SEVDIĞIM;

63 3 0
                                    

Yüreğimin güzel efendisi;
Gözümü ilk kez sende açtım. Kadın, sevdiğini iki cihana taşımak için bir kere görür ve gördüğü ruhun sevdiği olur. Ben sana öyle açtım ki yuregimi
Artık sadece senin devamın olan, seni devam ettiren bir ruh oluverdim.
Senden tek ricam beraber yurudugumüz bu sevda yoluna tevekkulu sığdır.
Çünkü; tevekkulsüz aşk olmuyor. Aşk zaten imanin gereği......
Seni yazmak, seni yazmak, seni anlatmak öyle zor ki bizi anlatacak kelimeler henüz turetilmemis sanki hiçbir kelimeyi sana layık goremiyorum. Sana yazacağım zaman bütün kelimeler basitleşiyor. Aşkımı, san olan sevgimi anlatmak imkansizlasiyor.
Hayatım......
Gönül rızkım.......
Kalp sırrım........
Aşk sırrım........

Aşk imandan geçer. Nasıl anlatsam ki bu birini sevmek değil, daha da ötesi......
Sen bana en guzel hediyesin, seni anlatmaya, yazmaya doyamiyorum. Hep yazıyorum çünkü, seni yazdikca içim biraz olsun rahatlıyor.
Seni özlediğim zaman yüreğim ağrıyor sanki. Hemde kırılarak, sonra bir hadis okuyup rahatliyorum "kişi sevdigiyle beraberdir."
Daha sonra gözlerimi kapattigim da seni yanımda hissediyorum. Çok uzaklara bakmama gerek kalmıyor. Kalbin içine bir kere gönül gözüyle bakmak yeterli çünkü......

Biliyor musun "Allah için sevenlerin solu sağından daha aydinlikmış"
Bir caminin sabah namazı için aydınlanması gibi......
Hz.Hatice'nin Efendimize söylediği gibi:
"Bismillah"dedim Öyle buyur ettim seni içeri. Duasız, aminsiz buyutmedim içimde seni.....
Hep bir olmanın, iki cihan da yar olmanın nasıldı ihtimallerine sığındım.
En güzeli de karşılıklı olması, sana hissettiğim duyguların aynısını bana hissetmen çok güzel ve çok özel bir duygu.
SENI KOCAMAN SEVIYORUM diyorum ya...
Sadece sevmek değil benimki; ait olmak yani gökyüzü kadar uçsuz bucaksız sevmek....
Kalbime dokunan senken kelimeleri senden uzağa nasıl bırakayım
Nefesim........
Sabrım.......
Can hecem........

SENI ÇOK SEVIYORUM


HEP O'NA EN GÜZELE EMANANET OL.......❤

❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin