2

18 4 4
                                    


"Bana uyar." ellerimi birbirine çarpıştırdım sevinçle.

Cebimde hissettiğim melodili titreşimle duraksadım. Telefonu cebimden çıkardığımda Taehyung'un aradığını görünce elim ayağıma dolandı birden. Ne yapacağımı bilmezken hafif titreyen parmaklarımla aramayı daha çok bekletmeden açtım.

"Taehyung?"

İlk konuşan taraf ben olurken karşı taraftan bir ses bekledim. Saniyeler sonrasında gür bir sesle bağırdığında irkildim, bağırmasını beklemiyordum, kalbime derin bir sızı inmişti ama bu bağırmasından kaynaklı değil de bana bu denli soğuk olmasındandı.

"Nerdesin, Jeon! Bu saatte neden evde yoksun!" evde beni bulamayınca kaçtığımı düşünmüştü belkide. Sanki evde olsaydım kollarına mı atlayacaktım ki? Ah.. Cidden, kendisi gecenin üçünde eve gelip benim eve giriş çıkış saatlerime mi karışıyordu. Pardon?? Kendisi sadece arkadaşımdı, bana karışma gibi bir yetkisi yoktu!

Çatık kaşlarımla bana hesap sormasını dinliyordum. Ki, daha fazla dayanamayıp sözünü kesmiştim. "SENDEN İZİN Mİ ALACAĞIM KİM! ARKADAŞIMSIN SEN BENİM, BANA KARIŞMA GİBİ BİR YETKİN YOK HADDİNİ AŞMA!" kafede insanların delici bakışlarını üzerime çeksem bile umursamadan bağırıyordum.

"Jeon! Yarım saate eve gelmiş ol yoksa...Yoksa elimden bir kaza çıkacak." hattın kapanma sesi ile birlikte elimdeki telefon kayıp masanın üzerine düştü. Hoseok hızla yanıma oturup kafamı göğsüne gömmemi sağladı ve sırtımı sıvazlarlen göz yaşlarımla tişörtünü ıslatmaya devam ettim.

**

Beni Taehyung'un evinin kapısının önüne kadar bırakan Hoseokla vedalaşmış ve derin bir nefes alıp kapıyı tıklatmıştım.  Kapıyı Taehyung açmayacaktı bu kadar telaş yapmama gerek varmıydı bilmiyorum ama içeride onun olduğunu bilmek bile heyecanlanmama yetiyordu.

Korkuyordum.

Ciddi anlamda korkuyordum. Acaba telefondaki sinirini burada da göstericek miydi bana? Uzun düşüncelerimden kapının açılmasıyla sıyrılmıştım. Kapıyı açan hizmetçinin yanından hızla  geçerken omzuna çarptığımı umursamadan koşar adımlarla yürümeye başladım. Kadın geri sendelerken şaşkın ve çatık kaşlara arkamdan beni izlemişti.

Taehyung'u görmemeyi umut ederek merdivenleri ikişer ikişer çıktım ve odama ulaştığımda içeriye girip sırtımı örtmüş olduğum kapıya yasladım. Oda karanlıktı ve önümü göremiyordum ama yalnız olmanın rahatlığıyla tutmuş olduğum nefesimi havaya saldım.

Bir süre sonra kıyafetlerimi değiştirmek için yaslanmış olduğum kapıdan ayrılıp ışığı yaktığımda gördüğüm görüntüyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Yatağın üstü full çikolataydı Taehyung mu yapmıştı gerçekten bunları? Ağlama isteğimi zorla bastırıp hesap sormak için kapımı açtığım gibi büyük bir cesaretle Taehyung'un odasına koştum. Kapısının önünde durduğumda derin bir nefes alıp kapıyı tıklatmadan içeriye daldım.

Gözlerim Taehyung'u ararken camda sigara içen ona takıldı gözlerim. Arkası bana dönük olduğu için geldiğimi fark etmemişti belkide. Hafiften şarkı mırıldanarak sigarasından son bir duman daha çekip izmariti söndürerek aşağıya attı. "Taehyung.." dedim titreyen sesime mani olamıyordum. Hızla önünü bana dönerken nefesimi tuttum ve sinirli görünmek için sahte bir sinirle kaşlarımı çattım.

"Sen mi yaptın?" diye sorduğumda yüzündeki sırıtışla bana doğru bir adım attığında ben de bir adım geriye gittim. Anında kaşları çatılırken geri gitmeme izin vermeden beni kolları arasına çekmişti. "Taehyung, bırak- Taehyung!" yüzüme kondurduğu sayısız öpücüklerle zar zor konuşabilmiştim. İstemiyor gibi itmeye çalışsamda deli gibi bana sokulmasını istiyordum.

En sonunda pes edip kendimi beni  kelepçe gibi saran kollarına bıraktım.  Hemen beni sarıp sarmalarken kollarımı beline doladım ve başımı göğsüne gömüp minik öpücükler kondurmaya devam ettim. Özlemiştim, çok özlemiştim onunla böyle olmayı. Üstelik küseli daha iki gün oluyordu ve bu süreçte kokusuna hasret kalmıştım.

**BÖLÜM SONU**

CANIM SIKILDIII EHEH O YUZDEN BOLUM KISA OLDU AMA BEKLETMEK ISTEMEDIGIM ICIN ATTIM

-Yeliz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ineffabble / TAEKOOK • ✔️ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin