3★

787 56 19
                                    

"Hepiniz hoşgeldiniz arkadaşlar. Naber keyifler nasıl?" Jungkook gülümseyerek chatini okurken konuşmaya başladı.

"Biz çok iyiyiz valla. Birilerinin keyfi kaçmış dünkü yayın yüzünden anladığım kadarıyla. Olsun biraz keyifsizlikten bir şey olmaz. Belki hırslandırır da benim seviyeme yetiştirler."

kiraken: Lisa'dan mı bahsediyor?
user1997: Vayy ortalık karışmış
jojomojo: Jungkook abarttı biraz

"Haksız mıyım dostlar? Bence gayet haklıyım dediğim şeyin arkasındayım."

jjungjjkook: kendine oyuncu diyenlerle doldu platform birinin ses çıkarması iyi oldu

"Joonwoo 1000 won göndermiş 'abi kızın dikkatini çekmeye mi çalışıyorsun doğru söyle' demiş. Sizce benim dikkat çekmek için bir şey yapmama gerek var mı?" Oyuncu koltuğunu biraz geriye doğru sürükleyip vücudunun kadrajda görünmesini sağladı.

"Bu fizikle bu dünya yakışıklısı suratla bir şey yapmama gerek var mı arkadaşlar lütfen, yapmayın."

boojiajia: adam haklı beyler

Kendi ekibini discordda üst odaya çekip seslendi.

"Arkadaşlar Taehyung'la düşündük modlar kaynaşıyor diye bir content bulduk." Jungkook Taehyung'la dalga geçmek için hazırlanırken Taehyung'un kalın sesi onu durdurdu.

"Yapma bak sikerim seni."

"Karşı tarafın moderatörüyle anılmaktan korktu biraz galiba." dedi Jungkook.

"Abi modlar değil de yayıncılar kaynaşıyor yapsak onu?"

"Eunchae ayağımın altına alırım seni."

butterflyww: şu an noluyor?
taehyungenayisi: TAEHYUNG LALISA'NIN MODERATÖRÜYLE MI KONUSUYOR?
ormanmeyvesi: yengemiz hayırlı olsun chat

"Taehyung chatin iyi dileklerini kabul etsene kardeşim ayıp değil mi?" dedi Mingyu.

Taehyung sinirle "Siktirin gidin amınakoyim. Size de eğlence çıktı." dedi.

"Neyse neyse başkalarına prim vermeyelim daha fazla." diyip gülerek göz kırptı Jungkook.

sweetpotato: sadece 1 dakika lisa ve jungkook'u yanyana düşünün
jojomojo: enemies to lovers diyebilir miyiz o zaman

"Enemies to lovers diyemeyiz jojomojo çünkü ortada love gibi bir durum yok." diye cevap verdi Jungkook.

prettywhenyoucry: ya utandı chat susun🤭
dazzlingdream: ananı sikeyim yıllardır ikisini beraber hayal etmiştim şimdi gerçek mi oluyor?
tassaklijungkook: taehyung hangisiyle konusuyomus amk
goatmessi: jennie var o mu?
butterflyww: çok yakışırlar aqqqq
taehyungenayisi: nolur susun kalbim kaldırmıyor

"Taehyung chate bakınca bayıldı." diyip kahkaha attı Karina.

"Yok arkadaşlar şaka maka bizim onlarla işimiz olmaz. Biz güzelce yayınımızı yapıp keyfimize bakalım. Bu konu kapansın burada." Jungkook ciddileşmişti ama izleyenlerin aklına girmişti bir kere. Chatte biraz daha bu konu konuşulduktan sonra Jungkook'un monitöründe açtığı youtube videosuyla konu dağılmıştı.

"Hindistan sokak lezzetlerinin yeni bölümü gelmiş. Bayılıyorum böyle dandik yemeklerin yapımını izlemeye amınakoyim. Sizi de sarıyo biliyorum."

"Taehyung 100 milyon won verdiler dediler ki Hindistan sokak lezzetlerinin bir bölümüne konuk olacaksın ama yapılan yemeğin hepsini yiyeceksin." diye sordu Mingyu.

"İçinden geçerim varya tek atarım yemeğe. Paşalar gibi 100 milyon wonumu da alırım twitchi falan da unuturum."

"Abi sen de twitchi bırakmanın yolunu mu arıyorsun anlamadım ki."

"Eunchae biz acaba seni bu ekibe alarak yanlış mı yaptık?"

"Görüyor musunuz chat ekibin en küçüğü olmak çok zor." diyip ağlar gibi ses çıkardı Eunchae.

"Taehyung malını atıp bir tane daha Eunchae alsak keşke." dedi Jungkook.

"Hayırdır canın dayak mi istedi?"

"Oğlum kız youtube videolarını editliyo en azından. Senin bir sike yaradığını yok."

"Chat klip al sayfalara satarız. Jungkook ve moderatörü yayında kavga etti başlığıyla iyi para eder." dedi Karina.

"Varya bunun aklı da anca böyle saçma sapan şeylere çalışıyor." diye karşılık verdi Eunchae.

"Kanalda dün oynanan gta videosunu göremedim editlenmemiş galiba."

"Orospu çok biliyorsan sen editle. Daha oyunun üstünden 24 saat geçmedi."

"Aynen bizim ekibin kızları da melek gibidir, çok iyi anlaşırlar." dedi Jungkook, Eunchae ve Karina'yı kastederek.

"Beğenmiyorsan başka mod bulabilirsin abicim." dedi Eunchae.

"Olur. Sizden daha çok çalışıp daha az maaş alacak birsürü insan bulurum."

"Soobin nerde bu arada?" dedi yeni aklına gelen Taehyung.

"Bugün dışarda işi varmış gelemeyecekmiş o yüzden." diye cevap verdi Karina.

"Arkadaşlar bu arada Soobin hala Karina'ya aşıkmış." dedikten sonra şiddetli bir kahkaha sesi geldi Taehyung'dan.

"Yani her yayın şunun konusunu açmasanız olmaz."

Karina ve Soobin önceden flörtleşiyorlardı. Daha sonra olmayacağını anladıklarında arkadaş kalmaya karar vermişlerdi. Fakat hem ekibin hem de chatin diline düşmüşlerdi bir kere. İkisi de her ne kadar bu konudan rahatsız olsalar da şaka yaptıklarını bildikleri için gülüp geçiyorlardı.

"Modlarımızın özel hayatına karışmayalım. Bide benden duymuş olmayın Soobin Karina'ya evlilik teklifi etmiş, Karina da hayır diyip yüzüğü çocuğun yüzüne fırlatmış. Bilmiyorum yani öyle duydum." diyip dalga geçmeye devam etti Jungkook.

"Hadi şu videoları izleyelim de oyuna geçelim." dedi Eunchae, Karina'yı kurtarmak için.

İzleyicilerinin aldığı klipleri Lisa'ya attığından habersizce keyifli bir şekilde yayınına devam etti Jungkook.

╭── ⋅ ⋅ ── ✩ ── ⋅ ⋅ ──╮

╭── ⋅ ⋅ ── ✩ ── ⋅ ⋅ ──╮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
twitch, liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin