aku bgun agak lewat tgahari pada hari itu.. aku terdengar sayu sayu suara org bercakap.. ku lihat abg naim sudah tiada di bilikku.. aku keluar, aku lihat mama bersama abg naim di dapur.. mama cukup cantik walaupun bersedahana.. mama memakai kemeja polos berbunga2 dan berseluar legging putih.. walaupun nampak mcm biasa, kemeja mama sebenarnya sgt nipis pd corak bunga bunga nya,dan mmg jelas kelihatan bra mama yg berwarna merah terang.. dipadankan pula dgn seluar legging berwarna putih, lg lah memperlihatkan keseksian mama pg itu.. aku perhatikan dr jauh.. seperti ada sesuatu perkara yg mama dan abg naim sorokkan..
hampir 15 minit aku mengendap mereka, akhirnya aku lihat sendiri tangan mama mula merayap ke celah kangkang abg naim.. Oh gila mama... tak mungkin mama aku sejalang ni?abg naim ni kan dah mcm anak dia sendiri.. tak kan mama sampai ketahap ini.. tak blh jd ni.. baik aku tamatkan situasi ni.. abg naim ni pun takkan nak ambil kesempatan pd mama.. tak mungkin..
Aku segera keluar bg menghentikan perbuatan mereka berdua.. agak lain muka abg naim.. tp aku buat bodo jew... mama pulak mcm kelam kabut semacam jew..eh.. anak mama dah sedar??
umpp dah ma? mama pulak bila mama blk.. shah dan abg naim semalam lepak sampai subuh tggu mama..mama gi dinner ke ke mana ma?
kan mama dah cakap kat shah? mama tak blk.. nape tggu mama sayang.. sambil mama menghampiri ku
shah ngan abg naim semalam ? belom sempat utk ku berkata kata.. abg naim terus memotong percakapanku...
ishhh... potong....dengan perasaan yg penuh kecewa aku terus ke bilik air.. lepas mandi aku keluar, aku dapati mama tiada di dlm rumah.. yg ada cuma abg naim..
bang mana mama, keluar lg ke? mama dah makin parah lah bang? ape yg patut kite buat ya?
sabar shah? aku rasa kite perlu sabar sikitlah shah?
nak sabar ape nya abg? shah tahu td mama pun cuba goda abg kan? abg jgn nak tipu shah lah.. shah nampak mama goda abg td??
sebenarnya shah?? abg pun tak faham? abg rasa mama dah tak mcm dulu.. sikap sopan mama yg dulu dah takde kan??.. abg pun terkejut jugak shah??
Jd abg rasa ape patut kite buat? shah rasa mama tu dah liar lah abg? ape kata kite...
kite ape shah?
kitew... kite try mama nak?
kau gila ke shah? biar betul shah.. kau sedar tak ape kau cakap ni?
ala bang??? relax lah...shah sedar lah?? shah rasa dr kite halang.. baik kitew perangkap mama sekali? kitew jugak yg untung kan? dr tubuh mama terus di ratah jantan lain baik kitew join sama.. ke mcm mana bang..
umppp.. tp kau sanggup ke?
sanggup ape? rogol mak sendiri? ke ape maksud abg?
mcm tu lah?
bang... shah sebenarnya dah lama geram kat mama? tp shah pendam sebab mama tak liar. tp skrg sejak mama baik ngan abg murad.. mama dah tak mcm dulu kan. pakaian mama makin ketat. tunjuk aset2 mama pd lelaki lain.. perwatakan dan cara mama pun lain sgt kan? td pun tak segan segan mama ramas brg abg kan? huhuhu
ehh mana ada shah?
alah bang shah nampak.. kalau shah tak muncul td mesti abg ngan mama dah sedap2 kan...
ishh shah mana ada?
alah takyah malu lah abg? abg pun bernafsu pd mama shah?
ump..tp shah.. mcm mana kau nak perangkap mama? abg takut nanti mama report polis ke dlm kitew. mati shah nanti..
Alah bang? mama takkan report punya? shah kenal mama shah abg? abg jgn risau.. dia nak sgt jd gro.. baik kite buat dia lg liar..
shah... tp mcm mana?