Tidak lama kemudian ia adalah masa Tahun Baru Cina, dan pada pagi hari kedua tahun baru, ketika kami hendak keluar ke rumah nenek saya, telefon bimbit saya berdering, dan ia adalah Xiao Zhen yang menelefon! Memandangkan saya berada di dalam kereta dan menyusahkan untuk bercakap, saya meminta dia menelefon semula selepas 20 minit.
Apabila dia menelefon semula, saya bersembunyi di dalam bilik sepupu saya dan bercakap dengan Bos Xiao. Dia bertanya bila saya akan free dua hari ini, dan dia mengaturkan beberapa tetamu datang untuk bermain. Saya fikir, hari ini sudah terlambat, saya akan membuat temu janji dengannya lusa, kebanyakan ahli keluarga perlu pergi bekerja, saya lebih baik! Selepas dia membuat temu janji dengan saya, dia meletakkan telefon.
Sejak saya kecil, sepupu saya paling menyayangi saya dan akan memberikan saya hadiah setiap tahun. Bila dia nampak aku dah lama tak keluar bilik dia, dia masuk dan tanya aku buat apa? Saya dengan nakal membuat muka kepada sepupu saya dan berkata: Saya sedang memerhatikan hadiah apa yang anda belikan untuk saya. Haha, dia memandang saya dengan senyuman dan berkata: Sepupu, awak semakin cantik. Tidak lama kemudian,sepupu saya memberikan hadiah itu.Saya sangat gembira.Ternyata apa yang diberikan oleh sepupu saya adalah sampul merah, yang mengandungi kira-kira 2,000 . Saya juga pulang dari kehadiran nenek dengan penuh kegembiraan.Kali ini saya mendapat sejumlah lebih kurang 10,000 wang bertuah. Ia juga kali terakhir saya mendapat wang bertuah.tidak lama kemudian tiba masanya untuk saya bertemu Xiao Zhen. Saya menunggu sehingga ibu bapa saya keluar, berpakaian kemas dan datang ke sudut jalan, dan kemudian menyelinap masuk ke dalam rumah melalui pintu rahsia yang dia beritahu saya, supaya orang ramai tidak tahu.
Selepas saya masuk,Bos Li meminta saya memakai penutup mata.Saya melihat cermin di hadapan saya.Ketika ini, wajah saya serta-merta berubah dari seorang gadis muda kepada kecantikan yang matang dan misteri.Sedap sungguh rasanya.
Bagi memudahkan permainan yang akan diadakan nanti,Bos Xiao membantu saya mencuci usus.Kali ini saya berasa lebih baik, sekurang-kurangnya tidak begitu sedih. Selepas dia menjilat pantat saya, dia perlahan-lahan bermain dengan jarinya dan membuat saya semakin teruja, tetapi dia tidak terus memasukkan batangnya ke dalam saya. Hanya berhenti, dan buat saya rasa saya tidak boleh menikmati diri saya sendiri!Ketika ini, saya dibawa berbogel di hadapan dua lelaki itu olehnya. Kedua-dua lelaki ini tidak muda. Saya dibawa ke rak, tangan saya disarung, dan ditarik perlahan-lahan, apabila tangan saya diangkat ke atas kepala saya dan seluruh badan saya ditarik ke atas, payudara saya sepenuhnya Terbongkar di hadapan dua lelaki itu!
Lelaki di sebelah kiri lebih tinggi dan lebih tinggi, tetapi wajahnya lebih lembut. Dia berjalan, menghulurkan tangannya dan perlahan-lahan memegang payudara saya dari bawah, kemudian mengangkatnya, dan kemudian memegang payudara saya dengan tangannya, perlahan-lahan Uli dan pusing. . Ada rasa kebas yang berterusan, sedikit sakit, tetapi juga sangat selesa, terutamanya tangannya mempunyai kapalan tebal, yang membuatkan saya berasa istimewa apabila saya menyentuhnya.
Ketika ini, kepala saya ditolak ke bawah, sehingga mulut saya ditujukan kepada batangnya.Saya membuka mulut saya dengan sangat menarik, mengambil batangnya ke dalam mulut saya, dan mula menghisap. Pada masa ini, seorang lagi lelaki pendek datang di belakang saya, dan Bos Li dan saya mula memasukkan manik bulat ke halaman belakang rumah saya. Pada mulanya, manik yang dimasukkan agak kecil dan mudah dimasukkan ke dalam badan saya; tetapi apabila bilangan manik yang dimasukkan meningkat dan saiznya beransur-ansur meningkat, saya tidak dapat lagi menanggungnya. , Dan mula memulas bahagian bawah badan sentiasa. !Pada masa ini, saya tidak tahu siapa yang tiba-tiba mengeluarkan manik-manik yang disumbat ke dalam badan saya, dan perasaan yang disebabkan oleh manik-manik melalui dubur membuatkan saya secara tidak sedar memaksa, dan menggigit batang lelaki itu dengan kuat! Dia menampar muka saya dengan sekali tamparan.Walaupun rasa panas dan pening muncul di fikiran saya, saya tetap berharap dia boleh terus menampar saya!
