3

8 0 0
                                    


Ara yüzü kırmızı ve siyah renklerinden oluşan bir ekran karşıladı beni. Karşıma çıkan görüntüler, hiçbir siteye tıklamaksızın ana ekranının dört bir tarafına dağılmıştı ve farklı kodlar ile yayınlanan; ya birkaç saniyelik ya da birkaç saatlik videoları görmem ile kanımın donduğunu hissettim.
Video kapaklarındaki görselleri unutmam zaman alacak gibiydi.

Kokutucu görüntülerin yanında, korkutucu olmayan fakat inanılmaz derece insanı rahatsız eden görüntüler de vardı. İki kişinin kafasına geçirdiği ve gerçek olduğunu tahmin ettiğim at kafası ile gözleri bağlanmış bir erkeğe yemek yedirilen video bunu kanıtlıyordu.

Aşağılara indiğimde ise birçok ticari site bulunuyordu. Organ, kaçak silah, kadın, erkek, hayvan, madde, kredi kartı bilgileri ve aklınızın alamayacağı binlerce ürün satılıyordu.

Kiralık katil, dedektif gibi insan öldürmeye, eziyet etmeye veya sadece korkutmaya yönelik birkaç site daha karşıma çıktı. Ücretlendirmelerin bitcoin üzerinden olması, bir insanın öldürtmek için sniper tutulmasının tam olarak kaça mal olduğunu kestirmeme engel oluyordu, yine de bir kucak para ödendiğine yemin edebilirdim.

Sayfa yukarısında bulunan arama simgesine bastım. Parapsikoloji yazdığımda karşıma çıkan tek sitenin bir eğitim sitenin olması deep webde olmama rağmen doğru yolda olduğumu gösterir nitelikteydi.

Üzerinde siyah beyaz çeşitli imgelerin bulunduğu kareye bastığımda başka bir sayfaya yönlendirildim.

Sayfada astral seyahat, regresyon, hipnoz gibi eğitim alınacak alt dalları seçmemiz için bir bölüm verilmişti. Sitenin tek bir kişiye ait olduğunu ve o kişinin kim olduğunu bilmem ile kalbimin korku ve heyecan ile hızlandığını hissettim.

Chanyeol'ü arayıp işin büyük bir kısmını tamamladığımı söylemem gerektiğini biliyordum. Fakat başlangıçta onayladığım prosedür her ne kadar kabul etmek istemesem de beni oldukça ürkütüyordu.

Deep webin senelerdir varlığını sürdürüyor olması, sıradan bir yazılım teknisyeninin site kurucularını ihbar etmesi ile son verecek değildi. Onların hayatında hiçbir şey değişmezken, benim hiçbir şeyin değişmeyeceği bir hayata sahip olup olmayacağım bile muammaydı. Dünya'nın birçok yerinden binlerce ,insan demeye utandığım, kişi buradaydı, yanı başımda.

Bu düşünce bile beni oldukça korkuturken tekrardan zihnimin bir köşesinde yetkili birimlere haber vermem gerektiğine dair mantıklı sesler yükseliyordu.

Düşüncelerimi şöyle bir kenara kaldırıp karşımdaki PJ kod isminin üstünde mouse'un ucunu gezdirmeye başladım. İnanılmaz gerilmiştim. Bunca olay yaşanmışken ve ülkede arama emri başlatılmışken hala çalışıp çalışmadığını merak ediyordum. Eğer ediyorsa ve onunla gerçekten görüşme fırsatım olursa ilk eğitimde olmasa bile en azından ikincisinde prosedür korkularımı bir kenara bırakacak ve departmana haber verecektim.

Orada tek olacağını tahmin ediyordum, ortakları varsa bile parapsikoloji eğitmenlik sitesinde olduğunu; hatta başlı başına deep webde olduğunu zannetmiyordum.

İnsanlar burada sözde ticaret yapıyorlardı. Hackerlar da vardı tabi fakat bu daha çok birilerinin sosyal medya hesaplarını çalmak için onlara para veren insanların ticarethanesi gibiydi.

Ekranda yazan isme son kez göz atıp, PJ yazısına tıkladım.

Astral seyahat alt sekmesini de seçtikten sonra yönlendirilen mail menüsü ile onunla doğrudan bir iletişime geçmeden önce kişisel bilgilerimin istenen oldukça fazla yazıyı yüzeysel bir biçimde doldurarak en son ki sekmeye kadar geldim.
Belki de gerçekten pişman olacağım bir işe bulaşmıştım bile ve ne beni uyaracak biri ne de mantıklı düşünebilen bir zihniyete sahiptim.

Chanyeol'ü arayıp aramama konusunda hala tereddütteyken mail kutucuğuna bastım.

(dw)

ohs: iyi günler
astral seyahat için eğitim almak istiyorum
(pzt 01:45)

pj: 1000 bitcoin
(prşmb 04:12)

ohs: seninle ne zaman ve nerede görüşeceğiz

pj: hesabıma para yatınca detayları konuşuruz

4 günün ardından gelen mesaj ile hızla bilgisayar başına geçip adamın biçtiği fiyata göz attım. 1000 bitcoinin yaklaşık 39.200.000 won olduğun öğrenip, algılayıp bu parayı gerçekten ödeyip ödemeyeceğimi kafamda bir güzel hesap ettikten sonra büyük bir aptallıkla ve gerekirse dolandırılacağımı bile bile parayı hesabına gönderdim.

Bu süre zarfında Chanyeol hala onun bulunamadığını ve olayın üstünü kapatmaya çalışan Hükümetin başarılı olduğunu söylemişti. İnsanlar güvenlik önlemlerini aldığını sürece böyle insanların artık umurlarında olmadığını söyleseler bile buralarda o işlerin hiç de öyle yürümediğini bir kez daha 1000 bitcoin ödemenin verdiği şok içerisinde anlamıştım.

(dw)

pj: *konum*
haftaya pazar saat 03:00'de bu konumda ol
(pazar 05:12)

ohs: tamam

Bilgisayarı kapattığımda kalbimin atış hızı hala kulaklarımda yankılanıyordu. İnanılmaz heyecanlanmış, korkmuş, gerilmiş ve daha birçok duyguyu beraberinde yaşıyordum.

İlk astral seyahat seansı bittiğinde bu siteyi doğrudan departmana teslim edip onlardan kurtulduğuma emin olana kadar kayıplara karışacaktım.

Pj denen kişi veya çetesi yüzünden insanlar yaklaşık 9 aydır evlerindeki veri alıcılarını ve internet ağlarını kullanmıyorlardı.

Herkes için büyük bir tehditi ortadan kadırmak ise bana mı düşüyordu orası meçhuldü. Bana düşse bile bu olaya astral seyahat eğitimini karıştırmadan ve hesabı doğrudan departmana teslim ederek yapmam gerektiğini biliyordum. Şu an yaptığım şey büyük bir aptallıktı ve başıma açacağım dertleri az çok tahmin ediyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Oh Sehun'un Sansasyonel Diyarı :: HunhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin