rahsia

23.7K 109 5
                                    

aku dan abg naim berjanji utk sembunyikan hal itu dr sesiapa.. abg naim pesan supaya lihat dulu keadaan mama..
Kini sudah 3 hari peristiwa itu berlaku.. setiap mlm aku berjaga.. namum tiada lg perogol tu dtg lg kerumahku..mujurlah.. tp sikap mama agak berubah.. mama tidak seperti dahulu.. mama agak pendiam skrg.. aku hendak bertanya.. tapi aku takut tersilap bicara.. ya lah aku tak nampak mcm mama dirogol.. aku lihat mama seperti slave diaorang.. walaupun aku agak muda tp aku tahu lah sikit2.. hehehe... cara jln mama pd hari pertama tu mmg mcm lain.. aku rasa mesti koyak rabak lubang puki mama.. 5 org kot gilir mama mlm tu.. siap lubang jubo sekali dia orang jolok.. terpana aku ngan abg naim melihat waktu tu..
selepas mkn mlm bersama mama. mama dapat panggilan fon.. biasa mama terus jew cakap walaupun depan aku.. tp kali ni tidak, mama terus ke biliknya.. namun perbualan mama aku dengar sikit2 . tak lama lepas tu aku lihat mama bersiap..tp kali ini aku lihat mama bersolek agak tebal.berbibir merah lg.. tak seperti mcm mama ke office dan jumpa claien..tp pakaian mama masih menutup aurat.. mlm ni mama memakai jubah hitam dan bertudung shawl.. walaupun bertudung.. tetek mama tetap terserlah di sebalik jubah tu.. bulat jew aku tgok.. geram pun ada... jujur aku katakan bahawa aku lebih meminati perempuan berusia.. lebih tua dr aku.. tambah tambah jika kwn2 mama tu.. bertumit tinggi,skrit, kemeja dan berbaju kurung  sendat.. mmg auto btg aku stim.. tp kali ni lepas dr kejadian tu aku lebih terbayangkan mama.. lepas mama keluar dan sedikit berpesan kepada ku.. Aku terus hubungi abg naim. beritahu yg aku lihat mama keluar.. aku mmg nak perangkap mama.. tp dlm masa yg sama, aku takde niat pun nak beri peluang pd abg naim sekali.. aku cuma mintak tlg jew.. tak sangka pulak aku yg abg naim pun menaruh harapan  utk merasa tubuh mama...
     lepas bg tahu abg naim.. dlm 30 minit, abg naim hantar pic kereta mama, mama bg tahu aku nak jumpa client.. tp mama berbohong.. kereta mama skrg berada di kawasan sebuah club mlm.. hatiku mula rasa tak sedap hati.. takan mama main club.. tak blh jd ni aku mesti tgok sendiri...sampai ke lokasi.. aku terus jumpa abg naim.. abg naim menghalangku masuk.. biar dia sendiri jew masuk dan ambil beberapa pic mama.. hampir 40 minit aku diluar menunggu abg naim.. akhirnya abg naim muncul.. aku terus melihat rakaman video yg dirakam abg naim.. walaupun ianya samar samar.. tp aku kenal.. mama bersama lelaki tua yg tidak aku kenali.. kami saling berpandangan.. aku malu sangat, yalah abg naim kini tahu perangai buruk mama.. selama ini mama bkn seperti itu..akhirnya kami lepak bersama di deretan kedai berhampiran jam 3.30 pg waktu tu aku lihat mama keluar di kelab tersebut.. mama tak perasan yg aku telah mengintipnya.. tak sangka penampilan mama cukup berani.. mama memakai skrit yg cukup pendek,baju pulak seakan singlet jew.. tp ianya cukup gemerlipan dgn manik manik yg berkilauan.. kelakuan mama kini tak ubah seperti seorang penyanyi yg biasa aku lihat di youtube dan intagram... sikap periang mama aku lihat seperti pelik.. mesti ada yg tak kena pd mama.. setahu aku mama tidaklah sekocoh itu.. mungkin mama mabuk??? oh tidak.. tak mungkin mama minum arak... kepala ku agak pening... aku tak sangka mama berubah... kenapa ini semua terjadi kepada mama... abg naim sedar yg aku sgt kecewa skrg... blom sempat kami beredar... aku disapa oleh seseorang...

Ohh abg...abg buat ape kat sini ? tanyaku pd lelaki yg cukup aku kenali.. iaitu abg murad..

eh kau ni tyn abg pulak? kau tu buat ape kat sini.. kat sini tak sesuai utk kau.. kau pun naim buat ape kat sini.. kau....

eh takde lah bang?? kami ....
kami cuma....

