9★

701 80 58
                                    

Jungkook ve Lisa ayrı ayrı yayınlarını açmış girişlerini yapmışlardı. Ghost olmayacağına dair önceden konuşup birbirlerine söz vermişlerdi. Elli bin kişi karşılaşmayı ve sonucunu merak ettiği için onları izliyordu. Chatte açılan 'BO3 KİM KAZANIR?' anketinde Jungkook büyük farkla öndeydi.

3 tur oynayacakları oyunda %65 Jungkook, %35 Lisa oranlarıyla anket kapandığında discorda geçtiler.

"Hazır mısınız?" diye sordu Jungkook karşı takıma.

"Hazırız." cevabını aldı Lisa'dan.

"O zaman sizi alt odaya alıyorum. Başlayalım."

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟

"Bombayı kur hemen Mingyu"

"Karina A'da 2 kişiler." dedi Lalisa tarafından öldürülen Jungkook.

"Birine vurdum canı 1."

Sırasıyla Jungkook, Soobin, Karina ve Mingyu öldüğünde tüm takım Taehyung'u izliyordu.

"Tae sağdan gelecekler büyük ihtimalle."

Jungkook konuştuğunda Taehyung'un dikkati dağılmıştı. Keeho'nun kafasından vurup öldürmesine sinirlenmiş Jungkook'a çıkışmıştı.

"BI SUS AMINAKOYIM YA."

"İnfo veriyoruz amın oğlu susarak nasıl oynayabiliriz?"

Bu oyunla beraber 8-8 beraberliği bozup 9-8 öne geçti Lisa ve ekibi.

"Karina sen benimle A gel. Diğerleri de B gitsin." diye koordine etti takımı Jungkook.

"A oynayamıyorum ben abi yeter ya Taehyung gelsin işte." diye itiraz etti Karina.

"Taehyung B'den gitsin daha iyi olur." dedi Soobin.

"Sağolun bana da fikrimi sorduğunuz için. B gideceğim." dedi Taehyung.

"Soobin solu al, ben sağa bakıyorum." diye talimat verdi Taehyung.

"AWP var." dedi ölen Soobin.

Jungkook aimini ayarlayıp gözünü ekrandan çekti. Chati okurken ekranda hareketlilik farkedince klavyeye bastı.

"LAN GERİZEKALI BENİ NİYE ÖLDÜRDÜN?" diye bağırdı Mingyu.

Jungkook kahkaha atıp "Görmeden adam öldürdüm diye youtube'a havalı video atacaktım." dedi.

Taehyung önüne geleni çatır çatır öldürürken Jennie'nin oyunda olmadığını farketti. Hakkında aşk iddiları çıkan kızı oyunda ezmek hoşuna giderdi.

Bu turu alan Jungkook'un keyfi yerindeydi. 2. turu da kazanırsa bu işi kökten bitirmiş olacaktı.

𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟

Lisa yerinde rahatsızca oturuyordu. Başta iyi başlamışlardı fakat sonradan hepsi oyundan düşmüştü.

"Toparlanın amınakoyim şaka mısınız?" dedi arkadaşlarına.

"Taehyung fırsat vermiyor ki oynayalım." dedi Boemgyu.

Yayında oldukları için kötü bir şey söylememeye çalışıyorlardı.

"Ryujin, Keeho kendinize gelin. Adam gibi oynayın oyununuzu."

"Bu tur avanstı. Sen şimdi izle." dedi Keeho.

2. tur başladığında kendilerini daha motive hissettiler. Keeho'nun yönetmesiyle oynamaya başladılar. 

"Chanyeol sağdan."

twitch, liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin