part 4

37 2 0
                                    

Ibu bapa saya juga perasan perubahan saya, tetapi lagipun saya tidak melakukan apa-apa, jadi mereka tidak mengambil berat tentang saya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ibu bapa saya juga perasan perubahan saya, tetapi lagipun saya tidak melakukan apa-apa, jadi mereka tidak mengambil berat tentang saya.  Dan pakaian saya semua ditukar selepas mereka keluar, jadi mereka tidak mendapati saya begitu seksi dan seksi, jadi saya masih boleh terus bermain malaikat kecil dan syaitan kecil saya.

Pelanggan yang Bos Xiao kenalkan kepada saya juga merupakan pelanggan kaya. Saya hampir boleh memperoleh puluhan ribu yuan setiap kali.  Ada yang pelik, seperti pasangan yang saya temui kali terakhir, mereka kembali beberapa kali dengan bayaran yang lebih tinggi, jelas mereka gembira dengan saya.  Dan pada masa yang lain, seorang lelaki tua yang memberi saya 10,000  hanya untuk memberinya seks oral, yang sangat bagus.  Cuma dia sentuh seluruh badan aku supaya aku tak boleh buang nafsu, dan dia tak boleh betul-betul bahagiakan aku, jadi aku tetap tak suka tetamu macam tu!

Selepas itu, Lingling dan kakaknya meminta saya pergi ke pub. Mereka mengatakan bahawa lelaki dari masa sebelumnya adalah Kai Zi yang mengoda dari pub.  Saya rasa ini juga bagus, dan pada hari Rabu, gadis pergi ke Pub, dan mereka tidak perlu membelanjakan wang, jadi saya berpakaian sexy dan keluar.

Apabila mereka tiba di tempat yang ditetapkan, Lingling dan kakaknya sudah menunggu di depan pintu. Kedua-duanya memakai kot pendek di bahagian atas badan, tetapi Lingling memakai seluar kulit hitam ketat, manakala kakaknya memakai miniskirt dengan I memakai kasut tumit tinggi dengan ketinggian kira-kira 7.8 sentimeter.  Pada asalnya, kedua-duanya mempunyai perawakan dan penampilan yang sangat baik, tetapi dengan pakaian sedemikian, lelaki itu mempunyai keinginan yang tidak terhad.  Tetapi jika dilihat dari dua persalinan itu, adik-beradik ini merasakan mereka adalah pengunjung tetap di sini!

Selepas kami masuk, Lingling membawa saya dan duduk berasingan dengan kakaknya.Tidak lama kemudian, beberapa laki menimpa kami.  Budak-budak ini semua bermula dengan alasan untuk mengajak kami minum. Sudah tentu saya gembira menerima jemputan itu, tetapi saya juga perlu memilih dan memilih. Saya tidak boleh menmilih kucing atau anjing sahaja, bukan?

Ketika ini,seorang lelaki kacak berjalan ke arahku.Aku duduk di atas kerusi tinggi dan merenggangkan kakiku dengan sengaja supaya dia nampak jelas kakiku yang ramping itu.Pasti dia berhenti di sebelahku.  Dia duduk di kerusi tinggi di sebelah saya, kemudian memesan bir, memandang saya, dan berkata, "Apa yang anda ingin minum, Cik?!" Saya berkata, "Apa yang anda ingin belikan untuk saya?" Dia membelikan Berikan saya segelas Pink Lady, tetapi saya tahu wain ini sangat kuat dan manis, dan ramai wanita kehilangan maruah mereka dengan segelas wain ini!  Nampaknya lelaki ini juga seorang pemain, jika tidak, dia tidak akan begitu bijak untuk menangkap saya dengan wain seperti ini.  Saya mengambil wain, dan dia mengajak saya ke tempat duduk di sebelahnya untuk berbual. Saya turun dari kerusi tinggi dengan gelas di tangan saya, dan kemudian pergi ke tempat duduk sudut di sebelahnya bersamanya.

Dia membenarkan saya duduk di tempat duduk dalam, dan dia duduk di sebelah saya, dan mengunci saya di ruang kecil, tangannya cepat menjadi tidak teratur, dan sudah tentu saya gembira dengan sentuhannya, Kerana tangannya terasa sangat selesa untuk saya!  Pada mulanya dia membelai paha saya dalam stoking perlahan-lahan, dan kemudian dengan mahir menolak skirt saya ke atas, walaupun skirt saya sangat pendek, dia boleh menyentuh segi tiga saya hanya dalam dua pukulan.  Tetapi memandangkan saya memakai pantyhose, tidak mungkin dia menyentuhnya untuk seketika.

Tetapi boleh dilihat bahawa dia adalah seorang master. Ketika ini, hujung jarinya mula perlahan-lahan menarik ke bukaan stoking saya, dan kemudian memanjang ke dalam seluar dalam saya.  Kelajuannya sangat perlahan, menyentuh perlahan dari atas ke bawah, dan matanya telah memandang saya, tertanya-tanya jika saya akan membantah dia melakukan ini, dan tidak lama kemudian, jari-jarinya telah membuka seluar dalam saya dan mula Sentuh badan saya secara langsung!  Ya tuhan, ini kali pertama saya bertemu dengan lelaki yang begitu berkuasa, hanya dengan menggosok-gosok jarinya, saya tidak boleh tidak mahu dia tembus!  Pada masa ini, saya sudah berbaring di atas badannya, tercungap-cungap, dan secara aktif memisahkan kaki saya, supaya dia boleh membelai saya dengan lebih tidak bertanggungjawab!

"Jom kita pergi tandas, boleh!" Dia mencadangkan kepada saya dengan suara yang perlahan, dan saya mengangguk dan bersetuju tanpa ragu-ragu!  Dia menarik jarinya, memasukkannya ke dalam mulutnya, dan menghisapnya dengan lembut, kelihatan sangat lazat.  Aku memberinya pandangan kosong, dan kemudian berjalan ke bilik air satu demi satu.

Saya perlahan-lahan meraba-rabanya, membiarkan zakarnya membesar dan keras sehingga dia dapat menembusi saya!  Dia meminta saya turun, kemudian berpusing dan meletakkan kakinya di atas mangkuk tandas, meletakkan tangannya di atas tudung dan meleta...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Saya perlahan-lahan meraba-rabanya, membiarkan zakarnya membesar dan keras sehingga dia dapat menembusi saya!  Dia meminta saya turun, kemudian berpusing dan meletakkan kakinya di atas mangkuk tandas, meletakkan tangannya di atas tudung dan meletakkan pinggulnya pada batangnya, dan pada mulanya, batangnya menyelinap ke dalam faraj saya, yang sudah ada di dalam saya. faraj itu basah dan licin, jadi zakarnya meluncur masuk dengan mudah dan mula mengepam.  Aku mengikut pergerakannya, memusingkan badanku sentiasa, dan menolak badanku ke belakang supaya batangnya dapat menembusi lebih dalam.

Dengan sebelah tangan di pinggang saya, dia bermain dengan payudara saya dengan yang lain, dan kemudian dia terus menolak pinggangnya dengan kuat, membuatkan saya sangat selesa!  Tapi memandangkan ini tandas lelaki, aku tak berani nak bising sangat, aku cuma berani mengerang dengan suara yang perlahan.  Akhirnya, dia menembak air mani panas ke dalam badan saya, dan juga membenamkan zakarnya yang besar sepenuhnya ke dalam badan saya, dia menyuntik air mani ke dalam saya berulang kali, hentakan yang kuat itu membuatkan badan saya Rahim mengecut dan berkedut satu demi satu, yang juga membuatkan saya rasa. sangat selesa.

Pada ketika ini, dia menarik keluar kote yang lembik, dan meminta saya untuk mengemaskannya.  Saya memakai seluar dalam dan pantyhose saya sendiri, dan kemudian memakai skirt, menarik bahagian atas, dan memakai kot kecil.  Apabila tiada bunyi di luar, dia membuka pintu!

Tak sangka ketika ini sudah ada tiga orang di luar sedang merenung kami!  Lelaki yang mendahului itu nampaknya agak terkenal. Lelaki kacak yang meniduriku sebentar tadi memanggil dengan suara perlahan apabila melihatnya: Abang Long!  Dia mengangguk dan berkata, "Keluar!" Lelaki itu bergegas keluar seperti pengampunan, hanya meninggalkan saya.

Lelaki bernama Abang Long datang kepada saya.  Saya berkata: "Dia baru sahaja berjanji untuk memberi saya 3,000 . Jika awak berbuat demikian, saya akan rugi banyak! Abang Long, selagi awak ada wang, awak boleh meniduri saya! Bolehkah awak?" Jika lelaki itu mendapat apa-apa. faedah, walaupun dia akan dirogol beramai-ramai sekarang, adalah lebih menjimatkan kos untuk mengenakan wang!

Abang Long tersengih dan berkata, "Dia masih ada wang untuk membayar kamu! Pergi dan tangkap dia!" Dua orang di sekelilingnya segera membuka pintu tandas dan meluru keluar!  Pada masa ini, Abang Long berjalan ke arah saya. Dia menolak saya ke dalam tandas semula, membiarkan saya bersandar pada dinding bilik, dan kemudian terus memegang dagu saya dengan tangannya, mengangkat kepala saya, dan mula menggunakan Lidah menjilat. leher saya, walaupun keadaan itu membuatkan saya berasa takut tanpa sedar, tetapi apabila lidahnya yang seperti ular menjilat kulit halus saya, saya tidak dapat menahan untuk mengerang kegembiraan!

Dia menjilat perlahan, seolah-olah dia tidak tergesa-gesa untuk memasukkan ke dalam badan saya!  Jari-jemarinya mula meramas-ramas payudaraku melalui pakaian nipisku!  Dia hehe tersenyum: "Untuk sesuatu seperti anda, hanya tiga ribu ? Itu benar-benar berbaloi! " Kekuatannya sangat kuat sehingga payudara saya cacat di antara jari-jarinya, dan puting saya berdiri kerananya. berdiri.

 berdiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Seksual Gadis KolejWhere stories live. Discover now