Oh... abg tahu... kau intip mak kau ya... hihihi..
takpelah kau blk lah dulu.. tempat ni tak sesuai utk korang berdua.. nanti abg siasat pasal mama kau tu.. abg pun tak sangka kenapa mama kau berubah sampai mcm ni... dulu dia tak mcm ni....kau jgn lah risau.. doakan agar mama kau baik2 saja..

umpp.. tp bang???

dah takde tapi2 lg... kau blk lah dulu.. tempat mcm ni tak sesuai utk kau.. kau jgnlah risau sgt.. naim mlm ni kau tidur dan temankankanlah si Shah ni..

baiklah abg.. kami berdua mula beredar.. awalnya mmg aku mahu blk? tp abg naim cakap dia rasa tak sedap hati... aku pun tak pasti kenapa?

apesal abg naim.. nanti buat terserempak ngan abg murad mahu kite kena marah?

nanti shah??? aku rasa abg murad tu mcm ada sesuatu lah yg dia cuba sembunyikan.. aku lihat mcm.....

mcm ape? kata ku

emppp.. entahlah... nak cakap pun tak pasti.. tp aku rasa ...

rasa ape?? bg tahu lah shah abg..

umpp.. kau ingat tak mlm haritu.. yg kite berdua mengendap mama mlm tu..

ingat?? kenapa?

kau perasan jugak kan? aku rasa abg murad yg rogol mama mlm tu?

ya.. shah juga perasan abg? tapi ape hubung kait nya dgn mlm ni...

Aduh... kau ni nape lah lembap bengap sangat shah... ni aku rasa mainan abg murad...

mainan abg murad? aku masih terpinga pinga...

Dah shah... jom kau duduk dlm ni.. ikut jew aku.. aku rasa ni cuma agenda abg murad.. aku tahu abg murad ni bkn lah baik sgt..

kami terus pusing2 bandar.. tanpa sengaja.. abg naim mula perasan kereta harier yg sering di bawa pulang mama melewati jln yg sama.. kami terus mengekori kereta tu dengan jarak yg agak jauh..

namun kereta itu telah memasuki kwsan apartment mewah..aku cuma mengendap dr agak jauh.. ya benar itu abg murad.. tp kemana mama? kenapa abg murad yg bawak kereta harier tu..

Shah? kau rasa tak ape aku rasa? tyn abg naim..

entah abg.. shah pening.. kenapa pulak abg murad yg bawak blk kereta mama? sedangkan td mama yg bawak kereta tu..

shah.. ni cuma sangkaan aku.. kau jgn terasa hati pulak jika aku nyatakan ape yg aku rasa? aku syak ni agenda abg murad? aku tak yakin abg murad ni baik shah?

Agenda?? agenda ape? aku masih tidak dapat tangkap  ape yg di fikiran abg naim..

mcm ni shah.. aku rasa.. mama telah dipergunakan oleh Abg murad? aku rasa mama telah di jadikan sebagai ..........

Stap abg naim... shah tahu ape yg abg nak cakap.. abg nak cakap yg mama shah pelacur kan?

bkn tu maksud aku shah.. tp ???

jomlah blk... shah rasa mengantuk sgt dah.. mls nak fikir.. makin fikir makin serabut abg...

shah.. aku mintak maaf. aku tak bermaksud mcm tu pd mama.. tp mungkin mama terjerat oleh abg murad? aku tak rasa mama sendiri sanggup buat kerja hina tu shah..

Biarlah bang? Shah mls nak fikir dah.. lantak lah mama nak jd ape? pelacur ke gro? mls shah nak fikir.. patut lah mama mewah sgt skrg.. mama shah pelacur rupanya..

shah sabar shah.. jaga emosi kau.. kitew masih siasat kan perkara ni.. tu cuma andaian aku? kau jgn lah melulu sgt shah.. rilex shah.. sabar

abg blh lah sabar.. bkn mama abg? shah malu abg? malu sgt2 ats perbuatan mama shah.

Dah takde guna malu nya shah.. kitew siasat dulu.. kau kena rilex jew.. biar abg buat kerja.. abg rasa ni angkara abg murad?

umpp.. entah lah abg naim.. nak salah kan abg murad tak blh jugak abg? naim tahu mama shah..

kenapa kau cakap mcm tu naim? kau...

takde ape lah abg.. jomlah kite blk.. shah dah mengantuk lah abg..

bersambung.....

masih ku ingat waktu dulu... mama ku sebenarnya agak nakal.. pasal itu lah papaku meninggalkan mama.. walaupun papa bkn lah lelaki yg baik.. tapi aku mengerti.. mama selalu di dlm bilik bersama kwn papa.. tapi waktu tu aku masih tak mengerti.. kini aku telah mengetahui.. mama sebenarnya yg notty.. abg murad itu cuma perantara sahaja agaknya..

komen yg murni2 ya.. jgn lupa idea dan pandangan anda semua sumber inspirasi saya .. hihihihi

tanpa sokongan anda siapalah kami..

mamaWhere stories live. Discover now