Piknik

309 20 13
                                    

Enes(ayas dad) :Günaydın sende mi burdasın Cemal?

Cemal:Oğlunuzu almaya geldim verirseniz tabi.

Enes:Kafan mı güzel Cemal.

Cemal:Ayas güzelde kafamı bilemem.

Ceren:Burası iyice vıcıklaştı ve ben açım.

Annem ve ablam mutfağa sofrayı hazırlamaya gittiklerinde odada babam, Cemal ve ben kaldık

Enes:Oğluma çok yaklaşma Cemal aksi takdirde kendini mezarda bulursun.

Cemal:Bize öyle bi talimat gelmedi (bunu sadece çok iyi tiktok izleyiciler anlar)

Ayas:Cemal biraz otistik olduğu için ne dediğini bilmiyor babacım hadi sen git.

Babam odayı terk ettiğimde sinirle Cemal'e döndüm.

...

Pazartesi

Okuldaki kimse sevgili olduğumuzu bilmeyecekti çünkü fazla zorbalık görebilirdik.

Ben kendi kendime düşünürken yanıma birisi oturdu.

Ceylin:Günaydın Ayascım sabah gelirken sana ice latte aldım.

Ayas:Teşekkür ederim tatlım.

Ceylin benim için çok uğraşıyor bende onun için mi bi şey yapsam.

Ayas:Ceylin!

Ceylin:Efendim Ayascım bi şey mi oldu?

Ayas:Ha şey dicektim bu akşam boşsan eğer yukarıdaki tepede piknik yapmaya gidelim mi ha?

Ceylin:Cidden mi tabiki olur!

Ceylin kollarını boynuma sararak bana sarıldığı anda sınıfın önünden Cemal geçti.

...

Gün çok normal geçmişti şimdi çıkmış marketten aburcubur alıyodum.

Marketten yaklaşık 3 poşet aburcubur aldıktan sonra piknik yapacağımız tepeye geldim ve olabildiğince hızlı bir şekilde her şeyi hazırladım.

Ceylin:Ayas!

Arkamı dönüp bana seslenen Ceylin'e baktım üstüne annemle birlikte aldıkları kirazlı elbiseyi giymişti bu arada söylemiş miydim annem ve Ceylin kanka gibiler.

Ayas:Vaay bu annemle aldığınız elbise değil mi sana çok yakışıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayas:Vaay bu annemle aldığınız elbise değil mi sana çok yakışıyor.

Ceylin gülümseyerek bana baktı.

Ceylin:Sağol Ayascım senden iltifat duymak çok güzel.

Ceylin ile piknik örtüsünün üstüne oturduk ben Ceylin'in yaptığı esprilere gülerken karşıdaki çardaklarda oturup bizi izleyen Cemal ile göz göze geldim.

MERAK EDİNNN

Platonik-Ayas x CemalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin