Okul

711 37 106
                                    

HAYATIMIN İLK BXB KİTABI GAZA GELDİM ONLARDA BU ARA FAVORİ SHİPLERİM ARASINDA YER ALAN AYAS VE CEMAL WOAHH

(Cemal'in anlatımı)

⏰⏰⏰

Çalan alarm sesiyle gözlerimi hergün aynı geçen sıkıcı günlerim için açtım ama günlerim ne kadar sıkıcı geçerse geçsin en azından hergün Ayas'ı görebiliyorum.

(söylemeyi unutmuşum Cemal 17 Ayas 16)

Yatağımdan uyuşuk uyuşuk kalktıktan sonra banyoya ulaşmak için adımlarımı hızlandırdım.

Banyoda işlerimi hallettikten sonra odama geri dönüp kendime hergün ki kombinimden farklı olan Bi kombin yaptım.

Banyoda işlerimi hallettikten sonra odama geri dönüp kendime hergün ki kombinimden farklı olan Bi kombin yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Normalde bu kemeri takmazdım belki Ayas değişikliği fark ederdi.

(Cemal'in ailesi bilmiyom hem isimleri kafadan sallicam hemde Cemal'in küçük bi kız kardeşi olucak)

Duru(annesi):Hazır mısın Cemal baban çıkıyor!

Cemal:Geliyorum anne!

Aşağı inip kahvaltı masasından ağzıma üst üste salatalık domates sıkıştıedıktan sonra arabada beni bekleyen babamın yanına gittim.

Kerem(babası) :Giderken Ayas'ı da alalım mı he?

Cemal:Evet! Alalım bekle arıyım ben onu.

Telefonumu çıkarıp en üste sabitlediğim Ayas'ı aradım

Ayas:Günaydın Cemal bi şey mi oldu?

Sana çok aşığım o oldu.

Cemal:Ha bi şey olmadı dicektim ki babamla geçerken seni de alıcaz aşağıya in tamam mı?

Ayas:Ne gerek-

Cemal:Boş yapma Ayascığım!

Telefonu kapatıp camdan dışarıyı izledim iyide arabada yer yoktu Ayas nereye oturacak?

Cemal:Baba arabada yer yok Ayas-

Kerem:Kucağına.

Babam Ayas'a aşık olduğumu bilen tek kişiydi.

Nihayet Ayas'ın evinin önüne geldiğimizde Ayas'a kapımı açtım.

Ayas:Yer-

Ayas'ı kolundan tutup kucağıma çektim bi şey diyemedi çünkü domatesten bir farkı yoktu.

Babam bizi okula bıraktığında Ayas'ı sınıfının önüne kadar bıraktım.

Cemal:Teneffüste-

Lafımı bölen şey Ayas'a okulun ilk gününden beri aşık olup ne zaman Ayas'ın yanında birini görse kız erkek fark etmeden çıldıran Ceylin'di.

Ceylin:Günaydın Ayas sana kantinden en sevdiğin çikolata ve içeceği aldım!

Ceylin'di babası ünlü bir şirketin Patronu olduğu için çok zenginlerdi zaten zengin olduğu her zaman Ayas'a bir şey almasından belli oluyor ama Ayas fazla masum olduğu için bunu anlamıyor.

Ayas:Teşekkür ederim tatlım Cemal ile konuşmam bitsin seninle birlikte yeriz olur mu?

Ceylin mutlu mutlu gülüp sınıfa koştuğunda göz devirdim.

Cemal:Sana aşık.

Ayas:Saçmalama Cemal-

Cemal:Aşk nedir çok iyi bilirim Ayas.

Bu cümleyi Ayas'ın dibine girerek söyledim daha sonrasında onu arkamda bırakarak kendi sınıfıma ilerledim.

Ama aklımda bir anda bir sürü soru oluştu.

Ayas Ceylin'e tatlım dedi yoksa ona mı aşık?

Sınıfıma girdiğimde tüm ders bunları düşündüm.

(Ayas'ın Anlatımı)

Sınıfta Ceylin'le beraber onun aldığı şeyleri yiyorduk gerçi daha çok ben yiyodum Ceylin beni izliyordu.

Ceylin:Şeyy Aras biliyorum yarın Cumartesi.

Ayas:Evet te ne oldu?

Ceylin:Yarın yeni açılan Japon Restoranına gidelim mi? İkimiz beraber.

Ayas:A tabiki çok güzel olur iyi düşünmüşsün tatlım.

Ceylin'e tatlım demeye başlamıştım çünkü ona bu lakapla seslendiğimde aşırı mutlu oluyor.

Ceylin ellerini küçük küçük alkışlar yaparak mutlu bir şekilde bana bir şeyler anlatmaya başladı.

Nihayet ders bittiğinde Ceylin annesinin hastaneye kaldırıldığını öğrenip okuldan ayrıldı.

Cemal:Naber Ayas'ım!

Ayas'ım mı dedi o bana!?

Ayas:İyiyim Cemal'im sen?

Bozuntuya vermeyip yeni başlattığı oyuna devam ettim.

Cemal:Kötüydüm seni görünce mükemmel oldum hele sen Cemal'im diyince iyice kendimden geçtim.

Oha lan ne diyon Cemal.

Ayas:Sen iyi olduğuna emin misin?

Cemal:Uzatmak istemiyorum Ayas zaten bunca zaman uzadı.

Ayas:Ne-

Cemal kolumu tutup beni kimsenin kullanmadığı girilmesi yasak soyunma odalarına getirip kapıyı kilitledi.

Ayas:Cemal napiyosun!?

Cemal:6 senedir sana aşığım ama görmüyorsun aşkım.

Cemal beni duvara yaslayıp iki elinide iki tarafıma sabitledikten sonra teker konuştu.

Cemal:6 sene boyuncs her gün benim olman dileğiyle uyudum.

Ayas:Cemal ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu Senin?

Cemal:Bir kaç dokunuş ile fikrin değişebilir mi?

Ayas:Ne-

Cemal iki elimide tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdı öncesinde karşılık vermedim hayatımın şokunu yaşıyodum ama daha sonrasında sanki karşılık vermem gerekiyormuş gibi bir şey hissedip Cemal'e karşılık vermeye başladım.

(Cemal'in anlatımı)

Öğretmen:CEMAL KALKSANA!

Kafamı sıramdan kaldırıp karşımda sinirle bağıran öğretmene baktım.

LÜTFEN OKUYUN KİTABIMI😭

Platonik-Ayas x CemalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin