Varastettu suudelma

65 7 1
                                    

Felix pov

Puhelimeni soi keskellä koulu matkaa. Katson kuka soittaa ja se on tuntematon numero. Outoa. Liittyykö tämä siihen mitä Han oli sanomassa?..

"Hei", vastasin varovasti. "Hyvää päivää Felix. Täältä soittelee Changbinin apulainen, sillä hän on kiireinen", joku random mies sanoi. "Anteeks, kuka Changbin?", kysyin.

"Tutustut häneen pian, onko sinulla vapaata tänään kello 20.00?", mies kysyi. "Joo, miten niin?", kysyin ihmeissäni. "Kyyti tulee hakemaan sinua 19.40, ole valmiina. Hyvää päivän jatkoa", mies sanoi. Ennen kun kerkesin vastata tuo lyi luurin korvaan.

Sopivasti puhelun loputtua saavuin koulun pihaan ja näin Hanin astuvan ulos mustasta autosta. Tällä kertaa eri mies poistui autosta.

Mies käveli Hanin eteen. Uskoin että tuo olisi halia antamassa, kunnes mies antoi Hanille suukon?!

Han pov

Astuimme autosta ulos ja Minho käveli naamani eteen. Minho otti takaraivostani kiinni ja suuteli minua. Tuo päästi irti ja hymyili minulle. "Pidä hauskaa koulussa", Minho sanoi. Järkytyksen alaisena en saanut vastausta suustani. Katsoin punastuneena kun Minho meni autoon.


Mitä juuri tapahtui?..

"MITÄ VIT*UA", Felix huusi ja juoksi luokseni. Kaikki jotka olivat ulkona tuijotti meitä. Kuinka noloa.
"Mitä mä just näin", Felix kysyi järkyttyneenä.

"Unoha. Mennään vaa tunnille, ettei myöhästytä", yritin saada tuon rauhoittumaan. "Sulla on muutakin selitettävää sillä joku random mies soitti mulle", Felix sanoi hieman ärtyneenä. Katsoin tuota syyllisesti ja selitin kaiken koulun jälkeen.

______


"Jos mut kidnapataan se on kokonaan sun syytä", Felix jauhoi. Kävelimme koulun pihaan ja musta auto kurvaili eteemme. Tumma ikkuna laskeutui hitaasti alas ja Minho katsoi meitä kumpaakin.

"Tulkaa kyytiin, heitetään sun kaverikin samalla", Minho sanoi ja osoitti peukalollaan takapenkkiä. "Käy mulle", Felix sanoi innoissaan. Tuo ei ennen varmaan ole istunut moisessa autossa.

Kun tiputimme Felixin kotiin ja saavuimme omaan pihaan Minho sanoi jotain mitä en olisi odottanut.
"Kiitos kyydistä, minä ja mun rakas ei tarvita tänään saattelua", Minho sanoi ilmeettömästi Chanille.

"Kyllä, hyvää päivänjatkoa", Chan sanoi avatessaan minulle auton oven. Minho otti kädestäni kiinni ja raahasi minut hissiin niikuin viisi vuotiasta. "Mä osaan kävellä", sanoin.

Minho asetti kätensä pääni viereen ja pysähtyi katsomaan kasvojani. "Mitä", kysyin ujosti. "En tiiä onko kukaan sanonut tätä sulle ikinä, mutta sulla on tosi suloiset kasvonpiirteet", Minho sanoi hipaisten poskeani.

Olin huitaisemassa tuon kättä pois, mutta hän tarttui kädestäni ja työnsi sen seinää vasten. Minho lähestyi hitaasti kasvojani, mutta hissin ovet avautuivat. Livahdin tuon otteesta pois ja esitin kuin mitään ei tapahtunut. Eikö tuolle yksi 'varastettu' suudelma riitä?..

Vein koulu reppuni makuuhuoneeseen ja vaihdoin valmiiksi työhön sopivan vaatetuksen. Baarissa sitä oltaisiin, joten otin tumman vihreän, samettisen kaulus paidan henkarilta. Sen kanssa laitan mustat hieman löysät farkut.

Kop kop. Joku koputti huoneen oveen. Laitoin housujen napin kiinni ja avasin oven varovasti. "Ruoka on valmista, syö ennen kun lähdet töihin", Minho sanoi.

Nyökkäsin ja seurasin tuota keittiöön.
Istuin vakio paikalleni ja katsoin kun Minho kattoi pöydän. Katsoin ympärilleni ja huomasin seinällä taulun. Taulussa oli suloinen orava perhe, jotka söivät käpyjä. Taulun täytyy olla uusi, sillä en ole nähnyt sitä aiemmin.


"Tykkäätkö siitä", Minho sanoi ja osoitti taulua. "Joo, se on söpö", vastasin. Minho hymyili tyytyväisenä ja asetti lautasen eteeni. Ruoka näytti upealta, miksiköhän tuo ei ruvennut kokiksi?

"Näyttääkö noin pahalta vai?", Minho kysyi naurahtaen. "Ei ei, tää näyttää tosi hyvältä", sanoin innoissani. Oikeastaan minulla ei riittänyt ruokahalua, sillä työt jännittää. Mutta kuka nyt Minhon ruokaa jättäisi välistä?


______



Moi ! Nyt kun koulut alko en välttämättä julkase nii useesti. Tein tähän vähän Felixin povia :^ Työstän seuraavaa osaa, josta tulee aika mielenkiintoinen. 🫢

Ei pelkoa (minsung)Where stories live. Discover now