ve Melisa kolumdan tuttu  ve beni sınıftan çekiştirerek çıkarmaya başladılar . " BIRAK , BIRAKIN BENİ " diye bağırıp kollarımı onlardan kurtarmaya çalıştım . Beni kızlar tuvaletine kadar çekiştirdiler. En sonunda beni tuvalete yere sinirle atılan vazo gibi attılar . Yere çok sert bir şekilde düştüm . Kafamı kaldırmadan onun ayakkabılarını gördüm . Siyah topuklu ayakkabıları İrem duruyordu . Beni yerden kaldırdılar . İrem adım adım üzerime doğru yürümeye başladı. " Canım arkadaşım " dedi saçımı eliyle dolarken . Sonrada çekti . " Hımm bugün seni çok güzel bir şeyle karıştırıcaz " dedi . Ve beni oturttular . Birden kafama sıvı döküldüğü hissettim . Hemde çok fazla . Sonrada gittiler . Kafamı çevirince boş iki tane sirke kutularını gördüm . Hemen ayağa kalktım . Koşarak sınıfa girdim . " Iyyy arkadaşlar birileri kümesten geldiği için kokusu üzerine sinmiş " dedi Derya . Herkes gülmeye başladı . Çantamdan şampuanımı ve havlumu çıkardım . Koşarak okul spor salonundaki küçük duşa kabinlerinden birine girdim . Neredeyse beş kere şampuanladım . Çıkarken hâlâ kokuyordum . Bu okuldan ve o üçlüden nefret ediyordum . Benim yanımda Gamze diye kız oturuyo . Oda beni sevmiyor ve takılıyor . Yanına oturunca burnunu kapattığını gördüm . " Beş kere sabunladım ama koku-" diyecektim ki sözümü kesti . " İlgilenmiyorum benden uzak dur " dedi . " Peki " diyerek uzaklaştım . Okul nöbetçilerinden biri içeri girip " Zehra Çakma ' ğı müdür yardımcısı çağırıyor " dedi . Yani beni çağırıyordu ne diyecekti acaba ?

ZORBA OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin