The Candal

1 1 0
                                    

Здравейте! Казвам се Синди Купър и ще ви разкажа моята история The Candal.

Тъкмо бях навършила 16 години и същата вечер след навършването ми реших ,че ще си легна късно поне към 3 часа.

Сънувам като обикновените хора разбира се ,но този кошмар беше ужасен
....сега ще ви разкажа за него

Бях в една стая. Стените й бяха черни с демони, по-средата имаше една маса със бяла свещ. Отпред имаше една кафява врата. Исках да вляза в нея ,но ме беше страх.

На сутринта се събудих и мистерията около свеща се задълбочи.

Разказах на родителите си ,но те ми казаха ,че това е просто кошмар ,но аз не мислих така.

Реших ,че ще се съветвам със специалист.

След 1 час вече бях там. Разказах на жената за сънищата ми в последно време.

Отговора й ме очуди много:
Специалиста:
-Щом си сънувала тази свещ няколко пъти това значи ,че нещо лошо се задава.

Щом чух този отговор ме хвана страх признавам си.

Сънувах това няколко месеца подред същата свещ ,докато днес на масата имаше храна.

Започнах за ходя  съня си ,но не можех да мръдна ,защото тялото ми беше нещо като парализирано.

Събудих се ,но не беше сутрин. Беше около 4 часа ,точно когато се случват паранормалните случки. Минаха към 5 минути и не можех да заспя. Погледнах към прозореца и видях същата бяла свещ от съня ми. Бях толкова оплашена ,че направо се завих през глава.

Успях да заспя за радост и не сънувах нищо.

Следващата седмица не сънувах нищо, но виждах свеща навсякъде. Забелязах ,че от бяла ставаше от бежова до червена

Следва продължение утре...(11.08.2023г.)

The CandalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora