1

91 18 3
                                    

"Bir kimsenin size karşı yaptığı hata için onu suçlayamazsınız çünkü o sizin seçiminizdi"

Yıllar önce bir kitaptan böyle bir satır okumuştum o zamanlar bu söz bana bir anlam ifade etmemişti. Ta ki hayatıma büyük bir hata alana kadar.

Genç kız her gün düzleştirdiği saçlarını bugün düzleştirmekten vazgeçti. Uzun süredir yukarı kırılmayan dolgun dudakları üstünde biriken kelimelerden aşşağıya sarmıştı.

Çekingen yeşil gözlerini bir süre odasındaki camın arkasındaki dünyaya baktı. Daha sonra aniden çalan telefonuyla, telefon ekranına baktı.

"Mal"

Gözlerini devirme ihtiyacı hissetti daha sonrasında telefonu eline alıp kulağına götürdü.

"Ne istiyorsun?"

Sorusu net ve kısaydı uzun süredir olan birliktelikleri kısa bir süre önce
bitmişti. Ekranda ismini görünce şaşırmamıştı. Yüzsüzlüğüne alışmıştı.

Telefondan boğuk erkek kahkahası işitti. Daha sonra alaylı sesini duydu.

"Neden sinirlisin bu kadar anlamıyorum. Sevgilin değil miyim?
Arayamaz mıyım?"

Genç kız sinirle dudağını ısırdı.

"Dört gün önce ayrıldık ya hani şizofren vakası."

Genç bir daha güldü.

"Öyle mi olmuş? Peki öyle olsun."

Mila sıkıntıyla nefes verdi.

"Geç makarayı. Beni neden aradın?"

Sukuna sırıttı. Onu sinirlendirmek hoşuna gitmişti.

"Neden gelmedin bugün turnuvaya?"

Mila bıkmış bir sesle cevap verdi.

"Sukuna niye eski sevgilin turnuvana gelsin? Benimle dalga mı geçiyorsun?"

Sukuna böyle bir tepki bekliyordu. Gülümsedi ama mutlu bir gülümseme değildi eğlenmemişti. İlişkilerinin bitmesi hala ona gerçek gibi
gelmiyordu. Hala onu maçlarında arıyordu. Turnuva koltuklarında ona bakan kalabalık kız grubu arasından parlak yeşil gözleri arıyordu. Ve aradığını bulamadığı ilk an yüzüne sıkı bir yumruk yemişti.
Bir anlık dalgınlığı ağzından kanlar akmasına sebep olmuştu. Sesi bir öncekinden daha kısık çıktı. Fakat hala alaycılığını korumaya çalışıyordu

"Eski sevgilim mi oldun hemen?"

Mila Sukunanın sesi bir anda daha kısık çıkmasını fark etmişti. Normalde diğer insanların muhtemelen fark etmeyeceği küçük bir detaydı bu fakat Sonuçta önceden çok uzun bir ilişkileri olmuştu. Toxic bir ilişki olmasına rağmen, birbirlerinden 5 yıl boyunca ayrılmamışlardı. Ta ki sukuna yine onu son kez sinir krizine sokana kadar.

Mila onun üzüntüsünün sesine yansımasından etkilenmemeye çalıştı. Ama başarısız oldu. Sorusunu es geçerek ona başka bir soru sordu

"Bu akşam geleceğim. Tamam mı?"

//𝑩𝒂𝒔𝒐𝒓𝒆𝒙𝒊𝒂//𝑺𝒖𝒌𝒖𝒏𝒂 𝒙 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin