Nama saya Yinying, dan kawan saya memanggil saya Yingying. Ini kali pertama saya menerbitkan barangan saya sendiri. Umor saya Tiga puluh tiga tahun ini.
yang
Ini adalah kisah lama saya, ketika saya baru berusia awal dua puluhan.
Oleh kerana Tahun Baru Cina akan tiba dan saya baru mengemas bilik saya, dan saya akan menamatkan pengajian dan mencari kerja untuk internship, jadi sudah tentu lebih penting untuk membersihkan bilik saya dahulu. Kini saya keseorangan dalam keluarga, ibu bapa saya berdua bekerja, .Nampaknya agak bosan untuk hidup bersendirian. Memikirkan perkara ini, saya ingin keluar ke rumah teman lelaki saya untuk bermain.Melihat ke luar tingkap, keadaan tidak sedingin beberapa hari yang lalu.Terik matahari membuatkan saya ingin kembali mempamerkan susuk tubuh saya yang mengagumkan, lalu saya pun keluarkan pakaian yang baru saya kemas dan menukar kepada baju berleher tinggi panjang- baju sejuk berlengan. Kemudian pakai sepasang pantyhose nipis, dipadankan dengan skirt pendek yang lelaki tidak boleh melepaskan pandangan mereka, dan sudah bersedia untuk keluar.
yang Rumah teman lelaki saya berdekatan dengan rumah saya, dan tidak lama kemudian saya datang ke rumahnya. Dia adalah keluarga SOHO yang pakar dalam menulis perisian di rumah, dan pendapatannya dikatakan cukup bagus! Dia melihat saya dan mencium muka kecil saya. Teman lelaki saya 5 tahun lebih tua daripada saya. Hampir setahun kami mengenali antara satu sama lain. Saya memberikannya pada kali pertama.Ketika saya pergi ke rumahnya hari itu, dia mula mencium saya apabila dia melihat saya. Kemudian, kami bercinta, tetapi kami telah mengenalinya selama lebih dari setahun, dan kami telah melakukan hubungan seks sekurang-kurangnya lima puluh atau enam puluh kali. Selepas selesai hari itu, dia memberi saya kira-kira 5,000 . Tambahan pula saya masih ada wang saku 5,000 hingga 6,000 , nampaknya saya boleh pergi ke kedai seks di lorong depan untuk melihat-lihat! Memikirkan perkara ini, walaupun masih hujan renyai-renyai di luar, tidak ada cara untuk menghalang idea saya untuk pergi. Saya memakai pakaian asal saya. dan meninggalkan rumahnya.
yang
Saya masih ingat disentuh oleh teman lelaki saya pada hari itu. Dalam perjalanan pulang, saya ternampak kedai seks yang biasa saya lalui, dan saya tiba-tiba ingin masuk ke dalam kerana ingin tahu. Jadi saya berjalan ke arah kedai seks dan membuka pintu. Perasaan di dalam benar-benar berbeza daripada apa yang saya lalui pada masa lalu. Apabila saya lalu di masa lalu dan melihat ke dalam dari luar, ia sentiasa gelap gulita, dan nampaknya saya tidak dapat melihat dengan jelas. Lebih-lebih lagi rumah-rumah di deretan ini mempunyai sejarah lebih 30 tahun. Saya rasa sepatutnya ada lebih kurang bau hapak di dalamnya, tetapi apabila saya masuk, udara hangat dengan haruman samar-samar menyerbu wajah saya. Membangkitkan semangat saya.Terdapat dua lelaki duduk di dalam, berbual di tepi kaunter. Lelaki di dalam kaunter itu berumur kira-kira empat puluh tahun, manakala lelaki di luar berumur kira-kira tiga puluh tujuh atau lapan tahun, dan dia kurus, tetapi apa yang mereka ada ialah mereka berdua mempunyai mata bejat! Apabila mereka melihat saya masuk, mereka berhenti bercakap dan memandang saya. Walaupun saya ingin berpusing dan keluar, tetapi ketika ini, ada satu lagi pemikiran di hati saya yang mendorong saya untuk masuk: Ada dua lelaki di sini, mungkin mereka mahu bersetubuh dengan saya?
