Jimin
Uyuyakalmıştım.uyandığımda yoongi beni izliyordu. Utanmıştım. Umarım çirkin gözükmemişimdir."kendini nasıl hissediyorsun?" Bana bakmaya hsla devam ediyordu. "iyi hissediyorum. Eve gitmek istiyorum hastaneler çok sıkıcı" doğru söylüyordu. Hastanelerden nefret ediyordum. "Ben doktora sorayım o zaman" tam ayağa kalkacakken doktor içeri geldi. "Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?" Güzel bir şekilde sormuştu. Böyle konuşma tarzı hoşuma gidiyordu. "İyi hissediyorum. Ne zaman eve gideceğim?" Demişti Yoongi. "İsterseniz şimdi çıkış işlemlerini başlatalım." Dediğinde yoongi hiç düşünmeden olur anlamında kafa sallamıştı.
Hazırlandıktan sonra hastaneden çıktık. "Jimin eve gitmeden önce bir yere gidebilir miyiz?" Yeterki istesin. "Olur tabiiki" gülümsedi. Beni manzaralı bir yere götürdü ve oraya oturdu. Bende yanına oturdum. Buraya neden getirdiğini biliyordum. Ben burada intihar etmeyi denemiştim. "Jimin buradan tiksiniyorum. Biliyor musun? Burası seni benden alıcaktı." Gülümsedim. Kendimi değerli hissettim. "Ama almadı iyikide almamış." Kafasını omuzuma koydu. "Jimin ben sana her şeyi dicem. O gün seni oraya çıkma teklifi etmek için çağırmıştım. Sonra eunheeyi gördüm. Ondan nefret ediyordum. Bilmem kaç kişiyi sikmiştir. Düzgün yürüyemiyordu. Şarhoştu. Düşecek gibi oldu ve düşmemek için kollarını boynuma doladı ve dudağımdan öptü. Zorla onu ittirdim. Dudaklarımdan nefret etmiştim senden başka kimse öpemezdi dudaklarımı. Sonra ddni görünvr her şeyi açıklamak için peşinddn koştum ama yapamadım. Sen uyurken jungkooka yazdım. Her şeyi dedim sana burada çıkma teklifi edicem. (O bölümü koymayı düşünmüyorum çünkü aşırı yorgunum keşke ölsem) " şok olmuştum. Hemen yapmaz diye düşünmüştüm. Beni elimden tutup oraya götürdü. Çiçekler, süsler ve bir tane kutu vardı. "Jimin benimle çıkar mısın ben hayatımın sonuna kadar sana ait olmak istiyorum. Senin sayende aşk ne onu öğrendim bdn. Bana aşkı yaşatır misin?" Mutluluktan gözlerim dolmuştu. "Hayatımın sonuna kadar sana o aşkı hep yaşatıcam inan bana" bana sarıldı bende ona sarıldım. Sonra o kutuyu eline aldı. İçinde 2 adet kırmızı bileklik vardı. "Bu bileklğin birini sana takicam sende birini bana takicaksın. Bu bileklikler ikimizin birbirimizi sevdiği süre kopmuyor.(yanlışsa özür dilerim) bu bileklği hiç çıkarmaman lazım." Bana takmıştı hemen bilekliği. Bende ona takmıştım. Birden dudağımdan öptü. Brndr ona karşılık verdim. Tekrar yaşadığımı hissediyorum. Kalbim küt küt atıyor tekrardan. Hayata geri döndüm.
Yazarın bu aralar psikolojiai bozuk. Uzun bölümler yazamayanğlrim özür dilerim. Ve fikirlerinizi alayim kaçıncı bölümde final olsun?