Töitä tarjolla

69 6 1
                                    

Han pov (tw)

Asiakas astui vessaan ja minä jatkoin lavuaarin kiillottamista. "Oletko sä uusi täällä", mies kysyi nojaten lavuaariin. "Joo", sanoin ja jatkoin hinkausta. "Se on ilkeää jos ei katso toista silmiin kun puhuu sille", mies sanoi lähestyessään. Katsoin tuota. Hän on pitkä ja päällään farkkutakki, jotenkin tutun näköinen. Tuo lähestyi minua uhkaavasti, mutta en voinut muuta kuin jäätyä paikalleni.

"Mikäs sun nimi on, ollaanko me tavattu jossain?", mies sanoi hieroen kämmentäni. Irrotin tuon otteen ja sanoin, "Anteeks, mulla on työt kesken". Mies ei ottanut vastaustani hyvin. "Esitätkö sä vaikeeta? Viime kerralla olit aika helppo saalis, Han", mies sanoi lukiten minut seinää vasten. Katsoin tuon kasvoja vähän tarkemmin.

Sehän on Kim Taehyung.. Saatoin viettää sen kans pari yötä, mutta vaan rahan puolesta. "Sori, mun pitää oikeesti tehdä töitä", sanoin ja katsoin sivulleni. "Miks et tekis mulle töitä, saat paremman palkan", Tae virnui.

"Ei kiitos", sanoin ja livahdin tuon otteesta. Tuo otti ranteestani kiinni ja nosti katseensa hitaasti. "Älä nyt oo noin tosissaan, pidettäis vähän hauskaa", Tae sanoi. En oikein tiennyt mitä tehdä, sillä tuo ei luovuttaisi helpolla.

Irrotin tuon otteen hitaasti, ja otin pari juoksu askelta kohti vessan ovea. Tuon askeleet ulottuivat uhkaavasti korviini kun huomasin että ovi on lukossa. Missä välissä se sen kerkes lukita?..

"Etkai sä vaan yritä karata", Taehyung sanoi surullisella äänensävyllä. Käännyin ovesta pois päin ja tuo oli kiinni naamassani. "Lopeta", sanoin varovasti. Tae oli aloittamassa ateriansa kaulallani, mutta tönäisin tuon lattialle.

Juoksin hädissäni vessan koppiin ja otin puhelimen esille. Ensimmäinen numero oli Minhon, joten päätin soittaa siihen. Puhelin meinasi lipsahtaa kädestäni, kun peto alkoi hakata kopin ovea.

"Minho...", sain suustani, ja vastausta ei kuulunut. Pian kuulin kuinka vessan ovi pamahti auki. Peloissani avasin kopin oven. Näkö oli hupaisa, Minho piti Taehyungia paidasta kiinni. "Eikö sulle oo opetettu että toisten omaisuuteen ei kosketa", Minho huusi.

"Hei hei rauhotu, en tienny et se kuuluu sulle", Tae yritti rauhoitella. Minho riuhtaisi tuon vessan ovesta ulos. Taehyung lähti turhautuneena.
"Ootko sä kunnossa", Minho kysyi.

"Joo kai mä oon", sanoin. Minho lähestyi ja veti minut tiukkaan haliin. "M-mä oon ihan kunnossa", sanoin hapen loppuessa. "Anteeks, mun ois pitäny tulla aikasemmin", Minho sanoi ja vetäytyi halista. Tuo silitteli hiuksiani. Meidän romattisen kohtauksen pilasi humalainen asiakas, joka astui vessaan.

"Mä etin sulle eri työn", Minho sanoi. Nyökkäsin vastaukseksi ja tuo talutti minut takaisin vaatehuoneeseen. Laitoin takaisin vaatteeni ja lähdimme kohti kotia. Kotimatka oli todella hiljainen, katsoin suurimman osan ajasta ikkunasta ulos. Auton radiosta soi rauhallinen musiikki ja sade pisarat valui ikkunaa pitkin.

Felix pov

Kello on nyt 19.40. Seison asuntoni pihassa, odotellen en edes tiedä ketä. Kai sitä pitää itsekin välillä pitää vähäsen hauskaa. Keltainen upo uusi auto kurvasi eteeni. Autosta astui ulos tyylikäs mies, aika lyhyehkö ja puku päällä.

"Tapaamme vihdoin", mies sanoi ja ojensi kätensä. "Hei", sanoin ja kättelimme. Mies otti aurinkolasit päästään ja asetti ne pukunsa rintataskuun. "Mä olen Changbin", Changbin hymyili leveästi.

"Ai, mä oon Felix", hymyilin ujosti. Tämä on nyt se mies, jolle Han myi puhelin numeroni?..

Istahdin auton penkille, ja herrasmies sulki oven jälkeeni. Auto on todella upea. Changbin istahti vierelleni ja käynnisti auton. "Mitä tykkäät? Ostin tän sua varten, kuulin että sun lempiväri on keltanen", Changbin sanoi.
"Tosi hieno!", innostuin. "Ai häh, sä ostit tän mua varten", päästin ulos suustani tajutessani.

"Joo", Changbin hymyili. Mistä hän sai selville lempivärini? Pelottavaa. "Mihin me ollaan matkalla?", kysyin uteliaasti.
"Mennään drinkeille jotta voidaan tutustua", tuo vastasi. "Uu", sanoin.

En ollut ennen käynyt tällä alueella, vaikka olenkin asunut täällä pari vuotta. Changbin pysäköi auton parkkipaikalle, ja tuli avaamaan minulle oven. Astuin autosta ja huomasin kyltin. "Fun Bar"

Ei pelkoa (minsung)Where stories live. Discover now