Sesuatu telah disumbat ke dalam lubang saya lagi, kali ini ia bukan manik, tetapi manik ais satu demi satu, dan perasaan itu membuatkan saya semakin tidak selesa. Nasib baik mereka berhenti selepas beberapa ketika, tetapi saya sangat sejuk sehingga saya mahu kencing. Tetapi pada masa ini, saya tidak tahu sama ada Bos Li atau lelaki lain. Dia memakai kondom dengan zarah yang tidak terkira banyaknya, dan perlahan-lahan memasukkan zakar ke dalam faraj saya. Perasaan panas serta-merta memenuhi bahagian bawah perut dan bawah badan saya. Saya boleh Saya tidak menanggung pengepaman zakar yang berterusan, dan air kencing terus keluar dari badan saya, meninggalkan lopak air yang besar di atas lantai di hadapan saya.
Pada masa ini, tali di tangan saya dilonggarkan, dan kemudian saya benar-benar berbaring di atas air kencing saya, mengangkat bahagian bawah badan saya, dan terus membiarkan orang di belakang saya menembusi dan meniduri saya! Dan lelaki di hadapan saya yang baru sahaja digigit di bahagian bawah badannya memercik air kencing di kepala dan badan saya secara berterusan, seolah-olah dia ingin melepaskan rasa tidak puas hati dan tidak puas hati dengan cara ini! Air kencing yang berbau itu terus menitis di rambut saya, dan kemudian mengalir ke tanah, perasaan itu sangat istimewa! Selepas membuang air kecil, dia menarik bahagian atas badan saya semula, dan terus bermain dengan payudara saya dengan tangannya! Perasaan macam tu buat aku terapung lagi, selesa sangat!Pada masa ini, saya berasa sedikit pening, tetapi saya juga berasa sangat gembira. Saya tidak menyangka hubungan seks sebegini juga boleh membuatkan saya berasa terangsang! Mereka melepaskan saya lagi dan membiarkan saya terbaring di atas tanah, bahagian atas badan saya berlumuran air kencing saya sendiri dan air kencing lelaki itu, tetapi saya tidak peduli lagi.
Seorang lagi lelaki mengangkat kaki saya dan terus meniduri saya.Nampak dari wajahnya dia sangat berpuas hati dengan cara zina ini! Jadi dia menggerakkan bahagian bawah badannya dengan sangat serius dan tidak berehat langsung, membiarkan zakarnya keluar masuk dari badan saya secara berterusan, membuatkan saya merangkap berterusan!
Dan lelaki lain melutut di hadapan saya, menggunakan payudara saya untuk meramas zakarnya, dia mencengkam dua payudara saya, mencubit zakarnya, sambil dia terus menghayunkan pinggangnya, meniduri tetek saya seperti pussy. Dan duburnya mengadap muka saya ketika ini, saya giat menjelirkan lidah untuk menjilat bokongnya, yang membuatkan dia seronok! Saya tidak kisah dengan bau duburnya, cuma saya terfikir jika ia boleh membuatkan lelaki berasa teruja malah terpancut, saya akan lakukan apa sahaja.
Pada masa ini, saya merasakan arus panas mengalir dari bahagian bawah badan, mencapai rahim saya! Saya tahu lelaki itu yang tidak dapat menahan ejakulasi dalam diri saya! Dan tidak lama kemudian lelaki yang satu lagi itu turut memancutkan air mani pekat panas di bahagian bawah perutku, perasaan itu membuatkan aku menggeletar! Dua lelaki memancut pada saya pada masa yang sama, walaupun seorang di luar badan dan seorang lagi di dalam, tetapi perasaan itu juga membuatkan saya mencapai orgasme kecil!
Namun, permainan belum berakhir! Lelaki itu mahu membuang air kecil dengan cepat, dan mereka menumpahkan air kencing itu kepada saya tanpa menghiraukan. Dan lelaki tinggi itu tidak melepaskan saya dengan begitu mudah, dia mencangkung, mengacu pada saya, dan meminta saya menjilatnya untuknya! Sambil memegang pantatnya yang lebar, saya terus cuba memasukkan lidah saya ke dalam lubangnya, dan saya berjaya! Biarkan secebis lidah masuk ke dalam lubangnya, membuatkan dia menjerit teruja, dan pada masa yang sama menggunakan tangannya untuk mencengkam ayam jantan, tanpa disangka cara ini boleh membuatkan dia terpancut semula!
Dan apabila dia pancut, dia berak di muka saya.Walaupun tidak banyak, najis menutupi pipi dan leher saya, dan dia mahu saya mencalitkannya pada diri saya sendiri! Bau yang menyengat membuatkan saya hampir tidak boleh bernafas dan hampir pengsan.
Selepas saya menyapunya dengan tergesa-gesa, kedua-dua lelaki itu pergi dengan sangat berpuas hati, dan kemudian Bos Xiao kembali untuk membantu saya membilas badan saya, dan kemudian meminta saya membasuh badan saya dengan pencuci badan cendana. Selepas membersihkan, dia juga menyembur saya dengan minyak wangi sehingga saya hampir tidak dapat merasakan bau seseorang yang melakukan perkara itu kepada saya.
yang
Dia memberi saya 20,000 , dan kemudian memberi saya satu lagi sampul merah, mengatakan bahawa kedua-dua pelanggan itu adalah pelanggan tetap, tetapi mereka sedikit sesat, dan mereka menyukainya selepas mereka selesai, jadi dia memberi saya sampul merah.