Batu televizyondaki filmini izlerken bir yandan da elindeki şekerini emiyordu.
Kucağında yavruyken sokakta bulduğu yavru kedilerden bir tanesi vardı. Berkan'ın alerjisi olduğu için bahçede besliyordu.Berkan'ın olmadığı zamanlarda eve alıp sevebiliyordu.Bir süre sonra filmden sıkılıp sosyal medyaya girdiğinde Berkan'ın iş arkadaşlarından biri olan kadının story paylaştığını gördü.Direkt üzerine bastığı an karşısına Berkan'ın çıkmasıyla gözlerini büyükçe açtı.
Kadın telefonu havada tutarken kadraja Berkan'ı da almıştı.Berkan, üzerinde jilet gibi duran siyah gömleği,sakalları dahil her santimi kusursuz yüz hatları ve bembeyaz dişleri ile kameraya gülümsüyordu.
Batu kıskançlık hazlarının kanında dolaştığını hissetti.Sinirden tırnaklarını yemeye başlarken hırsla telefonu kapatıp kucağına koydu.Kucağındaki kedi birden gözlerini açsa da saniyeler içinde geri kapatmıştı.Önündeki açık televizyona tırnaklarını yiyerek bakarken farketmeden dizini de sallıyordu.
Bu normalde Batu'ya bu kadar anormal gelmezdi.Hatta iş arkadaşlarından çoğu kadını tanıyordu.Onları da seviyordu, zaten çoğu evli veya nişanlıydı.
Fakat bu kadın Berkanla her yan yana geldiğinde onu yiyecekmiş gibi bakan bir kadındı.Berkan'ı baştan aşağıya süzüp alıcı bakışlarla bakması, Batu'nun birkaç kez yakaladığı bir şeydi.Başlarda tepki vermesede zamanla bu durum canını sıkmıştı.
Şuan da o bakışlarını düşünüp kendi kafasında kuruyordu.
Parmakları hâlâ ağzındayken gözlerini duvardaki siyah saate çevirdi Batu. Berkan'ın bugün önemli bir toplantısı olduğunu biliyordu.Muhtemelen şuanda da toplantıdaydı.Ama damarlarında gezen kıskançlık dürtüsü bunu düşünmesini engelliyordu.
Batu sinirle tekrar kucağındaki telefonu eline aldı.Ekranı açıp WhatsApp'a girdi ve Berkan'ın numarasının üzerine bastı.
Mesaj yazacağı sırada yine birkaç saniye düşündü.Ama kötü tarafı ağır basınca derin bir nefes alıp kamera kısmını açtı.Batu:
Babacığım... (14:36)
Batu alt dudağını ısırıp mesajı Berkan'a attı.Berkan en son dün gece aktifti. Büyük ihtimalle yoğun olduğu için sosyal medyaya girememişti.Çocuk heyacanla ekranda beklerken saniyeler içinde Berkan çevrimiçi oldu.Aynı saniyede mesajı mavi tik olunca Batu heyacanla soludu.
Berkan:Oğlum? (14:38)
Batu:Napıyorsun?
Berkan:Toplantıdayım güzelim,bir sorun mu var?
Batu:Yok..Moralim bozuldu sadece.
Berkan:Neden? Biri bir şey mi söyledi yoksa? Kim?
Batu:Hayır,kimse bir şey söylemedi. Sadece ben bir şey gördüm.
Berkan:Ne gördün yavrum?
Batu:Neden o kadınla fotoğraf çekiliyorsun sen! Hatta niye yan yana geliyorsun! Ben sana ona yaklaşma demedim mi! Birde gülümsemişsin ya!
Görüldü
Yazıyor...
Görüldü
Batu bir anlık yazdığı şeylerle sinirli bir nefes alırken Berkan'ın hâlâ çevrimiçi olduğunu gördü.Tam 'acaba yazmasamıydım' hissine kapıldığı sırada bildirim sesi geldi.
Berkan:Güzel bebeğim sadece bir fotoğraf.Emin ol bir saniyeden fazla sürmedi.
Batu:İster bir saniye ister bir salise olsun.Sonuçta o fotoğraf var olmuş. Gerisi beni ilgilendirmiyor.
Berkan:Canımın içi yapma böyle.Bak toplantının ortasında sana yazıyorum ve kafam allak bullak oldu.
Batu:Çekmeseydin bende yazmazdım.
Ayrıca yazmayayım mı?Berkan:Yaz güzelim istediğin kadar da böyle boş konular için kendini üzme.
Batu:Benim üzülüp sana anlattığım şeyler boş mu yani?
Berkan:Oğlum..
Batu:Tamam ben anladım seni.
Görüldü
Batu:Oysa ki ben akşama kadar babacığımın gelmesini bekliyorum..O gelene kadar yaramazlık yapmıyorum.. Her şeyimi ona saklıyorum..
Görüldü
Batu:Ama babacığım beni hep üzüyor..
İstemediğim şeyler yapıyor ve söylediklerimi yapmıyor.O zaman bende onun sözünü dinlememeliyim değil mi?Berkan:Batu.
Batu:Mesela o zaman bende başka adamların yanına gidip onlarla vakit geçirebilirim..Senin istemediğin kişilerle yan yana olabilirim.Değil mi babacığım?
Berkan:Batu! Siktirtme başkalarını bana!
Batu:Ama sen benim söylediklerimi yapmıyorsun..Bende senin sözünü dinlemeyeceğim.Yaramazlık yapacağım.
Berkan:Senin söylediklerini yapıyorum bebeğim.Hadi o güzel ağzını topla şimdi, her tarafı siktirtme bana.
Batu:Hatta o aldığımız etekleri ve diğer kıyafetleri giyip her yere atacağım. Herkes görecek beni.
Berkan:Batu,sana yemin ediyorum eğer gelirsem bu söylediklerine pişman ederim seni.
Batu:Gelemezsin ki babacığım..Çünkü beni önemsemiyorsun.Eminim ki o toplantı ve oradaki insanlar benden önemlidir.
Berkan:Oraya geleceğim ve o güzel ağzını saatlerce sikeceğim.Bakalım o zaman bana bunları konuşabilecek misin?
Batu:Sen biraz daha beni dinlemeden hareket edersen,o güzel ağzımı ve vücudumu başka biri...
Berkan:Seni doğduğuna pişman edeceğim bebeğim.Emin ol bundan en ufak bir üzüntü de duymayacağım.
Batu:Ben burdayım, bekliyorum babacığım..Tabi beni o toplantıyı yarıda kesip buraya gelecek kadar seviyorsan.
Berkan:Bekle oğlum..O şekilde bekle ve bu mesajları tekrar tekrar oku.Çünkü ben bu söylediklerinin her harfi için senden birer parça alacağım.
Batu:Yaramazlık yapmak istiyorum babacığım..Hızlı ol, lütfen.Yoksa başka biriyle yaramazlık yapabilirim...
Görüldü
Berkan çevrimdışı
-
-
-
Niye bu kadar kısa demeyin burada kesmek zorundaydım çünkü diğer bölüm haddinden fazla uzun olurdu.
İyi geceler, öptüm kocaman 🤍