..aftr attending d dinner... We were on d way 2 home.... Wen alien who was now frog ordrd me "take a left" nd i give hr a 4 wat luk.... "i said take a left " c yelld at me.... "left? Bt y?" i yelld at hr bck.... "bcoz... M bored nd i dont wanna go home" c ansrd me turning hr head twads me.... "aur... Tmhe lgta h ki main tumhari baat manunga.... No way.... Waise v ... Its too late now" i smirkd nd get bck 2 cncntrate on driving... "u will.... Bcoz u dont have any othr option...." c gave me a mysterious smile "wat do u mean?" i stopd d car... Nd askd hr.. Being serious.... I turnd my head twads hr who was smiling at me... "haan... Ab bolo kya mtlb hai tmhara?" i askd hr again.... Nd instead of replying me bck... C leand closr to me... Nd aftr pulling me hell close 2 hr... Wid clutching coller of same branded shirt.... C movd closr 2 me md wishperd in my ears... "eithr take a left or get ready 4 huneymun" nd c left me wid a jerk.... I cum back 2 mah senses nd "ye kya baat hai.... Har baat pe hunymun... Hunymun... Darta hu kya main?" i said being irritated... I was nt ready 2 spent a sec wid hr nd hunymun... Noways... "accha!!" c smild at me shamelessly... i told u c is shameless alien ... I remain silent... "toh mom ko call main karu... Ya tum karoge?" c smirkd... "jana kha h tmhe?" i askd hr i was hlpless "blue ni8 club" c gave me a winning smile... "ye kya kr rhi ho.... Chal rha hu na main..." i askd hr nd start d car immediately wen i saw hr removing burka frm hr body.... C turnd hr head nd "jyada uro mat.... Its suffocating... Islye utaar rh hu" nd i take a breath of relief.
YOU ARE READING
farzi alien wyf
Fanfictionfarzi alien wyf a story of farzi engineer sanyukta agrwal who gets maarried to an unknown buisness man nd enterpreneur randhir singh shekhawat......