yang
Badan aku pun dah menggeletar sikit, tak tahu perasaan macam mana ni! Mungkin dahulu saya banyak terfikir ingin bersetubuh dengan lelaki, tetapi hari ini, selepas saya baru kehilangan dara, saya langsung merasakan bahawa badan saya sebenarnya sangat ingin mendapatkan khasiat dan pelanggaran lelaki, ya, ia adalah pelanggaran. , pemikiran ini membuatkan saya teruja semula.
yang
"Cik, awak perlukan apa-apa!" Bos menyapa saya dengan sopan selepas melihat saya berjalan masuk.Suaranya sangat magnetik, dan ia membuatkan saya lebih teruja!
yang
"Saya...eh... tengok saja!" Pada masa ini, saya juga malu untuk menyatakan tujuan asal saya datang dan fikiran saya sebaik sahaja memasuki pintu, kerana saya merasakan idea seperti itu kelihatan terlalu berani, dan untuk seketika, saya mula teragak-agak. Dan pada masa ini, di hadapan saya adalah satu set seluar dalam yang seksi. Bagi saya, yang mempunyai susuk tubuh model, tidak ada cara untuk menyembunyikan mana-mana bahagian seksi apabila saya memakainya di badan saya, tetapi ia boleh menyerlahkan kecantikan seksi. daripada wanita lebih-lebih lagi!
yang
Sebagai contoh, bahagian bra, cawan biasa langsung tidak nampak, cuma payudara yang dipegang ketat oleh tali pinggang, dan payudara yang seksi terdedah. Saya tidak tahu apa kesan pakaian seperti ini apabila dipakai?"Adakah anda berminat! Kami juga mempunyai gaya lain! " Suara itu kedengaran lagi di telinga saya, dan kelihatan ada satu samar panas bertiup di telinga saya, yang membuatkan saya berasa sedikit gatal.
yang
Saya menoleh, bos sudah berdiri di belakang saya, dan seorang lagi lelaki sudah berdiri di tepi pintu, bersedia untuk pergi. Bos melambai kepadanya dan terus berdiri di sisi saya. Pada masa ini, saya mengumpulkan keberanian saya dan bertanya kepada bos adakah dia menjual sesuatu yang kelihatan seperti bayi lelaki?
yang
"Penggetar urut! Betul!"Bos menjawab saya dengan segera, dan kemudian secara tidak sengaja menunjukkan ekspresi pelik di wajahnya, tetapi dia masih membawa saya ke tempat di mana alat penggetar urut itu diletakkan. Saya melihatnya, wow! Terdapat begitu banyak gaya?"Ini... banyak sangat! Bos, mana satu yang lebih baik!" Saya tidak tahu bagaimana untuk memilih, tetapi saya bertanya soalan yang sangat bodoh!
yang
"Ah! Ini... saya pun tak tahu tentang ini!" Jelas bos itu kali pertama menghadapi perkara seperti itu, dan dia tidak tahu bagaimana untuk memberitahu saya untuk seketika. Pada masa ini, saya menghulurkan tangan dan mengambil kayu urut yang kelihatan seperti batang sebenar tetapi jauh lebih besar. Saya memegangnya di tangan saya. Terasa sangat pelik! Keseluruhan orang itu jelas teruja, saya tidak tahu bagaimana untuk menerangkannya, tetapi saya sudah teruja, dan saya tidak boleh tidak mahu mencubanya!
yang
"Bos...boleh tak saya cuba ni!" Saya bertanya soalan bodoh lagi!
yang
"Percubaan! Sini!"Suara bos itu jelas berubah.Dia seakan tidak menyangka gadis berusia dua puluhan seperti saya akan bertanya soalan sebegitu! Saya rasa tidak perlu ada!