who are they

414 22 9
                                    


2.2



Bu hafta biziz heryerde patron💁🏻‍♀️



Jkjan
Artık gelmeyi düşünüyor musunuz??
tüm herkes sizi bekliyor yat'a bineceğiz

Lali
Ya çok az kaldı yoldayız
biraz daha beklesinler aaa

Jimin(hanımcı)
Ya bekleriz beklemesinede
adeta bir dondurma gibi eriyoruz
şuan

Korkuluk
Unnie bozuntuları sizin havanın sıcaklığından haberiniz var mı ha
tabi klimalı arabadasınız oh mis

JeNinie
Ya abartma çok az kaldı
geliyoruz işte

Ommasoo
Kim demiş arabanın içi serin diye
yok öyle bişey amk

Lali
Aynen zaten chae baygınlık
geçirdi öldü

Jimin(hanımcı)
Ne

Lali
Koltuğa yayılmış işte
gözleri kapalı ama yaşıyor gibi
göğüsü inip kalkıyor

Korkuluk
Ya ya çok iyi süper
bu sıcakta biriyle tartışmak
istemezdim zaten

Ciciyeji
Ya bir susar mısın sen
Lisa unnie biz sizi bekliyoruz
gelin

Lali
Geldik geldik





Lisa'dan

Havaların bu derece sıcak olması bir garipti sanki deniz kenarında değilde arabistan'ın tekin çöllerindeydik.

Arabadan iner inmez içerdeki havanın daha sıcak olduğunu, dışardaki havanın biraz da olsa serin olduğunu anladım.

"Biran hiç gelmiyeceksiniz sandım" dedi yoongi alnındaki terleri silerek.

"Geldik işte uzatma" dedi jisoo göz devirerek. Yoongi ise iyice kaşlarını çatarak "istediğim kadar uzatırım" dedi.

Evet yine başa döndük yine sürekli didişerek kavga ediyorlar.

"Hey hey sakin olun" dedi taehyung ellerini kaldırıp yat'ı göstererek "bakın millet içerde bizi bekliyor hadi geçelim" dedi gülümseyip ortamı sakinleştirmek istermişcesine.

Hemen jennie'nin koluna girdim ve hep beraber yat'a girmek için biraz ilerledik. Oldukça şık ve büyük bir yat'tı bunun için milyonlarca harcama yaptıklarımna emindim.

Çok geçmeden içeriye girdiğimizde hemen hemen herkesin orada olduğunu gördüm yüzümde bir gülümseme belirirken "içerisi çok güzel" dedim bizimkilere dönerek.

Herkes onaylayan mırıltılar çıkarırken birkaç görevli yanımıza gelip "hoşgeldiniz sizi burda ağırlamaktan onur duyuyoruz lütfen bizi takip edin diğer konukların yanına gideceğiz" dedi kısa boylu bir kadın.

Hepimiz onu takip ederken diğer idollerin birlikte oturup sohbet ettiği bölüme geldik ve bize ayrılan yere oturduk.

Sanırım burdakiler bizi bekliyorlardı çünkü tam kadro herkes burdaydı.

who is she °• LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin